Sistemi operativi

Scaricate l'ultima versione di Shareit 2023 per PC è mobile SHAREit

Eccu u scaricamentu di u prugramma SHAREit 2023 per l'urdinatore, u telefuninu, Android è iPhone, cù un ligame direttu, postu chì u prugramma SHAREit hè dispunibule in parechje versioni è versioni chì sò cumpatibili cù quasi tutti i sistemi.

Siccomu questu hè un passu forte da quale a cumpagnia chì hà sviluppatu u prugramma hà u scopu di migliurà è aumentà a diffusione di u prugramma SHAREit in diverse piattaforme per ottene un numeru più grande di utilizatori da u mondu sanu, eccu e versioni è e copie dispunibili. di u prugramma SHAREit, l'ultima versione.

Cosa hè SHAREit?

U prugramma SHAREit hè unu di i prugrammi principali per sparta i fugliali in diversi dispositi, postu chì furnisce un modu faciule è veloce per trasfiriri fugliali trà un urdinatore, un telefuninu, Android è iPhone senza l'usu di fili o Internet. U prugramma hè carattarizatu da a vitezza di trasferimentu di schedari grande è chjuca, è sustene ancu u trasferimentu di foto, video, canzoni, documenti, applicazioni è altri schedari.

SHAREit 2023 hè più sicuru ch'è altri metudi di trasferimentu, postu chì usa a tecnulugia diretta Wi-Fi per trasfiriri fugliali trà e diverse dispusitivi Wi-Fi.

SHAREit Per PC. SHAREit Per PC

Sì avete un urdinatore o laptop cun un sistema operatore annantu Windows Cume (Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8.1, Windows 10Pudete avà scaricà u prugramma shareit per l'urdinatore cù un ligame direttu senza prublemi da quì sottu.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Top 10 Apps Android Pulizia | Accelerate u vostru dispositivu Android

Questu hè chì ShareIt hè cumpatibile cù tutti i sistemi operativi Microsoft. A versione di l'urdinatore di ShareIt hè rapida è ligera, perchè ùn avete micca affruntà alcunu prublema se eseguite u prugramma mentre eseguite parechji altri prugrammi à u stessu tempu, grazia à a so piccula dimensione chì ùn cunsuma risorse di u dispusitivu.

A versione urdinatore vene cù una interfaccia assai sèmplice è facile à aduprà.Una volta vi apre u prugrammu, vi guidà nantu à cumu aduprà à traversu i missaghji pop-up chì apparisce à voi.

U prugramma SHAREit per l'urdinatore hè carattarizatu da u fattu chì si aghjurnà automaticamente, senza a vostra intervenzione. Appena una nova versione di u prugramma apparisce, SHAREit principia à scaricà è stallà per ottene u megliu rendimentu pussibule.

SHAREit Per Android Apk

Induve simu quì parlendu di a prima è a versione basica di l'applicazione ShareIt per i telefoni, induve à l'iniziu a famosa cumpagnia Lenovo, chì hè cunsiderata unu di i più famosi fabricatori di telefoni è dispusitivi, hà lanciatu u prugramma ShareIt cum'è un aghjuntu à u so. telefoni cusì chì l'utilizatori di quelli telefoni ponu trasfiriri è scambià i fugliali rapidamente è facilmente è senza bisognu di Utilizà altre tecnulugia, cum'è Bluetooth o qualcosa altru.

È dopu SHAREit hè diventatu dispunibule nantu à parechji magazzini cum'è Google Play, Mobo Genie è One Mobile Market, chì hà permessu à parechji di scaricà u prugramma, è questu hà facilitatu milioni di utilizatori di u telefunu per utilizà SHAREit.

Cù questu, SHAREit hè diventatu dispunibule per parechji telefoni Android cum'è Samsung Galaxy, Nokia, BlackBerry, LG, Huawei, ZTE, HTC, Honor, Apo, Xiaomi è altri telefoni.

A versione mobile di u prugramma SHAREit hà ancu una interfaccia distintiva è un disignu unicu, in più di a grande velocità di l'applicazione in u scambiu è u trasferimentu di fugliali da è da un urdinatore o un altru telefunu.

Applicazione SHAREit per iPhone è iPad SHAREit Per iPhone - Ipad - IOS

Share Si basa nantu à a tecnulugia WiFi Specificamente, a tecnulugia WiFi Direct hè una tecnulugia chì hè stata integrata in i telefoni muderni in modu chì i so utilizatori ponu trasmette i fugliali Aduprà invece di utilizà Bluetooth, chì hè diventatu lento è inutile.

U prugramma ShareIt prufittà di sta tecnulugia da integrà lu in u prugrammu è facennu lu unu di i cosi chì si cuntrolla cumplitamenti, e poi dà un numeru ID à u vostru dispusitivu è à tutti l 'àutri i dispusitivi nant'à u prugrammu ShareIt hè stallatu.

Induve u prugramma principia à ricunnosce i dui dispusitivi è li cunnetta inseme attraversu una reta virtuale per chì u mittente hè ciò chì si chjama una reta. puntu caldu È u receptore apre u Wi-Fi cum'è s'ellu hè cunnessu à un puntu Wi-Fi normale, è u prucessu di trasferimentu principia à una grande velocità Wi-Fi attraversu un canale di cumunicazione chì cullega u mittente è u destinatariu finu à chì u prucessu di trasferimentu finisce.

SHAREit scaricate l'infurmazioni

Nome di u prugramma: SHAREit.
Sviluppatore: usshareit.
Dimensione di u prugramma: 23 MB.
Licenza d'usu: completamente gratis.
Sistemi compatibili: Android, iOS è tutte e versioni di Windows Windows 11 - Windows 10 - Windows Vista - Windows 7 - Windows 8 - Windows 8.1.
Numeru di versione: V 5.1.88_ww.
Lingua: parechje lingue.
Data aghjurnata: 07 Novembre 2022.
Licenza: Gratuitu.

Scaricate SHAREit

Precedente
Cumu sguassà duplicati di nomi è numeri in u telefunu senza prugrammi
prossimu
Spiegazione di cambià a lingua Windows in arabu

Lascia un cumentu