Attualità

YouTube hè avà sbulicatu i blocchi di publicità in u mondu

YouTube lancia una campagna globale contr'à l'usu di i blocchi di publicità

YouTube, una filiale di Google, hà pigliatu una postura più dura nantu à u bloccu di l'ad blockers, annunziendu un "sforzu glubale" per incuragisce l'utilizatori à ùn utilizà micca ad blockers in a so piattaforma.

YouTube lancia una campagna globale contr'à i blocchi di publicità

YouTube avvisa contru à l'usu di blocchi di publicità
YouTube avvisa contru à l'usu di blocchi di publicità

U direttore di cumunicazioni di YouTube, Christopher Lawton, hà cunfirmatu in una dichjarazione à The Verge chì "l'usu di blocchi di publicità" viola i termini di serviziu di a piattaforma di streaming video. Ellu hà indicatu chì l'annunzii sò necessarii per sustene i creatori di cuntenutu è furnisce un accessu gratuitu à miliardi d'utilizatori.

"Avemu principiatu un sforzu glubale per incuragisce i telespettatori chì anu attivatu i blocchi di publicità in YouTube per permette l'annunzii o pruvate à utilizà un abbonamentu YouTube Premium per una sperienza senza publicità", hà aghjustatu Lawton. "L'annunzii sustene un ecosistema diversu di creatori di cuntenutu in u mondu è dà à miliardi di utilizatori accessu à u so cuntenutu preferitu in YouTube".

In quantu à i dettagli, YouTube hà annunziatu in u ghjugnu chì disattivava i video per l'utilizatori chì utilizanu blocchi di publicità, è hà nutatu chì stava cunducendu un "picculu esperimentu globale" à u mumentu.

Avà, a piattaforma di streaming video hà allargatu a so campagna contr'à i blocchi di publicità in u mondu sanu, è parechji utilizatori anu dichjaratu chì ùn anu pussutu vede video in YouTube quandu i blocchi di publicità sò attivati.

YouTube sustene chì l'annunzii sò una parte chjave di cumu u situ è ​​i creatori generanu entrate, è esige l'utilizatori à cumprà un abbonamentu YouTube Premium o permettenu publicità per esse affissate.

Se aduprate YouTube gratuitu cù i blocchi di publicità, truverete un missaghju d'avvertimentu chì dice: "Ad Blockers violanu i Termini di serviziu di YouTube" o "I blocchi di publicità violanu i termini di serviziu di YouTube".

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu creà GIF da i video di YouTube

U messagiu in l'imaghjini dice: "U video player serà bluccatu dopu avè vistu 3 video. Sembra chì site aduprate un bloccu di publicità. U video serà bluccatu da ghjucà salvu chì YouTube hè aghjuntu à a lista di permessi o chì u bloccu di publicità hè disattivatu. "L'annunzii permettenu à YouTube di stà liberu per miliardi di utilizatori in u mondu".

Allora u missaghju incuraghjia l'utilizatori à pruvà YouTube senza publicità acquistendu un abbonamentu YouTube Premium, per assicurà chì i creatori di cuntenutu sò pagati per i so sforzi.

Attualmente, YouTube hà un abbunamentu Premium chì custa $ 13.99 per mese (o $ 139.99 per annu) in i Stati Uniti, è ancu un pianu di famiglia chì costa $ 22.99 per mese chì permette à cinque persone per abbonà, è un pianu studiente chì costa $ 7.99 per mese. mese.

In maghju di questu annu, YouTube hà annunziatu a so intenzione di lancià un annunziu di 30 secondi non skippable per u cuntenutu di u megliu rendimentu, rimpiazzà i dui annunci consecutivi di 15 secondi chì l'utilizatori scontranu in l'app YouTube nantu à i TV cunnessi.

Inoltre, YouTube hà recentemente finitu u so pianu "Premium Lite" (Premium Lite) chì offriva a visualizazione di video senza publicità à pocu costu in paesi selezziunati, à partesi da u 25 d'ottobre di u 2023.

Cunclusione

L'ultimu annunziu da YouTube, una subsidiaria di Google, mostra u so impegnu à bluccà i blocchi di publicità è prumove l'usu di publicità cum'è un mezzu primariu per sustene i creatori di cuntenutu è assicurà chì l'utilizatori anu accessu à cuntenutu gratuitu nantu à a so piattaforma. A campagna glubale contr'à i blocchi di publicità face parte di stu sforzu, destinatu à l'utilizatori chì attivanu i blocchi di publicità è incuraghjenu à permette à l'annunzii di eseguisce o cumprà un abbonamentu YouTube Premium per sperimentà cuntenutu senza publicità.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu sguassà tutti i video offline da l'app YouTube

Questa mossa dimostra l'impurtanza di l'annunzii cum'è una fonte di rivenuti per i creatori è per a piattaforma YouTube stessa, postu chì l'annullamentu di i blocchi di publicità sustene un gruppu diversu di creatori è permette à miliardi di spettatori di accede à u cuntenutu gratuitu nantu à a piattaforma. In vista di questu, l'utilizatori sò incuraghjiti à sustene i creatori di cuntenutu permettendu annunzii o acquistendu un abbonamentu YouTube Premium.

Questa puderia esse una mossa impurtante per u futuru di u finanziamentu di cuntenutu per via di publicità in linea, cun un focusu nantu à a prisirvazione di u sistema di publicità attuale cum'è una fonte primaria per sustene a creatività è furnisce cuntenutu gratuitu à l'audienza. Questu indica i sfidi di i blockers di l'annunzii è a necessità di educà l'utilizatori nantu à l'impurtanza di l'annunzii per sustene l'infrastruttura di cuntenutu in linea è mantene u so equilibriu trà l'annunzii è l'esperienza di l'utilizatori.

[1]

u revisore

  1. Surghjente
Precedente
Top 10 app per chjude l'applicazioni è assicurà u vostru dispositivu Android in 2023
prossimu
Scaricate PowerToys per Windows 11 (ultima versione)

Lascia un cumentu