Windows

Cumu aduprà a spartera vicina in Windows 11 (Guida cumpleta)

Cumu utilizà Nearby Sharing in Windows 11

Se avete prima guardatu Windows 10, pudete esse cunnisciutu di una funzione speciale chjamata "Partenza vicina". Semu piacè di informà chì sta stessa funzione hè avà dispunibule in Windows 11 sottu u stessu nome.

Nearby Share hè un strumentu apposta cuncepitu per u sparte di fugliali in Windows, è vi permette di trasferisce facilmente i fugliali trà e diverse laptop. Hè da nutà chì sta funzione ùn deve esse cunfundita cù a funzione Nearby Share in Android, postu chì sò duie funzioni completamente separate è sò destinate à diversi sistemi operativi.

Nearby Sharing hè un pruduttu offertu da Microsoft, è si basa nantu à e tecnulugia Wi-Fi è Bluetooth per facilità u trasferimentu di fugliali trà i dispositi. Paragunatu à altri metudi di spartera di schedari, Nearby Sharing hè più veloce perchè si basa nantu à e cunnessione Wi-Fi è Bluetooth.

Ancu se Nearby Sharing hè digià integratu in Windows 11, parechji utilizatori ùn sanu micca di a so esistenza. Per questu mutivu, avemu ricivutu recentemente parechji missaghji da l'utilizatori chì dumandanu cumu utilizà Nearby Sharing in Windows 11.

Sè vo site un utilizatore di Windows 11 chì cerca un modu per sparte i fugliali più veloce, simu quì per aiutà. Eccu alcuni passi simplici chì avemu da sparte cun voi per guidà voi in u trasferimentu di i schedari è altri elementi trà i diversi computer Windows. Allora cuminciamu.

Cumu attivà Nearby Sharing in Windows 11

Prima di principià à aduprà Nearby Sharing in Windows 11, prima deve attivà. Eccu cumu per attivà Nearby Sharing in Windows 11 PC è laptop.

  • Assicuratevi chì u vostru dispositivu primariu hè cunnessu à una reta Wi-Fi.
  • Avà, apre l'app Settings "taliata” nant'à u computer principale.

    Impostazioni
    Impostazioni

  • In a finestra di Settings, andate à "Systemper accede à u sistema.

    u sistema
    u sistema

  • À u latu drittu di a finestra, cliccate "Partenza vicina"Chì significa una spartera stretta.

    Post vicinu
    Post vicinu

  • Truverete trè opzioni: Off (Off), solu u mo dispusitivu (Solu i mo dispusitivi), è tutti intornu (Tutti vicinu).

    Tutti vicinu
    Tutti vicinu

  1. "Selezziunà solu i mo dispusitivi"Solu i mo dispusitiviSe vulete sparte i schedari cù i dispositi ligati à u vostru contu Microsoft.
  2. Selezziunà tuttu vicinuTutti vicinu"Se vulete sparte i fugliali cù qualsiasi dispositi indipendentemente da u contu utilizatu.
Pudete ancu esse interessatu à vede:  Scaricate Windows USB DVD Download Tool Ultima Version

Una volta chì fate a vostra scelta, puderete sparte i fugliali utilizendu a funzione Nearby Sharing in Windows 11. Sicondu l'opzione chì sceglite, puderà sparte i schedari nantu à Wi-Fi è Bluetooth.

Nota impurtante: Nant'à l'urdinatore secundariu (chì riceverà i schedari), assicuratevi chì Nearby Sharing hè attivatu seguendu i stessi passi.

Cumu sparte un schedariu o una pagina web usendu Nearby Sharing in Windows 11

Dopu avè attivatu a funzione, pudete avà prufittà di a funzione Nearby Sharing in Windows 11. Pudete facilmente sparte un schedariu o una pagina web direttamente. Eccu cumu si sparte un schedariu o una pagina web utilizendu Nearby Sharing in u vostru Windows 11 PC.

Cumu sparte un schedariu

  • Accuminciate aprendu File Explorer"File ExplorerIn Windows 11.
  • Allora navigate à u schedariu chì vulete sparte.
  • Selezziunate u schedariu, fate un clic right nantu à ellu, è appughjà u "Share"Per participà.

    Condividi u schedariu
    Condividi u schedariu

  • Dopu avè seguitu i passi cù cura, vi vede u vostru urdinatore secundariu cum'è parte di l'opzioni Nearby Sharing.Partenza vicina" in u menu di spartera in Windows 11.

    File Sharing vicinu
    File Sharing vicinu

  • Cliccate nant'à u vostru nomu urdinatore à sparte u schedariu. Nantu à l'urdinatore chì riceverà u schedariu, selezziunate "Crucianiper salvà.

Eccu! I schedari ricevutu cumpariscerà in u cartulare Downloads nant'à u vostru urdinatore secundariu.

Cumu sparte ligami (pagine web)

Pudete ancu sparte e pagine web usendu Nearby Sharing in Windows 11, ma questu richiede u navigatore Microsoft Edge. Eccu cumu fà:

  • Accuminciate per apre u navigatore Microsoft Edge.
  • Allora andate à a pagina chì vulete sparte.
  • Cliccate cù u dirittu in ogni locu di a pagina è sceglite "Share"Per participà.

    Condividi ligami
    Condividi ligami

  • In u menù di spartera in Microsoft Edge, selezziunate u "Windows Share" chì significa spartera Windows.

    Windows Share
    Windows Share

  • U menù di spartera Windows 11 si apre. Selezziunate u vostru dispositivu in a lista "Spartenza vicinu".Vicinu à a participazione".

    Sparte ligame
    Sparte ligame

  • Nantu à l'urdinatore induve u ligame serà ricevutu, cliccate "Openper apre.
Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu sviutà u Cestino quandu u PC Windows hè chjusu

Cusì, u prucessu di sparte a pagina web serà successu. Pudete seguità i stessi passi per sparte ogni numeru di pagine web trà l'urdinatori Windows.

Questa guida era tutta nantu à cumu utilizà a funzione Nearby Sharing in l'urdinatori Windows 11. Hè una grande funzione è avete da prufittà pienamente. È sentite liberu di dumandà più assistenza se ne avete bisognu in quantu à l'attivazione o à l'usu di a funzione Nearby Sharing in Windows 11.

Cunclusione

Pudemu cuncludi chì a funzione Nearby Sharing in Windows 11 hè un strumentu utile è faciule d'utilizà chì permette à l'utilizatori di Windows di sparte rapidamente è efficacemente i fugliali è e pagine web trà e diverse computer. Se vulete attivà è aduprà sta funzione, pudete seguità i passi simplici citati in sta guida.

A funzione Nearby Sharing si basa nantu à e tecnulugia Wi-Fi è Bluetooth per ottene una velocità di trasferimentu più altu cumparatu cù altri metudi di spartera di file. Grazie à sta funzione, pudete facilmente sparte i fugliali è i ligami trà Windows 11 computers, sia liate à u vostru contu Microsoft o micca.

In corta, a funzione Nearby Sharing cuntribuisce à simplificà u prucessu di spartera di schedari è ligami trà i dispositi Windows 11. Utilizendu sta funzione pò salvà assai di tempu è sforzu in casu di necessità di trasfiriri infurmazioni è dati trà i dispusitivi diffirenti.

Speremu chì questu articulu hè utile per sapè cumu utilizà Nearby Sharing in Windows 11. Sparte a vostra opinione è a vostra sperienza cun noi in i cumenti. Inoltre, se l'articulu vi hà aiutatu, assicuratevi di sparte cù i vostri amichi.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu scaricà è aduprà u software di calibrazione HDR in Windows 11

Precedente
Cumu disattivà u touchpad in Windows 11 (6 modi)
prossimu
Top 10 app di sfondi Blur per iPhone in 2023

Lascia un cumentu