Sistemi operativi

Riavvià l'urdinatore risolve assai prublemi

Riavvià l'urdinatore risolve assai prublemi

Ricuminciamu l'urdinatore cum'è a prima cosa chì ci vene in mente quandu truvemu un prublema, affinchì qualchissia chì mi faci ùn sappia tantu di l'urdinatore è vi vede affruntà un prublema subitu u vedrete cumandendu di riavvià lu, cusì chì l'affare ùn hè più limitatu solu à l'urdinatore ma si applica à tuttu in A nostra vita in Internet, per esempiu, u navigatore, se truvate un prublema, vi ritruvate automaticamente à riavvià lu, è listessa cosa cù u telefunu è altri dispositivi, ma vi avete mai dumandatu a ragione dietro questu, lasciami risponde semplicemente in questu articulu.

 U mutivu di l'occurrence di tantrums, o ciò chì hè chjamatu lentezza

Questu accade perchè quandu si utilizza u dispositivu per un bellu pezzu, o per esempiu, si apre u navigatore per un bellu pezzu è si esegue nantu à ellu assai schede, per esempiu, ciò chì accade hè chì a RAM di l'urdinatore prucessi è archivi questu dati, allora quandu sta cunfusione si verifica, ciò chì accade hè chì a RAM ùn sia più Pudete elaborà è archivà i dati.
Cusì, questu affetta negativamente a velocità di l'urdinatore, chì a RAM hè responsabile di a velocità di l'urdinatore, è dunque quandu soffre di convulsioni è paralisi, significa chì tutte e parti di Windows sò state influenzate dinò, è questu hè u ragione scentifica chì porta à l'occurrenza di sta cosa cattiva è indesiderata.
Ma ciò chì accade hè chì quandu si riavvia, stai urdinendu à a RAM di cancellà tutte l'infurmazioni chì hà conservate, è dunque serà in u so più luminosu statu di recuperu, è questu hè chì face chì u prublema di lentezza hè risoltu, ma questu risulta in a perdita di dati chì a RAM circava di trasfurmà prima ch'ella sia stata Riavviata, è sta tecnica chì accade ùn hè micca limitata à l'urdinatore, ma à tutti i dispositivi da telefoni è router, è ancu à i prugrammi urdinatori stessi.
Spergu chì l'affare sia avà chjaru per tutti. Cum'è una persona chì usa l'urdinatore, pruvate à ùn fà nunda è ùn sapete micca ciò chì significa. Duvete dumandà tuttu ciò chì hè a porta à u prugressu è a creatività. À a fine, spergu chì Diu darà à tutti successu in ciò ch'ellu vole è ama, è chì pudete stà in a migliore salute è benessere di i nostri cari seguitori.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cume Modificà i fugliali PDF di rigalu in PC è Telefuninu PDF Editor

Risolve u prublema di l'iniziu ritardatu di Windows

Risoluzione di i prublemi di Windows

Precedente
Mantenimentu di u discu duru
prossimu
Chì ci hè a differenza trà e chiavi USB

Lascia un cumentu