Attualità

U guvernu americanu annulla l'interdizione di Huawei (temporaneamente)

U guvernu americanu annulla l'interdizione di Huawei (temporaneamente)

U Dipartimentu di u Cummerciu di i Stati Uniti hà annunziatu pocu fà in una dichjarazione ufficiale chì darà à Huawei un periodu di 90 ghjorni per chì a sucietà cinese possa, durante i prossimi trè mesi, aduprà a versione di u sistema Android è trasmette normalmente l'aggiornamenti à l'utenti .

Questu annunziu vene cum'è un allentamentu di a pruibizione imposta à Huawei, dopu chì u guvernu di i Stati Uniti l'abbia piazzatu nantu à a lista di e entità proibite per trattà cù u cummerciu, è questu hà obligatu Google à ritirassi a licenza di u sistema Android d'ellu ieri, prima chì sta decisione sia stata annullatu temporaneamente pocu prima.

Sicondu l'annunziu, Huawei puderà mantene e so rete in alcune di e digià esistenti in alcune cità americane, è di sicuru, cum'è menzionatu sopra, puderà prufittà di a licenza di sistema Android chì hà digià per trasmette aggiornamenti periodicamente à l'utilizatori cum'è in u passatu finu à a data di u 19 d'Agostu dopu.

Surghjente

È cume i social media anu pigliatu assai fumetti è infurmazioni cuntrastanti

Riferendu à quì sopra, sta pruibizione serà spessu eliminata, ma impunendu alcune condizioni à Huawei, cum'è accadutu prima cù u so omologu ZTE. Stu sistema uttenerà ciò chì altre sucietà cunnesse anu realizatu, cum'è Microsoft in u sistema Windows Phone è BlackBerry in i so telefoni, è dopu si girerà versu u sistema Android in i ghjorni à vene, incinta di surprese. A decisione serà annullata in u quadru di l'affari di stabilimentu trà e duie parti, chì Google ùn sacrificerà micca a Cumpagnia N ° 2 in l'usu di questu sistema in termini di Android, chì ne dici di u campu di e cumunicazioni in generale, chì Huawei hà assai in tutti i mezi muderni di cumunicazione in parechji paesi.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Facebook crea u so propiu tribunale supremu

Precedente
Sapete chì sò i linguaghji di prugrammazione?
prossimu
Spiegazione cumpleta di i paràmetri di u router HG532N

Lascia un cumentu