Attualità

In onore di i morti, Facebook lancia una nova funzione

Facebook hà dichjaratu ch'ellu hè attualmente travagliatu in l'introduzione di a tecnulugia di intelligenza artificiale, chì permetterà à a cumpagnia di cunvertisce i cunti di l'utilizatori morti in cunti necrologichi, in modu chì ùn restanu micca aperti cum'è s'ellu era un contu regulare. Pone i parenti di u mortu in una situazione triste, cum'è l'alerta d'anniversariu chì li ricorda di u mortu, è cum'è suggerimenti da Facebook per invità i morti per assistisce à partiti, avvenimenti, etc.

Cù l'aiutu di sta nova tecnulugia, a speranza Facebook Fendu sta cunfusione, è trasfurmendu i cunti di u mortu in una pagina di necrologie, pò... amichi Scrive parolle gentile per ricurdà u mortu.

U Chief Operating Officer di Facebook hà dettu: Sheryl Sandberg: (Speremu chì Facebook restarà un locu per ricurdà constantemente i nostri amati chì avemu persu).

A cumpagnia travaglia cù a tecnulugia Intelligenza artificiale per impedisce à i cunti di i morti di apparissi nantu à e pagine (inappropriate) cum'è suggerimenti di festa, avvisi di anniversariu, etc.

Facebook travaglia ancu per dà un numeru di amici stretti di ogni mortu a libertà di cuntrullà l'espressioni è i posti di cundolenza publicati in a pagina di u mortu da l'amichi.

Tutti l'utilizatori seranu numinati cum'è persone per entra in a lista di "amici vicini" è quelli rispunsevuli di cuntrullà u contu di a persona in casu di a so morte.

Precedente
Spiegazione di u travagliu di duie rete Wi-Fi in un router
prossimu
Novi pacchetti Level Up da Wii

Lascia un cumentu