Telefoni è app

Cume Spartite i File Istantaneamente Usendu AirDrop in iPhone, iPad è Mac

Quandu si tratta di sparte fugliale istantaneamente trà iPhone è iPad, AirDrop Hè u modu u più faciule è u più veloce per trasferisce i fugliali. Quì, spieghemu cumu cumincià à aduprà AirDrop Finu à diventà prufessiunale in spartera di fugliali.

A spartazione di i fugliali trà i dispositivi hè qualcosa chì pudete fà in ogni modu, sia per e-mail, un fornitore di archiviazione in linea cum'è Dropbox, o un serviziu di messaggistica istantanea cum'è WhatsApp. Queste sò tutte opzioni valide, ma sè site un utilizatore iPhone o iPad, ci hè un modu chì supera a l'altri in termini di rapidità, affidabilità è sopratuttu simplicità. Cù a funzione AirDrop integrata, chì Apple hà introduttu cù iOS 7, pudete sparte qualcosa da foto è video à documenti di testu è presentazioni senza cunnette un cavu o inserisce alcuna infurmazione. L'interu prucessu di spartera di i fugliali piglia appena pochi clicchi.

Compatibilità AirDrop è prerequisiti

Apple hà aghjustatu AirDrop à i iPhones è iPads cù a liberazione di iOS 7. Per prufittà di questu, avete bisognu di un iPhone 5 (o più tardi), un iPad di quarta generazione (o più tardi), o un Mac cù macOS Lion 10.7 (o dopu).

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu attivà è aduprà un servitore proxy WhatsApp

Se soddisfate questi requisiti è avete sempre prublemi per invià o riceve file cù AirDrop, assicuratevi chì sia Wi-Fi sia Bluetooth sò attivati. Quessi sò i requisiti di basa per invià è riceve è AirDrop ùn serà micca dispunibule se hè spegnu.

Se inviate un fugliale à qualcunu, ma ùn u ricevenu micca da a so fine, assicuratevi chì l'avete o in i so cuntatti (se AirDrop hè cunfiguratu per accettà i fugliali solu da i Cuntatti) o AirDrop hè cunfiguratu per accettà i fugliali da tutti.

Per fà questu nantu à u vostru iPhone o iPad, vai versu Impostazioni> generale> AirDrop E sceglite una di l'opzioni quì.

Se utilizate un Mac, selezziunate Go> AirDrop Da a barra di menu di u vostru Mac è assicuratevi chì AirDrop sia attivatu. In a listessa pagina, pudete puru selezziunà quale vi pò rilevà via AirDrop - chjamate solu o tutti.

 

Cumu sparte i fugliali cù AirDrop in iPhone o iPad

Pudete sparte guasi ogni tipu di schedariu cù AirDrop. Pudete ancu sparte elementi da app, cume spartimentu di ligami da Jeep. Ùn importa micca quella app chì aduprate, u modu per inizià u prucessu di spartera hè u listessu.

Lanciate l'app è dopu aprite u fugliale chì vulete sparte. In u nostru esempiu, spartemu una maghjina da l'app Photos, ma puderia esse guasi tuttu.

cliccate nantu à u buttone "da sparte".

In cima di u Fogliu di Sparte chì si apre, selezziunate a persona o u dispositivu chì vulete sparte u fugliale.
Una volta chì u destinatariu accetta u trasferimentu, u prucessu serà cumpletatu automaticamente senza nisun input supplementu necessariu.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cume Aduprà un iPhone cù un Buttone Home Ruttu

 

Cumu riceve i fugliali cù AirDrop in iPhone o iPad

Finu chì u destinatariu hà AirDrop attivatu, ci vole assai pocu travagliu da parte di a persona chì riceve u fugliale. Vi sarà offertu una anteprima di cuntenutu è l'opzione di accettà o rifiutà. Se accettate u fugliale, iOS u metterà in l'app apprupriata per voi.

nota : Ci hè una eccezzione quì. Se mandate un schedariu per voi stessu cù AirDrop, ùn avete micca l'opzione di accettà o ricusà.

 

Cumu sparte i fugliali cù AirDrop nantu à un Mac

Pudete sparte i fugliali cù AirDrop in u vostru Mac in unu di dui modi: Da Finder o listinu Share. Mentre entrambi facenu u travagliu, unu pò avè più sensu cà l'altru secondu a situazione. Femu i dui modi.

Sparte i fugliali da Finder

Situà Go> AirDrop Da a barra di menu di u vostru Mac, sè avete dighjà una finestra di Finder aperta, selezziunate "AirDropDa a barra laterale.

Cù AirDrop selezziunatu, a finestra di u Finder mostrarà tutti l'utilizatori di AirDrop vicini. Per mandà un schedariu à unu di sti utilizatori, trascinate u fugliale versu a so icona è iOS inizierà u trasferimentu appena l'accettanu.

 

Sparte i fugliali da u menu di sparte

Questa opzione pò avè più sensu quandu avete un fugliale apertu è vulete sparte cù qualcunu subitu.
Aprite u fugliale rispettivu, è cliccate nantu à l'icona "da sparteIn questa applicazione, dopu cliccate CommandAirDrop".

Vi sarà mostratu un elencu di tutti l'utilizatori di AirDrop vicinu à voi. Sceglite u fugliale chì vulete, è una volta chì accettanu u fugliale, u vostru Mac trasfirirà u fugliale.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu cunnosce a data di creazione di un contu WhatsApp

 

Cumu riceve i fugliali cù AirDrop in iPhone o iPad

Riceve i fugliali in u vostru Mac hè faciule quant'è pussibule. Assumendu chì AirDrop sia attivatu, vi sarà dumandatu di accettà o rifiutà un fugliale quandu qualcunu u sparte cun voi. Quandu accettate u trasferimentu, u vostru Mac scaricherà u fugliale è u salverà in u vostru cartulare Downloads.

Cù tuttu messu in opera è AirDrop in funzione, manderai è riceverete i fugliali cum'è se l'avessi fattu dapoi anni!

Speremu chì questu articulu sia utile per sapè cumu sparte i fugliali istantaneamente cù AirDrop in iPhone, iPad è Mac. Sparte a vostra opinione cun noi in i cumenti.

Surghjente

Precedente
Cume salvà e foto di Instagram in a galleria
prossimu
Cume trasferisce facilmente i fugliali trà Linux, Windows, Mac, Android è iPhone

Lascia un cumentu