Telefoni è app

Cumu ricuperà è ricuperà missaghji WhatsApp eliminati

Eliminatu accidentalmente una conversazione WhatsApp? Eccu cumu per ritruvà.

Avete mai cancellatu una chjachjarata WhatsApp per sbagliu è l'hà rigrettatu subitu? Vi dumandate s'ellu ci hè un modu per recuperallu? Ùn v'inchietate, simu quì per aiutà. Sparteremu un modu per ristabilisce e cunversazioni scalza sguassati è un modu per rinvià i chats WhatsApp sovrascritti da copia iCloud o Google Drive copia di salvezza. Prima di pruvà i passi, tenite in mente chì pudete restaurà i chats solu se l'opzione di salvezza hè attivata in u primu locu in WhatsApp. Questu significa chì, se ùn fate mai una copia di salvezza di i vostri chats, ùn sarete micca capaci di restaurà alcun messagiu o chat chì avete sguassatu accidentalmente.

Un'altra cosa chì duvemu signalà hè chì avemu testatu questi metudi per recuperà e chat WhatsApp cancellate è anu travagliatu per noi, ma questi metodi includenu a disinstallazione di WhatsApp è u ripristinu da l'ultima copia di salvezza. Chistu pò significà chì si perde alcuni messaghji ghjunti trà u mumentu di a vostra ultima copia di salvezza è chì cancellate accidentalmente una conversazione. Qualunque sia u casu, procedi cun estrema prudenza è seguitate solu sti passi se recuperà missaghji WhatsApp cancellati hè abbastanza impurtante da risicà di perde alcuni dati. 360 Tools ùn hè micca rispunsevule per qualsiasi perdita di dati, cusì procedi à u vostru risicu.

Per attivà a copia di salvezza di chat, apre WhatsApp, andate à Impostazioni > vai à Chats > stampa Chat Salvà. Quì, pudete stabilisce a frequenza di salvezza di chat trà Start, Daily, Weekly, o Monthly, o pudete ancu fà una copia di salvezza manuale. In più, vi tuccherà à sceglie u contu Google induve vo vulete almacenà a copia di salvezza s'è vo aduprate un smartphone Android.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu registrà e videochiamate è e chjama di voce per WhatsApp in Android

È s'è vo site un utilizatore iPhone, andate à Settings dentro scalza > Chats > Chat Backup , induve pudete selezziunà ripetite Backup Auto o aduprà Salvà avà Per principià manualmente a copia di salvezza in iCloud.

Cuminciamu.

Cumu ricuperà chats WhatsApp eliminati

Eccu cumu si pò ricuperà i chat WhatsApp eliminati aduprendu diversi metudi.

1. Risturà i chats WhatsApp eliminati via una copia di salvezza in nuvola

Se avete cancellatu i chats per sbagliu, ci hè una chance chì u chat sia nantu à a copia di salvezza in nuvola. Diciamu chì a vostra copia di salvezza di Google Drive o iCloud hè accaduta in mezzu notte è in a mattina avete cancellatu una cunversazione per sbagliu. U chat in nuvola cuntene sempre u chat è pudete restaurallu. Eccu cumu:

  1. Uninstall WhatsApp da u vostru smartphone Android o iPhone.
  2. Reinstallate WhatsApp è configurate cù u vostru numeru di telefunu.
  3. Una volta l'app hè stallata, riceverete un missaghju chì vi dumanda di risturà i missaghji da una copia di salvezza in nuvola. Sta copia di salvezza serà da Google Drive in Android, è iCloud in iOS. Cliccate Ripresa.
  4. Questu hà da rende i messaghji chì avete cancellatu per sbagliu. Nutate bè chì s'è vo avete un messagiu dopu a vostra copia di salvezza nuvola più recente è u sguassate, ùn ci hè manera di ristabilisce lu.

2. Risturà i chats WhatsApp eliminati via una copia di salvezza locale Android

Un altru modu per pruvà à ricuperà e chat WhatsApp eliminati hè di ristabiliscili da i backup locali nantu à u vostru telefunu Android. Stu metudu ùn funziona micca in iOS. Se a vostra copia di salvezza Google Drive hà rimpiazzatu i missaghji cancellati, seguitate ste tappe.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu aduprà un contu WhatsApp nantu à parechji telefoni (U Metudu Ufficiale)

  1. Andà à gestore di fugliali In u vostru telefunu (scaricate una app Lime Google se ùn pudete micca truvà sta app).
    File da Google
    File da Google
    Documentaliste: Google LLC
    Prezzo: Free

    Avà andate in un cartulare scalza > Base di dati . U cartulare di basa di dati cuntene tutti i vostri fugliali di salvezza WhatsApp chì sò stati almacenati lucalmente in u vostru telefunu.
  2. Sceglite u fugliale msgstore.db.crypt12 è rinuminate lu in msgstore_BACKUP.db.crypt12 . Questu hè l'ultimu fugliale di salvezza è avete bisognu di rinominallu per impedisce ch'ellu sia soprascrittu. Se si verifica un errore, pudete sempre rinominà stu fugliale cù u so nome originale è ristabilì lu.
  3. Avà vedrete un inseme di fugliali in stu cartulare in u furmatu msgstore-AAAA-MM-DD.1.db.crypt12 . Quessi sò i vechji backup di WhatsApp, pudete sceglie l'ultimu è rinumiallu msgstore.db.crypt12.
  4. Eccu a parte complicata: avete bisognu à apre Google Drive nantu à u vostru smartphone, toccu l'icona hamburger (e trè linee verticali)> Backups.
    Avà sguassate a vostra copia di salvezza WhatsApp quì. Stu vi furzà u vostru telefonu à risturà da a copia di salvezza lucale invece.
  5. Avà, disinstalla WhatsApp è poi reinstallallu. Configurate è una volta finitu, riceverete un promptatu per ristabilisce e chat da una copia di salvezza locale, considerendu chì ùn avete micca una copia di salvezza di chat in u nuvulu.
  6. Cliccate nantu à Ripresa È questu hè. Ritruverete i vostri chats eliminati.

Dunque, questi sò i dui metudi chì pudete aduprà in una situazione induve avete sguassatu i vostri chats WhatsApp per sbagliu o in una situazione induve avete appena installatu WhatsApp è vulete ricuperà i vostri vechji chats. In ogni modu, cum'è l'esitatu sopra, avete bisognu di attivà l'opzione di salvezza di chat per restaurà qualsiasi messagi o restaurà una conversazione sguassata.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu mandà foto è video in qualità originale in WhatsApp

Precedente
20 caratteristiche tes messages nascoste chì ogni utilizatore iPhone deve pruvà
prossimu
Cumu gestisce dui conti WhatsApp in un telefonu Dual WhatsApp

Lascia un cumentu