Windows

Cumu riparà l'usu elevatu di CPU "Shell Infrastructure Host".

Cumu riparà l'usu di CPU elevatu di Shell Infrastructure Host

cunnosci mi Top 7 modi per risolve u prublema di usu di CPU elevatu "Shell Infrastructure Host".

L'utilizatori di Windows Pro anu l'abitudine di verificà u Task Manager à intervalli regulari. Cuntrollanu ogni volta chì sentenu chì u so urdinatore hè lento o per vede quali prucessi consumanu risorse.

Dopu avè un sguardu più profondu à u Task Manager, parechji utilizatori di Windows anu truvatu chì "Shell Infrastructure Host"Esegue è aghjurnà CPU è usu di memoria. Allora, sè vo site un utilizatore di Windows è avete nutatu u listessu prucessu chì causa Altu CPU è usu di memoria , cuntinuà à leghje l'articulu.

Perchè à traversu questu articulu, discutemu ciò chì hè esattamente ". Shell Infrastructure Host E perchè aumenta l'utilizazione di CPU è memoria quandu eseguisce in sfondate. Discuteremu ancu alcuni di i I migliori modi per risolve i prublemi di l'usu di CPU è memoria elevati cù l'Infrastruttura Shell. Allora andemu à verificà.

Cosa hè Shell Infrastructure Host in Task Manager?

Shell Infrastructure Host Hè un prucessu di u sistema operatore Windows chì eseguisce diversi servizii di produtividade in u sistema. Agisce cum'è una interfaccia trà u sistema è l'applicazioni chì l'utilizanu, cum'è i navigatori è altre applicazioni chì si basanu in a visualizazione di a finestra è a gestione grafica.

U travagliu "Shell Infrastructure HostComu parte di l'architettura di l'interfaccia d'utilizatore in Windows, include operazioni cum'èShellExperienceHost.exe"È"ShellHost.exe." Sti prucessi sò eseguiti in autumàticu da u sistema è ùn avete micca da piantà manualmente.

In u task manager, pudete vede u prucessu chjamatu "ShellInfrastructureHost.exeo "ShellExperienceHost.exeDi solitu usa i risorsi di u sistema moderatu è ùn pone micca periculu per u sistema, ma qualchì volta, u rendiment di u sistema poviru pò causà stu prucessu per esse sospesu o riavviatu.

Preparate Shell Infrastructure Host U prucessu di Windows hè assai impurtante, è corre in fondo per una ragione assai impurtante.

Preparate "Shell Infrastructure Host, cunnisciutu ancu com'è "sihost.exe, un prucessu di sistema chì tratta di diversi aspetti visuali di un sistema operatore.

U sfondate di u desktop, notificazioni pop-up, l'apparenza di a barra di task, è alcune altre parti di a GUI sò trattati da un prucessu Shell Infrastructure Host in Windows.

Sè vo aduprate una custruzzione stabile di Windows, u prucessu probabilmente travaglià Shell Infrastructure Host in sfondate è cunsumendu una piccula quantità di memoria è usu di CPU. Tuttavia, à volte per certi prublemi, u listessu prucessu pò aumentà l'usu di CPU è RAM è congelate u vostru urdinatore.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cume fermà l'aggiornamenti di Windows 10 cù u strumentu Wu10Man

Riparate l'usu elevatu di CPU per l'ospite di Shell Infrastructure?

Sè vo avete affruntà prublemi per via di l'usu elevatu di CPU Shell Infrastructure Host , pudete fà qualchi cambiamenti in u vostru urdinatore per risolve u prublema. Sottu I migliori modi per risolve u prublema di usu di CPU elevatu di Shell Infrastructure Host.

1. Restart u vostru urdinatore

Prima di pruvà qualcosa altru, avete prima bisognu di riavvia u vostru PC Windows. Calchì volta un restart pò risolve prublemi più cumplessi cù u vostru urdinatore; Questu include i prucessi di sistema chì aumentanu u cunsumu di risorse di CPU è RAM.

Alcune applicazioni ponu impedisce l'ospitu di l'Infrastruttura Shell da esse in esecuzione, risultando in risorse di CPU è RAM elevate. Allora, prima di fà qualsiasi cambiamenti, assicuratevi di riavvia u vostru urdinatore.

Per riavvia u vostru PC Windows, seguitate sti passi:

  1. Prima, da u teclatu, cliccate nant'à u "Startper apre u menu di partenza.
  2. Allora cliccate nantu à "-Sintinedddi".
  3. Allora selezziunate nantuRestartper riavvia l'urdinatore.
Passi per riavvia u vostru urdinatore Windows 11
Passi per riavvia u vostru urdinatore Windows 11

Stu vi ripigliate u vostru urdinatore Windows.

2. Run u System Maintenance Troubleshooter

U Risolutore di Problemi di Mantenimentu di u Sistema hà alcuni ligami cù l'ospite di l'Infrastruttura Shell. Cusì, pudete eseguisce per risolve l'altu CPU è l'usu di memoria causatu da u stessu prucessu. Eccu ciò chì duvete fà.

  1. Prima, cliccate nant'à Windows Search è scrive in "Manutenzione di u SistemaChì significa mantenimentu di u sistema.
  2. Da a lista di l'opzioni chì appare, selezziunateEseguite automaticamente u travagliu di mantenimentu cunsigliatu" Per fà automaticamente u travagliu di mantenimentu cunsigliatu.
Manutenzione di u Sistema
Manutenzione di u Sistema
  • Dopu questu, selezziunate l'opzione "Applica riparazioni automaticamente" per applicà riparazioni automaticamente.
  • Applica riparazioni automaticamente
    Applica riparazioni automaticamente
  • Una volta finitu, cliccate nant'à u buttone "Next".
  • Questu lanciarà u Risolutore di Problemi di Manutenzione di u Sistema in u vostru PC Windows. Duvete seguità l'istruzzioni nantu à u screnu per compie a parte di risoluzione di prublemi di mantenimentu di u sistema.

    3. Verificate chì nisun software ùn interferiscenu cù u prucessu

    Pudete boot u vostru urdinatore in modu sicuru è verificà s'ellu hè u travagliu.Shell Infrastructure Hostancora causa un altu usu di CPU o memoria. Se ùn ci hè micca un tali prublema in u boot pulito o in modu sicuru, allora duvete truvà u software di terzu chì causa stu prublema.

    Pudete boot u vostru urdinatore in modu sicuru utilizendu i seguenti passi:

    1. Spegne l'urdinatore è aspetta per circa 10 seconde.
    2. Appughjà u buttone Power per accende u dispusitivu, poi appughjà ripetutamente una chjave F8 nantu à u teclatu prima chì u logu di Windows appare nantu à u screnu.
    3. Se sta cumanda ùn funziona micca, pruvate à appughjà una chjave F8 ripetutamente prima chì a finestra di login appare.
    4. Una lista deve apparisce.Opzioni avanati avanzatinantu à u screnu chì significa Opzioni Avanzate di Boot. Aduprate a freccia freccia per scorri à "Modu Safechì significheghja u modu di salvezza è pressu u buttone Rinsignate.
    5. L'urdinatore cumminciarà à avvià in Modu Safe, chì hè carattarizatu da carica solu i drivers essenziali è u software. Pudete avà cercà u vostru urdinatore è verificate per qualsiasi prublemi di sistema o prublemi.
    6. Quandu avete finitu di travaglià in modu di sicurità, cliccate nant'à u "Restartper riavvia l'urdinatore normalmente.
    Pudete ancu esse interessatu à vede:  Scaricate FastStone Image Viewer per PC

    Hè assai faciule di truvà tutti i prugrammi installati in Windows; Pudete accede à u pannellu di cuntrollu è caccià tutti i prugrammi suspetti. In alternativa, pudete piglià un ochju più vicinu à u gestore di u travagliu per truvà i prugrammi chì sò in sfondate senza u vostru accunsentu.

    Se truvate alcune applicazioni chì ùn deve micca esse in u vostru urdinatore, hè cunsigliatu di disinstallà.

    4. Riparazione o resetten l 'app Photos

    L'app Photos di Windows 10/11 hè un altru mutivu notevoli per l'usu elevatu di l'infrastruttura CPU. I schedarii di stallazione di Microsoft Photos corrotti causanu u prublema.

    Cusì, pudete pruvà à riparà o resettate l'app Microsoft Photos per risolve u prublema. Eccu ciò chì duvete fà.

    1. in traccia d'andà à "A paràmetra di sistemacerchendu a barra di task cunfigurazione di u sistema o appughjà u buttonetaliata"in a lista"Start".
    taliata
    taliata
  • Allora in Settings, andate à u "applicazioniChì significa Applicazioni.
  • applicazioni
    applicazioni
  • Dopu quì, selezziunate "App stallatià u latu drittu chì significa Apps installate.
  • Apps installate
    Apps installate
  • Avà, fighjate Microsoft Photos È cliccate nantu à i trè punti accantu è selezziunate "options Advanced"per ghjunghje Opzioni avanzate.
  • Microsoft Photos
    Microsoft Photos
  • Nantu à u screnu dopu, scorri giù è toccaRepubblica." Questu hà da riparà l'app Microsoft Photos.
  • Repubblica
    Repubblica
  • Se u prucessu di riparazione ùn viaghja micca, cliccate nantu à u buttone.resetten" per resetta sottu u buttone"Repubblica".
  • resetten
    resetten

    Eccu! Dopu avè fattu i cambiamenti, assicuratevi di riavvia u vostru urdinatore Windows.

    5. Run una scansione anti-malware

    Anti-malware o in inglese: Windows Defender Hè un grande software di sicurità chì vene cù Windows 10/11. Pudete aduprà per fà una scansione anti-malware cumpleta di u vostru sistema. Ci hè parechje manere di scanning cù Windows Security; Questu hè u più faciule.

    1. Cliccate nant'à Windows 11 ricerca è scrive in "Windows Security." Dopu, apre l'app Windows Security da a lista.
    In Windows Search, scrivite Windows Security, dopu apre u Windows Security
    In Windows Search, scrivite Windows Security, dopu apre u Windows Security
  • Quandu apre una app Windows Security , cliccate nantu à a tabulazione "Prutezzione di virus è minacce"per ghjunghje Prutezzione da virus è periculi.
  • Cliccate nantu à a tabulazione Proteczione di Virus è minacce
    Cliccate nantu à a tabulazione Proteczione di Virus è minacce
  • À u latu drittu, cliccate nantuOpzioni di scansioneChì significa Opzioni di scansione.
  • Cliccate Opzioni di scansione
    Cliccate Opzioni di scansione
  • dopu selezziunate "Scansione cumpletaPer una scansione completa, cliccate nantu à u buttone.Scannà Avà" Verificate avà.
  • Selezziunate nantu à Scansione Full è cliccate u buttone Scan Now
    Selezziunate nantu à Scansione Full è cliccate u buttone Scan Now
  • Questu hà da fà una scansione completa in u vostru sistema. L'opzione di scansione completa verificarà tutti i fugliali è i prugrammi in esecuzione nantu à u vostru discu duru. Tuttavia, a scansione pò piglià sin'à una ora per compie.
  • Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cume disattivà u buttone di spegnimentu di l'urdinatore da a tastiera in Windows 10

    6. Eseguite u cumandamentu sfc / dism

    Un altru modu megliu per risolve l'usu elevatu di CPU "Shell Infrastructure Hosthè di eseguisce cumandamenti SFC è DISM. I dui cumandamenti sò pensati per risolve i prublemi assuciati cù i schedarii di sistema corrotti. Eccu ciò chì duvete fà.

    • Prima, cliccate nant'à Windows Search è scrive in "Command Prompt".
    • Cliccate drittu Command Prompt è selezziunate "Executà cum'è amministratoreper eseguisce cum'è amministratore.
    Open Command Prompt è eseguite cum'è amministratore
    Open Command Prompt è eseguite cum'è amministratore
  • quandu apertu Command Prompt , scrivite u cumandimu seguitu è ​​appughjà Rinsignate.
    sfc / scannow
  • sfc / scannow
    sfc / scannow
  • Se u cumandamentu SFC torna un errore, avete bisognu di eseguisce stu cumandamentu:
    DISM / Online / Cleanup-Image / RestoreHealth
  • RUN DISM cumandamentu
    RUN DISM cumandamentu

    È questu hè ! DISM pò piglià uni pochi di minuti per compie. Duvete aspittà chì finiscinu di riparà tutti i schedarii di sistema currutti.

    7. Update u vostru sistema upirativu Windows

    Se nunda ùn viaghja per voi, l'aghjurnamentu di u vostru sistema operatore Windows hè l'opzione restante. L'aghjurnamentu di Windows pò eliminà bug o vulnerabilità chì ponu interferiscenu cù l'operazione di l'ospite di Shell Infrastructure.

    Inoltre, hè sempre una bona idea di aghjurnà u vostru sistema per prufittà di e funzioni novi è di l'opzioni di sicurità è privacy migliorate. Pudete aghjurnà Windows seguendu sti passi:

    1. cliccate nantu à u buttone "Startnant'à u taskbar, poi cliccatetaliataper accede à Settings.
    taliata
    taliata
  • Sceglite "Actualizazione è security, dopu cliccate nantuWindows Update".
  • Actualizazione è Seguretat
    Actualizazione è Seguretat
  • U sistema operatore scannerarà i schedarii è i paràmetri installati in u vostru urdinatore è cercate ogni aghjurnamenti dispunibili. Se l'aghjurnamenti sò truvati, seranu dispunibili per u scaricamentu è l'installazione.
  • Verificate l'aghjurnamenti
    Verificate l'aghjurnamenti
  • Sceglite "Aghjunghje oraper installà l'aghjurnamenti dispunibili. U sistema cumincià à scaricà è installà l'aghjurnamenti, è questu pò piglià un pocu di tempu, secondu a dimensione di l'aghjurnamenti.
  • Dopu chì l'aghjurnamenti sò finiti, u sistema vi dumandarà di riavvia u vostru urdinatore per applicà e novi aghjurnamenti. Pudete riavvia u vostru urdinatore immediatamente o posponà u riavviu per un tempu dopu.
  • Windows 10/11 verificarà automaticamente l'aghjurnamenti. Se trova qualsiasi aghjurnamenti dispunibili per u vostru urdinatore, l'installarà automaticamente.

    notaL'utilizatori anu da aghjurnà u so sistema operatore Windows regularmente per mantene a sicurità è a stabilità è per riceve aghjurnamenti è migliure di sicurezza impurtanti. È u sistema operatore pò esse stallatu per aghjurnà automaticamente in u fondu per uttene l'ultime aghjurnamenti senza u fastidiu di verificà manualmente.

    Questi eranu i pochi modi migliori per risolve Shell Infrastructure Host elevatu usu di CPU in Windows PC. Fateci sapè in i cumenti sottu si avete bisognu di più aiutu per risolve l'usu elevatu di CPU sihost.exe.

    Pudete ancu esse interessatu à amparà nantu à:

    Speremu chì truvate questu articulu utile per voi di cunnosce Cumu riparà l'usu elevatu di CPU "Shell Infrastructure Host".. Sparte a vostra opinione è sperienza in i cumenti. Inoltre, se l'articulu vi hà aiutatu, sparte cù i vostri amichi.

    Precedente
    Scaricate u navigatore Opera GX per i ghjochi nantu à l'urdinatore è u telefuninu
    prossimu
    Cumu attivà è aduprà un servitore proxy WhatsApp

    Lascia un cumentu