Imbulighjate

Richiamate email in Outlook 2007

Quante volte avete inviatu per email solu per capì chì avete dimenticatu di includere l'attaccamentu, o ùn avete micca veramente da invià una risposta à tutta a cumpagnia? Se utilizate Outlook in un ambiente di Scambiu, pudete pruvà di ricurdà u missaghju.

A megliu soluzione à stu prublema hè di implementà Ritardà prima di mandà missaghji , ma ancu in questu scenariu, pudete ancu lascià passà qualcunu, allora hè a vostra seconda linea di difesa.

Per ricurdà u messagiu, andate in u cartulare Elementi Mandati, dopu aprite u messagiu chì ùn duvite micca invià.

Nantu à u ribbon in u gruppu Azzioni, fate un clic nantu à u buttone Altre azzioni è sceglite Richiamate stu missaghju da u menu.

Riceverete un schermu di cunferma induve puderete solu decide di sguassà e copie non lette o di rimpiazzalli cù una nova. Postu chì site in fretta, a vostra megliu scumessa hè di sguassà solu.

A casella critica sottu vi ferà sapè se u ricordu hà riesciutu o hà fiascatu per ogni persona chì avete mandatu per email. In questu modu pudete mandà un missaghju di seguitu à e persone chì anu dighjà apertu u vostru primu email, forse mitigendu un pocu i danni.

Questu ùn funziona micca perfettamente, ma se u catturate à tempu, puderete pudè salvà ciò chì pò esse salvatu.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Spiegà cumu funzionanu i paràmetri di l'Outlook

Precedente
Aduprate e regule Outlook per "snoop" dopu avè mandatu email per assicurà chì ùn vi scurdate di attaccà un attaccamentu, per esempiu
prossimu
Email: Chì ci hè a differenza trà POP3, IMAP è Exchange?

Lascia un cumentu