Attualità

E caratteristiche più impurtanti di u novu Android Q

E caratteristiche più impurtanti in a quinta versione beta di Android Q

Induve Google hà lanciatu a quinta versione beta di a decima versione di u sistema upirativu Android, chjamatu Android Q Beta 5, è includia alcuni cambiamenti d'interessu per l'utilizatore, in particulare l'aggiornamenti di a navigazione gestuale.

Cum'è a solita, Google hà lanciatu a versione beta di Android Q per i so telefoni Pixel, ma sta volta hè stata lanciata per telefoni di terze parti, cù un massimu di 23 telefoni di 13 marche.

A versione finale di u sistema hè prevista per esse lanciata questu autunnu, cù assai miglioramenti è funzionalità, in particulare: cambiamenti significativi à l'interfaccia di l'utente, modalità scura, è una migliore navigazione gestuale è ancu un focus nantu à a sicurezza, a privacy è u lussu digitale .

Eccu e caratteristiche più impurtanti in a quinta versione beta di Android Q

1- Navigazione gestuale migliurata

Google hà fattu alcuni miglioramenti à a navigazione gestuale in Android Q, permettendu à l'applicazioni di aduprà tuttu u cuntenutu di u schermu riducendu a navigazione, ciò chì hè particolarmente impurtante per i telefoni chì

Supporta schermi edge-to-edge. Google hà cunfirmatu chì hà fattu questi miglioramenti basati nantu à i feedback di l'utenti in i beta precedenti.

2- Un novu modu per chjamà l'Assistente Google

Cum'è a nova manera di navigà attraversu i gesti cuntrasta cù u vechju modu di lancià l'Assistente Google - tenendu premutu u buttone di casa - Google introduce a quinta beta di Android Q; Un novu modu per chjamà l'Assistente Google, scorrendu da l'angulu in basso à sinistra o à destra di u schermu.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Apple hè prubabile di aghjunghje funzioni AI generative in iOS 18

Google hà ancu aghjuntu marcatori bianchi in l'anguli inferiori di u schermu cum'è un indicatore visuale per indirizzà l'utilizatori à u locu designatu per swiping.

3- Migliuramenti in i cassetti di navigazione app

Questa beta hà ancu inclusu alcune modifiche à u modu in cui si ponu accede à i cassetti di navigazione di l'applicazione, per assicurassi chì ùn interferiscenu micca cù u passu back to back in u sistema di navigazione gestuale.

4- Migliurà u funziunamentu di e notifiche

È e notifiche in Android Q s'appoghjanu avà nantu à l'apprendimentu automaticu per abilità a funzione di Risposta Automatica Intelligente, chì raccomanda risposte basate annantu à u cuntestu di u messagiu chì avete ricevutu. Allora se qualchissia vi manda un missaghju di testu nantu à un viaghju o un indirizzu, u sistema vi offrirà azzioni suggerite cum'è: Apertura di Google Maps.

Vale a pena rimarcà chì, se avete un telefonu digià iscrittu à u prugramma Android Q Beta, duvete riceve un aghjurnamentu in diretta per scaricà è installà a quinta beta.

Ma ùn ricumandemu micca o ricumandemu di installà a versione beta di Android Q nantu à u vostru telefunu primariu, perchè u sistema hè sempre in fase beta, è puderete incontrà alcuni prublemi, chì Google travaglia sempre, allora sì ùn avete micca un vechju telefunu cumpatibile cù u prugramma Android Q Trial, hè megliu à aspettà a liberazione di a versione finale, chì Google avverte l'utilizatori di prublemi in alcune funzioni di basa mentre utilizanu versioni di prova, cume: ùn esse capace di fà è riceve chjamate, o alcune applicazioni chì ùn funzionanu micca bè.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Novità nantu à a data di lanciamentu di a BMW i2 elettrica

È site in a migliore salute è sicurezza di i nostri cari seguitori

Precedente
Spiegazione di a velocità internet
prossimu
Spiegà cumu restaurà Windows

XNUMX cummentariu

Aghjunghje un cummentariu

  1. nantu à u wow Ellu disse:

    Grazie per l'infurmazione preziosa, è u sistema Android si migliora veramente ghjornu à ghjornu, è hè assai bonu

Lascia un cumentu