Pupuni

Faʻamatala faʻafefea ona toe faʻaleleia Windows

Faʻafefea ona fausia se toe faʻaleleia vaega i le tele o Windows system!

Faʻaleleia faiga atonu e le o se tali sili ona lelei i tulaga uma, ae e le masalomia o se filifiliga sili ona lelei pe a i ai le numera o tamaʻi mea sese e mafai ona foia ma se tulaga saogalemu lea e sefe ai le tulaga o le faʻagaioiga.

Naʻo le taumafai e fai se toe faʻaleleia i Windows i le taimi lava e maeʻa ai ona faʻapipiʻi le polokalama ma a e faia ni suiga e aunoa ma se mea sese, o lona uiga, fausia "mama" toe faʻaleleia manatu mai mea sese ina ia mautinoa lo latou aoga.

E tatau foi ona maitauina o le system restore point e le o otometi ona fausia ae e tatau ona fatuina ma le lima. E ui lava o loʻo i ai point point i le Windows 10, e taua le fausia o se point lima ae e leʻi faia ni suiga tetele i le system.

Faʻafefea ona fausia se toe faʻamatalaga

1- Faʻagaoioiina le fausiaina o se faʻafouina tulaga manatu

Mai le Amata lisi, saili mo Fausia le toe fuata.

Ona kiliki lea o le iʻuga muamua e faʻaali ai le faʻamalama o le System Properties, ona faʻasolo atu ai lea i le System Protection tab.

Filifili le disk o loʻo iai le operating system ma kiliki le Configure button.

Ona matou faʻagaoioia lea o le filifiliga o le puipuiga o le faiga, ona oomi lea i le Faʻaoga ma le afaina.

2- Fausia se toe faʻaleleia vaega i le Windows lima

I laasaga nei

Tatala le faʻamalama o le System Properties pei o le parakalafa talu ai e ala ile Start ona faʻatupuina ai lea o se point toe faʻaleleia.

Atonu e te fiafia foʻi e vaʻai:  E aoga le faʻamau Windows i luga ole keyboard?

Ona filifili lea o le disk o loʻo i ai le faiga ma oomi le Faʻamau ki.

O le faʻamalama o le a aliali mai ia te oe e faʻaopopo se faʻamatalaga e uiga i le toefuatai manatu, o se filifiliga filifiliga e fesoasoani ia te oe e iloa ai le tulaga na e faia ai lenei manatu, aua le tusia le aso ma le taimi, ua faʻaopopo otometi.

Ona kiliki lea o le Fausia, faʻatali mo le faʻagasologa e maeʻa, ona kiliki lea o le OK.

O lenei o le a lava e fausia ai se polokalama toe faʻaleleia vaega o le a sefe uma faʻamatalaga e uiga i ai i le taimi nei tulaga.

Faʻafefea ma faʻafefea ona toe faʻaleleia le polokalama pe a maeʻa le fausiaina o se point toe faʻaleleia

A e faia ni suiga i le faiga ma faʻafitauli foliga foliga mai e te le iloa pe faʻafefea, e tatau ona toe faʻaleleia le polokalama i se tasi o muamua faia manatu e ala i le oomiina o le System Restore button i le tutusa muamua fesoʻotaʻiga, ona filifili lea o le manatu e te manaʻo ai e toe foʻi pe a fai e te maua le avanoa i le desktop.

Afai e le mafai lenei mea, filifili le System Restore mai le system boot options, ma e mafai ona faia lenei mea i le oomiina o le computer start button i le taimi o le boot process i le taimi nei e aliali mai ai le logo a le Windows ma toe fai lena mea seʻia ulufale le system i se setete o le toe faʻaleleia.

faiga ona mulimuli ai lea i laʻasaga:

1- Filifili Avanoa maualuluga.

2- Ona kiliki lea o Troubleshoot.

3- Ona filifili foi lea o filifiliga maualuluga.

4- Filifili le toe faʻaleleia.

5- Le isi mea e filifili ai le toe faʻailoga e te manaʻo e toe foʻi i ai.

6- Ona maeʻa lea o le gaioiga.

O le mea lea, o le faiga o le a le amanaʻiaina suiga na mafua ai le faʻafitauli ma toe foi i lona tulaga mautu tulaga tuai, ma e tatau ona manatuaina o lenei gaioiga e le o se talafeagai fofo mo uma faʻafitauli ma ono talafeagai i nisi tulaga, a le o lea e tatau ona e toe faʻatuina. o le faiga e toe fofo ai le faʻafitauli.

Atonu e te fiafia foʻi e vaʻai:  Faʻafefea ona toe faʻaleleia tulaga le aoga mo Windows 11

Afai e i ai ni au fesili poʻo ni fautuaga, faʻamolemole tuʻu mai se tala ma o le a matou tali atu ia te oe i se taimi vave e mafai ai

Ma o oe o i le sili maloloina soifua maloloina ma le saogalemu o le pele pele

Faʻafeiloaʻi
O le sili ona taua foliga o le fou Android Q
sosoo ai
Ole kapeti lapoʻa sili ona tele ile teuina ile lalolagi e iai lona malosi e 100 TB

Tuua se faamatalaga