Telefoni è app

Cumu sparte u schermu in FaceTime

Cumu sparte u schermu in FaceTime

Quandu Apple hà lanciatu (Apple) per a prima volta App Facetime (FaceTime), si burlò assai a cumpagnia. Questu hè perchè u cuncettu FaceTime À l'epica era simplificatu cum'è strumentu di cumunicazione video. Questu hè ancu in un tempu quandu parechji altri telefoni cuncurrenti è appiicazioni di terzu sò digià supportatu stu strumentu, ma per una certa ragione, Apple hà pigliatu un pocu di tempu per ùn solu purtà a camera frontale à l'iPhone, ma ancu per fà videochiamate.

Tuttavia, prestu finu à oghje, FaceTime hè diventatu l'app di videochiamata predeterminata per micca solu l'iPhone, ma ancu l'iPads è l'urdinatori Mac, chì permette à l'utilizatori di l'ecosistema di produttu di Apple di chattà video rapidamente cun l'altri.

Cù u lanciu di l'aghjurnamentu di iOS 15, Apple hà ancu introduttu un novu strumentu in forma di spartera di u screnu, cù quale l'utilizatori ponu avà fà chjama. Face time Condividi u vostru schermu cù l'altri. Questu hè utile per cullaburazione nantu à u travagliu o prughjetti di scola, o sè vo vulete simpricimenti mustrà qualcunu qualcosa in u vostru telefunu.

Condividi u vostru screnu in FaceTime

Per sparte u screnu durante una chjama FaceTime, avete bisognu di avè l'ultimu iOS 15 installatu. Nota à questu tempu chì a spartera di u screnu ùn hè ancu una parte di l'aghjurnamentu di iOS 15. Apple dice chì venerà in una aghjurnazione dopu à a fine di u 2021, cusì tenete in mente, ma i prossimi passi sò sempre validi per quessa.

Sicondu u rapportu Apple Inc., include Dispositivi eligibili per l'aghjurnamentu di iOS 15  (Pagina di raportu in arabu) i seguenti:

  • iPhone 6s o più tardi
  • iPhone SE prima è seconda generazione
  • iPod touch (XNUMXa generazione)
  • iPad Air (XNUMXa, XNUMXa, XNUMXa generazione)
  • iPad mini (4, 5, 6 generazione)
  • iPad (XNUMXa-XNUMXa generazione)
  • Tutti i mudelli iPad Pro
Pudete ancu esse interessatu à vede:  Top 10 app galleria per i telefoni Android in 2023

E assumendu chì avete un dispositivu compatibile è hè aggiornatu à l'ultima versione di iOS:

sparte schermu facetime Cumu sparte schermu in Facetime
sparte schermu facetime Cumu sparte schermu in Facetime
  1. accende App Facetime In u vostru iPhone o iPad.
  2. Cliccate nantu à A nova app FaceTime.
  3. Selezziunà u cuntattu Vulete fà una chjama cù FaceTime.
  4. Cliccate nantu à buttone Facetime Verde per inizià a chjama.
  5. Una volta chì a chjama hè cunnessa, cliccate nantu à u buttone (Sparte Play) per sparte u screnu in l'angulu superiore dirittu di u pannellu di cuntrollu di u screnu.
  6. Cliccate nantu à Condividi u mo screnu.
  7. dopu à u cunti chì (Hè 3 seconde longu), u vostru schermu serà spartutu.

Mentre sparte u screnu, pudete lancià altre app è fà altre cose nantu à u vostru telefunu mentre a chjama FaceTime hè sempre attiva. L'altra persona vedrà basicamente tuttu ciò chì fate, allora assicuratevi di ùn apre nunda di sensibile chì ùn vulete micca chì l'altra persona veda.

Avete ancu nutatu una icona Share Play Viola in l'angulu superiore destra di a pantalla di l'iPhone o l'iPad per indicà chì a spartera di a pantalla in FaceTime hè attualmente attiva. Pudete cliccà per apparisce u dashboard FaceTime è cliccate l'icona di SharePlay per finisce a spartera di u screnu, o pudete solu finisce a chjama chì finisce ancu a spartera di u screnu.

Pudete ancu esse interessatu à amparà nantu à:

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu cambià a vostra chjave Google

Speremu chì questu articulu sia utile per voi per sapè cumu sparte u schermu in una app Face time Nantu à i telefoni iPhone è iPad. Condividi a vostra opinione è sperienza cun noi in i cumenti.

Precedente
Cumu risolve u Issue "Stu situ ùn pò micca esse ghjunghje"
prossimu
Cumu verificà a dimensione, u tipu è a velocità di RAM in Windows

Lascia un cumentu