Telefoni ma polokalama

O le a le vaega NFC?

Ia manuia outou, au soo mulimuli, o le aso o le a tatou talanoa ai

 NFC

O le tele o ona po nei telefonipoto ei ai le faʻaaliga e taʻua o le "NFC," lea i le gagana Arapi o lona uiga "Latalata Field Fesoʻotaʻiga," ma e ui e matua aoga lava, o le tele o tagata faʻaaoga latou te le iloa foi se mea e uiga i ai.

O le a le vaega NFC?

O mataitusi e tolu o loʻo tu mo le "Near Field Communication", e naʻo se eletise eletise, o loʻo i le pito i tua o le telefoni, ma maua ai se metotia o uaealesi fesoʻotaʻiga ma se isi masini eletise, pe a oʻo ina latou paʻi faʻatasi mai tua, i se faataamilosaga tusa o le 4 cm, e mafai e masini uma ona lafo ma maua faila o soʻo se tele, ma faia multitasking, aunoa ma le manaʻoga mo se Wi-Fi Initaneti, poʻo le Initaneti o le malamala.

Faʻafefea ona e iloa o lenei vaega o loʻo i ai i lau telefoni?

Alu i le telefoni tulaga "Seti", ona "Sili atu", ma afai e te mauaina le upu "NFC", ona lagolagoina ai lea e lau telefoni.

Faʻafefea e le NFC faʻaaliga galue?

O le "NFC" vaega faʻasalalau ma mauaina faʻamatalaga ala i le "leitio galu" i saosaoa maualuga, e le pei o le faʻaaliga Bluetooth, lea e faʻaliliuina faila e ala i le tulaga o le "maneta induction" i le telegese saosaoa, ma manaʻomia le i ai o le lua masini ola o loʻo faʻatautaia se kata i oka e fesoʻotaʻi ai, ae o le "NFC" foliga mafai E mafai ona galue i le va o ni telefoni poto se lua, poʻo le va foʻi o se telefoni poto, ma se pepa faʻapipiʻi atamai e le manaʻomia se punaoa eletise, ma o le mea mulimuli o le a matou faʻamatalaina lona faʻaaogaina i laina nei.

Atonu e te fiafia foʻi e vaʻai:  Faʻafefea ona Faʻalelei Siʻi i le iOS App Le Faagaoioia

O a vaega o le faʻaaogaina o le NFC faʻaaliga?

fanua muamua,

O le fesuiaiga o faila i le va o ni telefoni poto se lua, poʻo le a lava le tele, i le maualuga tele o le saoasaoa, e ala i le faʻagaoioia o le "NFC" foliga i luga o latou muamua, ona faia lea o masini e lua e fesoʻotaʻi le tasi i le isi i le latou itu pito i tua.

fanua lona lua,

Ole fesoʻotaʻiga lea a le telefoni poto i pepa faʻapipiʻi poto e taʻua o le "NFC Tags" ma e le manaʻomia se maa poʻo se paoa e faʻagaioia ai, ona o polokalame faʻapipiʻi nei ua faʻapolokalameina, e ala i polokalama tuuto pei o le "Trigger" ma le NFC Task Launcher, e faʻamautinoa ai le faia o le telefoni. galuega otometi, o le taimi lava e paʻi i ai. ma ia.

faataitaiga,

E mafai ona e tuʻuina se pepa faʻapipiʻi i luga o lau kesi galuega, faʻapolokalame, ma o le taimi lava e fesoʻotaʻi ai le telefoni ma ia, e otometi lava ona motusia le initaneti, ma o le telefoni e alu i le filemu mode, o lea e mafai ai ona e taulaʻi atu i le galuega, e aunoa ma le faatino ma le lima na galuega.

E mafai foi ona e tuʻuina se pepa faʻapipiʻi i luga o le faitotoʻa o lou potu, pe a e toe galue ma amata ona sui ou lavalava, o lau telefoni e fesoʻotaʻi ma ia, e otometi lava ona ki le Wi-Fi, ma e tatalaina le Facebook app e aunoa ma lau fesoasoani. .

O loʻo avanoa faʻapipiʻi poto i luga ole laiga o faʻatauga i luga ole laiga, ma e mafai ona e mauaina le tele o ia mea mo se tau taugofie.

Tolu vaega o le faʻaaogaina o le "NFC" foliga:

O totogi faaeletonika, o lea nai lo le aveese o lau credit card i faleoloa, tuu i totonu o le masini filifilia, ma le taina o le password, oe mafai ona totogi le tupe mo faʻatau i lau telefoni poto.

O totogi eletise e faʻaaogaina ai le vaega "NFC" manaʻomia le lagolagoina e le telefoni le Android Pay, Apple Pay, poʻo le Samsung Pay tautua, ma e ui lava o nei tautua ua faʻaaogaina nei i se fua laʻititi, i nisi atunuʻu, o le lumanaʻi e mo latou, pe a maeʻa ni nai tausaga , tagata uma o le a mafai Latou totogi mo a latou faʻatau i faleʻoloa faʻaaogaina a latou telefoni poto.

Atonu e te fiafia foʻi e vaʻai:  Valaʻau o Tiute Telefoni e leʻo galue? 5 auala e faaleleia ai le faafitauli

Faʻafefea mafai ona e faʻaaogaina le NFC vaega e fesiitai faila?

Le faʻaaogaina masani ole NFC

O le faʻaliliuina o faila i le va o telefoni poto ma le tasi, o le mea e tatau ona e faia o le faʻagaoioia o le "NFC" ma le "Android Beam" foliga i luga o telefoni uma e lua, o le tagata lafo ma le tagata e taliaina, ma filifili le faila e fesiʻi, ona faia lea o le lua telefoni e paʻi le tasi i le isi mai tua, ma oomi le laupepa telefoni Le tagata lafo, ma o le ai ai le gatete o loʻo iai se leo i telefoni uma e lua, faʻailo le amataga o le faʻasologa o gaioiga.

E pei ona matou fai atu, o le "NFC" foliga e faʻaalia i le faʻatagaina o tagata faʻatau e fefaʻasoaai faila i le va o le tasi i le isi i le televave o saoasaoa, mo le faila tele o le 1 GB, mo se faʻataʻitaʻiga, e naʻo le 10 minute le umi e faʻatoa maeʻa ai le fesiitaiga, e le pei le vaega lemu Bluetooth, lea e tele se taimi e alu ai, sili atu i le lua-itula faʻailoga, e faʻamaeʻa ai le faʻaliliuina o le tutusa aofaʻi o faʻamatalaga

Ma o loo e manuia, soifua maloloina ma le soifua manuia, au soo pele

Faʻafeiloaʻi
O le a le aa? aa
sosoo ai
Matou Avanoa Avanoa Fou Initaneti

XNUMX manatu

Faʻaopopo se manatu

  1. Mohammed Al-Tahan Na ia faapea mai:

    Ia i ou luga le filemu

    1. Ahmed Salama Na ia faapea mai:

      Matou te talosia ia i ai pea i ou mafaufauga lelei

Tuua se faamatalaga