Palu

E te iloa o a polokalame polokalame?

Ia manuia outou, matou tagata agalelei agalelei. I aso nei o le a tatou talanoa ai e uiga i gagana faʻapolokalameina, o se faauigaga faigofie ma faigofie. Faʻatasi ma le faʻamanuiaga a le Atua, tatou amata
E taua le taʻua iinei o le uiga o le upu (gagana), o le auala o le fesoʻotaʻiga ma le malamalama i le va o tagata, pe i se isi uiga i le tulaga o se komepiuta, le auala e malamalama ai se komepiuta i le tagata talosaga. O le mea lea, tatou te maua ai i o tatou olaga se seti o faʻaupuga ma upu e fesuisuiaʻi i le faʻaaogaina e tusa ma manaʻoga. Eseese polokalame gagana o loʻo iai foʻi lenei vaega. E tele gagana faʻapolokalameina i fafo atu, ma o nei gagana e eseʻese i tuutuuga o a latou galuega ma le mafuaʻaga, ae i le iuga, o nei gagana uma ua faʻaliliuina i masini gagana 0 ma le 1.

O le mea lea, o le polokalama e tatau ona masani i nisi gagana Faʻapolokalameina ma ia iloa le gagana talafeagai e faʻaogaina ai lenei polokalame. Pau lava le gagana polokalame e malamalama ma mafai e se komepiuta o le masini gagana. Muamua, na galulue tagata faʻataʻitaʻi i le suʻesuʻeina o le komipiuta numera - ma faʻafesoʻotaʻi i lona tulaga malo ma le le malamalama, o le (0). Peitai o lenei faiga e faigata tele ma faigata ona feagai, aua e le malamalama lelei iai tagata ma ona uiga le mautonu. O le mea lea, na faia ai ni gagana maualuluga e avea ma tagata faufautua i le va o le gagana a tagata ma le masini, o le Assembly language. ona atiaʻe ai lea i gagana maualuluga pei ole C ma le BASIC. O polokalame e tusia i nei gagana e faʻatautaia e se polokalame faʻapitoa e pei o se faʻaliliu upu ma se tagata tuʻufaʻatasia. O nei polokalame e galulue e faʻaliliu polokalame o laina gagana i gagana komipiuta, lea e faʻafaigofie ai mo le komipiuta ona faʻatino nei poloaʻiga ma taunuʻu iʻuga o le faʻatinoga.

Atonu e te fiafia foʻi e vaʻai:  Fa'afefea ona fa'ata'ita'i le Faiga Fou Felanulanua'i i Firefox

Afai e te fiafia i le faʻamatalaga, tufa atu ina ia mafai ona manuia uma tagata

Ma o oe o le sili ona lelei o le soifua maloloina ma le soifua manuia, pele mulimuli

Faʻafeiloaʻi
Faʻafefea ona puipuia lau '' upega tafaʻilagi mai le hacking
sosoo ai
Ua faaleaogaina e le malo o Amerika le faasaina o le Huawei (le tumau)

Tuua se faamatalaga