Windows

Cumu aduprà Microsoft Defender Offline Scan in Windows 11

Cumu aduprà Microsoft Defender Offline Scan in Windows 11

U sistema operatore Windows 11 di Microsoft hè un grande sistema operatore desktop; Hà menu bugs cà e versioni precedenti di Windows è offre parechje funziunalità novi.

In Windows, avete un strumentu di sicurezza integratu chjamatu Windows Security. A Sicurezza di Windows hè ancu dispunibule nantu à l'ultima versione di Windows 11, per prutege l'urdinatori da diverse minacce.

A Sicurezza di Windows hà ancu a prutezzione di sfruttamentu, a prutezzione di ransomware, è più. Ùn sò parechje persone, ma a Sicurezza di Windows hà ancu una opzione di Scansione Offline chì pò detectà i virus stubborn è sguassà facilmente.

In questu articulu, discuteremu Windows Security Offline Scan, ciò chì face, è cumu pudete aduprà per sguassà virus è malware nascosti da u vostru urdinatore. Cuminciamu.

Cos'è Windows Offline Security Scan?

U modu di scansione offline in Windows Security o Microsoft Defender hè basicamente un strumentu di scansione anti-malware chì vi permette di eseguisce è eseguisce a scansione da un ambiente di fiducia.

In realtà esegue l'scansione da fora di u Kernel di Windows regulare per destinà u malware chì prova di scaccià Windows Shell.

U modu di scansione offline hè soprattuttu utile se u vostru dispositivu hè infettatu cù malware difficiuli di caccià chì ùn pò micca esse eliminati mentre Windows hè cumplettamente carica.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  10 ragioni per chì Linux hè megliu cà Windows

Allora, ciò chì a scansione face hè di avvià u vostru urdinatore in l'Ambiente di Recuperazione di Windows è eseguisce a scansione per sguassà u malware chì impedisce l'iniziu normale.

Cumu eseguisce una scansione di virus offline cù Windows Security in Windows 11

Pudete vulete accende avà chì sapete ciò chì face u modu di Scansione Offline. Se sente chì u vostru urdinatore hà un virus stubborn, duvete eseguisce Windows Security offline scan in Windows 11. Eccu ciò chì duvete fà.

  1. In a ricerca di Windows, scrive "Windows Security". Dopu, apre l'app Windows Security da a lista di i partiti principali.

    A prutezzione di Windows
    A prutezzione di Windows

  2. Quandu si apre l'applicazione Windows Security, cliccate Prutezzione di Virus & Minacce (Prutezzione contr'à virus è minacce).

    Prutezzione di virus è minacce
    Prutezzione di virus è minacce

  3. Avà, in a sezione Minacce attuali, cliccate nantu à "Opzioni di scansione"Opzioni di scansione".

    Opzioni di scansione
    Opzioni di scansione

  4. In u screnu dopu, selezziunate Microsoft Defender Antivirus (Scansione Offline) è cliccate "Scannà Avà".

    Microsoft Defender Antivirus (Scansione Offline)
    Microsoft Defender Antivirus (Scansione Offline)

  5. In u missaghju di cunferma, cliccate nantu à "scan".

    verificà
    verificà

Eccu! Una volta cumpletu i passi, u vostru dispositivu Windows 11 riavviarà in WinRE. In un ambiente di ricuperazione di Windows, a versione di linea di cumanda di Microsoft Defender Antivirus correrà senza carica alcun file di sistema.

A scansione offline duverà circa 15 minuti à u vostru urdinatore. Una volta a scansione hè cumpleta, u vostru urdinatore riavvia automaticamente.

Cumu verificà i risultati di scansione Microsoft Defender offline

Dopu avè riavviatu, pudete cuntrollà facilmente i risultati di scansione offline di Microsoft Defender Antivirus. Per questu, seguitate i passi chì avemu citatu quì sottu.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Scaricate l'ultima versione di F-Secure Antivirus per PC
  1. Apri una app Windows Security In u vostru Windows 11 PC.

    A prutezzione di Windows
    A prutezzione di Windows

  2. Quandu si apre l'applicazione Windows Security, cliccate Prutezzione di Virus & Minacce (Prutezzione contr'à virus è minacce).

    Prutezzione di virus è minacce
    Prutezzione di virus è minacce

  3. In a sezione Minacce attuali, cliccate Storia di sicurezza.Storia di prutezzione".

    Storia di prutezzione
    Storia di prutezzione

  4. Avà, tù sarè capaci di verificà i risultati scanning.

Eccu! Questu hè cumu pudete riviseghjà i risultati di a scansione offline di Microsoft Defender.

Allora, sta guida hè nantu à cumu fà una scansione di virus offline cù l'antivirus Microsoft Defender in Windows 11. Sì avete qualchì dubbiu nantu à l'scanning offline o avete bisognu di più aiutu, fateci sapè in i cumenti sottu.

Precedente
Cumu riparà u codice QR di WhatsApp chì ùn si carica micca nantu à u Desktop (10 Methodi)
prossimu
Cumu mandà l'imaghjini in alta risoluzione in WhatsApp per iPhone

Lascia un cumentu