Initaneti

Faʻamatalaga o le DNS Hijacking

Fa'amatala Fa'aleaga Igoa Igoa

E pei ona tatou iloa, e le iloa e komepiuta le uiga o Facebook, Google, Twitter, poʻo WhatsApp
Ae naʻo lou malamalama i le gagana o numera, o le IP poʻo le IP, i lenei autu o le a matou faʻamatalaina pe faʻafefea ona faʻafeiloaʻi e tagata taʻavale le ala DNS i se isi nofoaga poʻo se itulau pepelo.
O nofoaga e faʻatau atu ai domains, e masani ona le puipuia tele aua soʻo se tasi e faʻatau se domain e mafai ona faʻasoa le server tutusa ma se isi tagata, ma o iinei o loʻo taoto ai le lamatiaga o lenei metotia. mo se isi nofoaga.O le auala na faʻaaogaina e nisi vaega.O le osofaʻiga faaeletonika faasaga i luga o upega tafaʻilagi tetele, e aofia ai le New York Times ma le CNN, na tuʻuina ai le faʻailoga hacked i luga o le itulau autu, ma mafua ai le tele o gau i nei upega tafaʻilagi.

O iinei o le a ou faamatalaina ai nisi o faaupuga.

Dns po'o le fa'apu'upu'u mo Fa'atonu igoa ole igoa.
A e taina le www.tazkranet.com, i tua o le telefoni, e tupu se feso'ota'iga i le va o oe, o lona uiga o le browser, ma 'au'aunaga e tu'uina atu le auaunaga ia te oe, po'o le Initaneti, o lona uiga o le kamupani na e fa'atau mai ai le Initaneti. tele tele faila e aofia ai le tele o nofoaga i luga ole Initaneti.O le saite e su'e iina ona Auina atu lea i lau su'esu'ega.

Tagata talimalo:
O le faila o loʻo i ai nofoaga uma o loʻo suʻesuʻeina e DNS e suʻe ai le saite na e talosagaina, ma o loʻo i ai le igoa o le saite ma lona IP, mo se faʻataʻitaʻiga:

www.google.com

173.194.121.19

O iinei e sau ai le hacker ma liliu pe suia le IP o le www.google.com i le IP o le saite na te manaʻo e alu i ai tagata afaina. O se faʻataʻitaʻiga:

Atonu e te fiafia foʻi e vaʻai:  Faʻafefea ona nana le Wi-Fi i luga o ituaiga uma o router WE

Hackers' IP poʻo le upega tafaʻilagi pepelo 132.196.275.90

O iinei, a e tuʻuina www.google.com, e te alu i le IP a le tagata taʻavale, ma ina ia mafai ona suʻe lau faila talimalo i luga o le komepiuta, pau lava le mea e tatau ona e faia o le mulimuli i le auala lenei:

C://windows/system32/drivers/etc/host
.
Fa'amalie atu o le fa'amatalaga e le'o fa'afaigofie nai lo lena.
Ae e tele vitio o loʻo faʻamatalaina auiliili lenei faagasologa. Ma le auala e puipuia ai

O le a matou faia, i le finagalo o le Atua, ni vitio i luga o la matou YouTube channel e faʻamalamalama atili ai lenei mea.

Ma o oe o i le soifua maloloina ma le soifua manuia o a matou pele mulimuli

Faʻafeiloaʻi
O le a le polokalame?
sosoo ai
Google's Fuchsia fou

Tuua se faamatalaga