Attualità

WhatsApp pò prestu offre una funzione di verificazione di e-mail per u login

Verificazione di e-mail Whatsapp

WhatsApp, a famosa piattaforma di messageria instantània di Meta, hà lanciatu una nova funzione chì permette à l'utilizatori di accede à i so cunti utilizendu i so indirizzi email invece di i so numeri di telefunu.

Questa nova funzione hè prevista per rinfurzà a sicurità è furnisce una sperienza più sicura per l'utilizatori di WhatsApp.

WhatsApp pò prestu offre una funzione di verificazione di e-mail di login

Verificazione di e-mail WhatsApp
Verificazione di e-mail WhatsApp

Sicondu un rapportu publicatu nantu à a rivista WABetaInfo, una fonte ben cunnisciuta per furnisce cunsiglii WhatsApp, ci sò indicazioni chì WhatsApp pò aghjunghje prestu una funzione di verificazione di email. Sta nova funzione hè attualmente sottumessa à una fase di prova in una versione beta, è hè stata dispunibile per un numeru limitatu di utilizatori WhatsApp in i sistemi operativi Android è iOS.

Questa funzione hà per scopu di furnisce un mezzu supplementu per accede à i cunti WhatsApp, chì permette à l'utilizatori di accede à i so cunti in l'eventu chì un codice tempurale di sei cifre ùn hè micca dispunibule via missaghji di testu per certi motivi, secondu un rapportu WABetaInfo.

Una volta l'ultima aghjurnazione per a versione beta di WhatsApp hè stallata in u sistema iOS 23.23.1.77, chì hè dispunibule via l'app TestFlight, l'utilizatori truveranu una nova sezione in i paràmetri di u so contu chjamata "Indirizzu mail". Questa funzione permette à l'utilizatori di ligà un indirizzu email à u so contu WhatsApp.

Quandu l'indirizzu email hè verificatu, l'utilizatori di WhatsApp anu l'opzione di accede à l'app utilizendu l'indirizzu email, in più di u metudu predeterminatu di ottene un codice di sei cifre via missaghju di testu. Tuttavia, deve esse nutatu chì l'utilizatori sò sempre tenuti à avè un numeru di telefunu per creà un novu contu WhatsApp.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Avete mandatu a fiura sbagliata à u chat di gruppu? Eccu cumu per sguassà un missaghju WhatsApp per sempre

Questa funzione di verificazione di e-mail hè attualmente dispunibule per un gruppu limitatu di utenti beta chì stallanu l'ultima aghjurnamentu beta di WhatsApp in iOS attraversu l'app TestFlight. Questa funzione hè prevista per esse dispunibule per un publicu più largu in i ghjorni à vene.

cunclusione

Attualmente, WhatsApp pare avè principiatu à pruvà una nova funzione chì permette à l'utilizatori di verificà i so cunti utilizendu indirizzi email invece di codici di verificazione di sei cifre mandati via missaghji di testu. Questa funzione hè cunsiderata cum'è un aghjuntu pusitivu per a sicurità è a facilità d'accessu per l'utilizatori di WhatsApp, postu chì pò esse aduprata in i casi induve i codici di sei cifre ùn sò micca dispunibili o sò difficiuli di riceve per certi motivi.

Malgradu stu novu sviluppu, deve esse nutatu chì un numeru di telefunu ligatu à un contu WhatsApp hè sempre necessariu per creà un novu contu. Se sta funzione hè implementata cù successu, cuntribuisce à rinfurzà a sicurità di login è furnisce un metudu alternativu per l'utilizatori in casi di necessità.

In cunclusioni, pudemu aspittà chì sta funzione diventerà dispunibule per un publicu più largu in i ghjorni à vene dopu à a fine di a fase di prova in una versione beta.

[1]

u revisore

  1. Surghjente
Precedente
Scaricate Snipping Tool per Windows 11/10 (ultima versione)
prossimu
Elon Musk annuncia un bot d'intelligenza artificiale "Grok" per cumpete cù ChatGPT

Lascia un cumentu