Internet

Unità Massima di Trasmissione (MTU)

Unità Massima di Trasmissione (MTU)

In a rete di l'informatica, u terminu Maximum Transmission Unit (MTU) si riferisce à a dimensione (in byte) di a PDU più grande chì una data strata di un protokollu di cumunicazione pò passà in avanti. I paràmetri MTU sò generalmente in associu cù una interfaccia di cumunicazione (NIC, portu seriale, etc.). U MTU pò esse fissatu da standard (cum'è u casu cù Ethernet) o decisu à u tempu di cunnessione (cum'è generalmente u casu cù i ligami seriali puntu à puntu). Un MTU più altu porta una efficienza più grande perchè ogni pacchettu porta più dati di l'utilizatori mentre i overheads di protokollu, cum'è l'intestazione o i ritardi sottostanti per pacchettu restanu fissi, è una efficienza più alta significa una ligera migliione in u prugressu di u protocolu in massa. In ogni casu, i pacchetti grossi ponu occupà un ligame lento per qualchì tempu, causendu ritardi più grande à i pacchetti seguenti è aumentendu u lag è a latenza minima. Per esempiu, un pacchettu di 1500 byte, u più grande permessu da Ethernet à a strata di a rete (è dunque a maiò parte di l'Internet), ligà un modem 14.4k per circa un secondu.

Path MTU scuperta
U Protocolu Internet definisce u "path MTU" di una strada di trasmissione Internet cum'è u MTU più chjucu di qualsiasi di l'IP hops di u "path" trà una fonte è destinazione. In un altru modu, a strada MTU hè a più grande dimensione di pacchettu chì traversa sta strada senza soffre di frammentazione.

RFC 1191 descrive "Path MTU discovery", una tecnica per determinà u percorsu MTU trà dui host IP. Funziona cù l'opzione DF (Non Fragment) in l'intestazione IP di i pacchetti in uscita. Qualchese dispositivu longu u percorsu chì u MTU hè più chjucu cà u pacchettu abbandunà tali pacchetti è rinviarà un missaghju ICMP "Destination Unreachable (Datagram Too Big)" chì cuntene u so MTU, chì permette à l'ospite di fonte di riduce u so MTU assuntu in modu adattatu. U prucessu si ripete finu à chì u MTU hè abbastanza chjucu per attraversà a strada sana senza frammentazione.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  aghjunghjendu dns nantu à u router logn

Sfortunatamente, un numeru crescente di rete abbanduneghja u trafficu ICMP (per esempiu per prevene attacchi di denial-of-service), chì impedisce a scuperta MTU di u percorsu di travaglià. Un spessu detecta tali blocchi in i casi induve una cunnessione travaglia per dati di pocu voluminu, ma si ferma appena un òspite manda un grande bloccu di dati à u mumentu. Per esempiu, cù IRC un cliente di cunnessione puderia vede finu à u messagiu ping, ma ùn riceve micca risposta dopu. Questu hè chì u grande settore di missaghji di benvenuta sò mandati in pacchetti più grande di u MTU veru. Inoltre, in una reta IP, u percorsu da l'indirizzu fonte à l'indirizzu di destinazione hè spessu mudificatu dinamicamente, in risposta à diversi avvenimenti (balancing di carica, congestione, outputs, etc.) - questu puderia risultatu in u percorsu MTU cambiante (a volte. ripetutu) durante una trasmissione, chì pò intruduce più gocce di pacchettu prima chì l'ospitu trova u novu MTU sicuru.

A maiò parte di e LAN Ethernet utilizanu un MTU di 1500 byte (i LAN muderni ponu utilizà frames Jumbo, chì permettenu un MTU finu à 9000 byte), ma i protokolli di cunfini cum'è PPPoE riduceranu questu. Questu causa a scuperta di a strada MTU per entra in vigore cù u risultatu pussibule di fà alcuni siti daretu à i firewalls cunfigurati malamenti unreachable. Si pò travaglià intornu à questu, secondu chì parte di a reta si cuntrolla; per esempiu si pò cambià u MSS (massimu di u segmentu) in u pacchettu iniziale chì stabilisce a cunnessione TCP à u firewall.

Stu prublema hè apparsu più frequentemente da l'intruduzione di Windows Vista chì introduce a 'Next Generation TCP/IP Stack'. Questu implementa "Receive Window Auto-Tuning chì determina continuamente a dimensione ottima di a finestra di ricezione misurandu u produttu di ritardu di larghezza di banda è a tarifa di ricuperazione di l'applicazione, è aghjusta a dimensione massima di a finestra di ricezione in basa di e cundizioni cambianti di a rete".[2] Questu hè statu vistu per fallu in cungiunzione cù routers è firewall più vechji chì parevanu travaglià cù altri sistemi operativi. Hè più spessu vistu in i routers ADSL è spessu pò esse rettificati da un aghjurnamentu di firmware.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Chì ci hè a differenza trà IP, Portu è Protocollu?

ATM backbones, un esempiu di tuning MTU
A volte hè preferibile da u puntu di vista di l'efficienza di dichjarà artificialmente un MTU ridutta in u software sottu à a vera lunghezza massima pussibule supportata. Un esempiu di questu hè u casu induve u trafficu IP hè purtatu nantu à una reta di ATM (Modu di trasferimentu asincronu). Certi fornituri, in particulare quelli chì anu un sfondate di telefonia, utilizanu ATM in a so rete di spine interna.

Utilizà l'ATM à l'efficienza ottima hè ottenuta quandu a lunghezza di u pacchettu hè un multiplu di 48 bytes. Questu hè chì l'ATM hè mandatu cum'è un flussu di pacchetti di lunghezza fissa (cunnisciutu cum'è "cellule"), ognuna di quali pò purtà una carica di 48 bytes di dati d'utilizatori cù 5 bytes di overhead per un costu tutale di 53 bytes per cellula. Dunque, a lunghezza tutale di a lunghezza di dati trasmessi hè di 53 * ncells bytes, induve ncells = u numeru di cellule richieste di = INT((payload_length+47)/48). Allora in u peghju casu, induve a lunghezza tutale = (48 * n + 1) bytes, una cellula addiziale hè necessaria per trasmette l'ultimu byte di payload, a cellula finale custa un extra 53 bytes trasmessi 47 di quale sò padding. Per quessa, a dichjarazione artificiale di un MTU ridutta in u software maximizeghja l'efficienza di u protokollu à a capa ATM facendu chì a durata di a caduta totale di l'ATM AAL5 sia un multiplu di 48 byte ogni volta chì hè pussibule.

Per esempiu, 31 cellule ATM cumplettamente riempite portanu una carica di 31 * 48 = 1488 bytes. Pigliendu sta figura di 1488 è sottraendu da ellu ogni overheads cuntribuitu da tutti i protokolli più alti pertinenti pudemu ottene un valore suggeritu per un MTU ottimali artificialmente ridutta. In u casu induve l'utilizatore normalment mandava pacchetti di 1500 byte, l'inviu trà 1489 è 1536 byte richiede un costu fissu supplementu di 53 byte trasmessi, in forma di una cellula ATM extra.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu chjude WhatsApp Web cù una password

Per l'esempiu di cunnessione IP sopra DSL chì utilizanu PPPoA / VC-MUX, scegliendu di novu per riempie 31 cellule ATM cum'è prima, ottenemu una figura MTU ridutta in modu ottimale desideratu di 1478 = 31 * 48-10 tenendu in contu un overhead di 10 bytes cunsistenti. di un Protocollo Point-to-Point overhead di 2 byte, è un overhead AAL5 di 8 bytes. Questu dà un costu tutale di 31 * 53 = 1643 bytes trasmessi via ATM da un pacchettu di 1478 byte passatu à PPPoA. In u casu di l'IP mandatu annantu à l'ADSL cù PPPoA, a figura di 1478 seria a durata tutale di u pacchettu IP, cumprese l'intestazione IP. Dunque, in questu esempiu, mantenendu un MTU ridottu autoimpostu di 1478 in uppusizione à l'inviu di pacchetti IP di lunghezza totale 1500 salva 53 bytes per pacchettu à a capa ATM à u costu di una riduzione di 22 byte di a durata di pacchetti IP.

Un MTU massimu per e cunnessione PPPoE / DSL hè 1492, per RFC 2516: 6 byte essendu l'intestazione PPPoE, lascendu abbastanza spaziu per un payload di 1488 byte, o 31 cellule ATM piene.

Infine: U valore standard di MTU deve esse 1492 .... è in casu di prublemi di navigazione o prublemi di cunnessione MSN deve esse diminuite à i valori 1422 è 1420.

didáctica: Wikipedia

Saluti curdiali

Precedente
Velocità di trasmissione per u cavu di rete Cat 5, Cat 5e, Cat 6
prossimu
Cume Flush DNS In MAC, Linux, Win XP & Vista & 7 & 8

XNUMX cummentariu

Aghjunghje un cummentariu

  1. lanmaster Ellu disse:

    Hola, grazie per l'articulu utile

Lascia un cumentu