Sistemi operativi

Cumu prutege u vostru servitore

Se avete u vostru servitore propiu, duvete esse cuscenti di cumu prutege u vostru servitore. In questu articulu, rivederemu i passi più impurtanti chì duvete esse cuscienti per chì pudete prutege u servitore da attacchi putenziali è cumu per assicurallu Cuminciamu

1- Pigliate una copia di salvezza.

E backup sò una cosa di basa, preferibilmente periodicamente è archiviate in unu di i media di archiviazione esterni cume un discu duru esternu o usb o in a nuvola cum'è Google Drive .. ecc. Ùn sò micca almacenati in u listessu servitore, altrimenti u pirate sguassà è perde i vostri dati nantu à u servitore.

2- Chiudite i porti.

Ciò chì si intende per portu hè u portu o porta rispunsevule per a cumunicazione trà l'utilizatore è u serviziu in quellu portu per u scambiu di dati, per esempiu u portu 80 hè u portu http incaricatu di navigà in i siti web, dunque duvete chjude i porti inutilizzati è apre solu i porti chì avete bisognu è i servizii sò stallati annantu.

3- Aghjurnà u software nantu à u servitore.

Ùn ci hè dubite chì u servitore cuntene prugrammi chì gestiscenu certi servizii, cum'è Apache Server è altri, sti prugrammi sò dispunibuli da e copie di alcuni di elli infettati da lacune chì permettenu à u pirate di sfruttà è accede à elli, dunque hè necessariu un aghjurnamentu di tale software per chjappà e lacune in questu è u prucessu di penetrazione hè un pocu difficiule.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cume Entrà in Modu Safe per Windows 10

4- U firewall.

Ùn ci hè micca dubbitu chì a presenza di u firewall hè necessariu, ch'ellu si tratti di software o hardware, chì filtra e cumunicazioni, vale à dì ch'ellu passa è impedisce e cumunicazioni ad ellu, dunque aghjustà e so impostazioni hè necessariu per ottene una bona sicurezza per u servitore.

5- Aduprate una password forte.

Se e password di i servitori sò accessibili, u servitore serà cumpletamente cuntrullatu se u contu per questa password hè u contu amministratore in Windows o a radice in Linux, dunque l'usu di una password faciule vi espone facilmente à operazioni di pirateria, sì sò aleatorii o destinatu.

6- Disattiveghjanu u contu root o amministratore.

Stu passu per mè hè impurtante dopu l'installazione di u servitore, postu chì hè megliu prevenzione ch'è mille cure, è aduprendu un contu cun validità limitata cù nomi scunnisciuti in modo da pudè gestisce u vostru servitore senza paura di induvinà i prucessi chì sò fatti in contu di a radica o l'amministratore per crepà a password.

7- Verificate i permessi.

Verificà i permessi dati à i fugliali è i permessi prutegge l'accessu à l'infurmazioni di a basa di dati è impedisce à l'utilizatori è à quelli chì ùn sò micca autorizati à mudificà quelli fugliali.

Precedente
E specializazioni IT più impurtanti di u mondu
prossimu
Uttenite un gran numeru di visitatori da Google News