Apple

Cumu installà una VPN in un Mac (macOS Sonoma)

Cumu installà una VPN in un Mac

Accordemu un fattu, chì hè chì u sistema operatore macOS hè cunsideratu assai megliu cà u so cuncurrente, Windows, in termini di sicurezza è stabilità. Stu sistema hè constantemente migliuratu per furnisce una stabilità superiore è opzioni di sicurezza.

Ancu macOS hè cunsideratu assai più sicuru di Windows, ci sò parechje casi di seguimentu chì pudete vulete prevene. Simile à qualsiasi sistema operatore desktop o mobile, pudete facilmente cunfigurà una cunnessione VPN in u vostru Mac per impedisce u seguimentu di dati è ammuccià u vostru indirizzu IP.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  15 migliori app VPN per iPhone per a navigazione anonima in 2023

Cumu installà una VPN in un Mac

In Mac, ci sò parechje manere di ammuccià u vostru indirizzu IP o di creà una cunnessione VPN. Pudete aduprà app VPN di terzu, cunfigurà manualmente i paràmetri VPN in u vostru Mac, o utilizate ... Estensione VPN di u navigatore per Chrome O Firefox.

Se vulete ammuccià a vostra identità in linea è navigà anonimamente, pudete installà una VPN in u vostru Mac. Sottu, avemu Mulateri Di L'sparte cun voi qualchi passi semprici à stallà una VPN nant'à u vostru Mac.

Cumu installà una VPN in un Mac manualmente

A manera manuale di cunfigurà una VPN in un Mac richiede alcuni passi complicati. Duvete cunnosce l'indirizzu di u servitore VPN, u nome d'utilizatore, i password è u tipu di protokollu.

Sè aduprate servizii VPN premium, truverete questi dettagli in u vostru contu VPN in u web. Senza sti ditagli, ùn sarà micca capaci di stallà una VPN nant'à u vostru Mac.

  1. Per cumincià, apre "Settings Apple"per accede à i paràmetri Apple.
  2. In u menù di paràmetri, cliccate nantu à l'icona di a reta.Network".
  3. À u latu drittu, cliccate nantu à l'icona di u menù drop-down cum'è mostra in l'imaghjini seguenti.

    Installa una VPN in Mac manualmente
    Installa una VPN in Mac manualmente

  4. Andate à u menù chì appare è sceglite "Aghjunghjite a cunfigurazione VPN” per aghjunghje una cunfigurazione VPN, dopu selezziunate u protocolu furnitu da u fornitore di serviziu. U protocolu pò esse: L2TP sopra IPSecأو IKEv2أو Cisco IPSec.

    Aghjunghje Configurazione VPN in Mac
    Aghjunghje Configurazione VPN in Mac

  5. Avà, entre u nome VPN, l'indirizzu di u servitore, u nome di u contu, a password è a chjave secreta sparta furnita.
  6. Dopu avè riempitu tutti i dettagli, cliccate nant'à u "creà"Per creà". Tandu sarà capaci di creà una cunfigurazione VPN.

    L2TP sopra IPSec su Mac
    L2TP sopra IPSec su Mac

Dopu avè creatu una cunfigurazione VPN, pudete aduprà nantu à u vostru Mac.

Cumu utilizà una app VPN in MacOS

Ancu se i passi per cunnette à una app VPN varieranu sicondu l'app chì utilizate, avemu riunitu i passi generali chì si applicanu à a maiò parte di i principali fornitori di VPN. Allora cuminciamu.

Aduprate una VPN in MacOS
Aduprate una VPN in MacOS

Guida per utilizà una app VPN in MacOS

  1. Visita u situ web di u serviziu VPN chì vulete utilizà in ligna.
  2. Dopu scaricà è stallà l'applicazione VPN.
  3. Sè avete scaricatu una app VPN premium, accede cù l'infurmazioni di u vostru contu.
  4. Aprite l'app VPN è sceglite u servitore VPN chì vulete usà.
  5. Una volta finitu, cliccate nant'à u "cunnette"Per chjamà.
  6. Dopu una cunnessione successu, vi vede u screnu di cunnessione VPN. Questu indica chì a cunnessione VPN hè stata successu è u vostru indirizzu IP attuale hè statu oculatu.

I migliori servizii VPN per Mac

Avete assai opzioni quandu si tratta di i migliori servizii VPN per Mac. Iè, ci sò servizii VPN gratuiti è pagati, è duvete sceglie u serviziu chì cunvene à i vostri bisogni.

L'applicazioni VPN pagate sò generalmente cunsigliate perchè offrenu funzioni megliu cà i servizii gratuiti. Ùn solu una VPN oculta u vostru indirizzu IP, ma ancu blucca assai trackers in u web.

In Net Ticket, avemu digià furnitu Lista di i migliori servizii VPN per Mac. Duvete visità stu articulu per scopre a lista di tutte l'opzioni dispunibili.

Aduprate estensioni VPN in Google Chrome

A megliu estensione VPN per Google Chrome
A megliu estensione VPN per Google Chrome

Un altru modu grandile per evità di seguità è accede à i siti bluccati hè di utilizà estensioni VPN in u navigatore Google Chrome. Ci sò centinaie di estensioni VPN cuncepite specificamente per Google Chrome chì permettenu di scaccià i siti bluccati.

L'unicu prublema cù estensioni hè chì travaglianu solu in un navigatore web. Questu significa chì una volta chì chjude u navigatore web, a vostra attività in Internet ùn serà più prutetta.

Avemu digià spartutu Lista di i migliori servizii VPN per Google Chrome per accede à i siti web bluccati. Assicuratevi di riferite à questu articulu per vede tutte l'opzioni dispunibili.

Eccu alcuni di i migliori modi per installà una VPN in Mac. Duvete aduprà una VPN per criptà a vostra attività Internet in tempu reale è impedisce a velocità di u vostru ISP da esse strottled. Inoltre, una VPN pò aiutà à sbloccà certi siti web, cumpresi i servizii di streaming video.

Tuttavia, duvete aduprà una app VPN affidabile per criptà u vostru trafficu in linea. Di solitu, a megliu opzione per inizià hè quellu serviziu chì hà una pulitica senza registrazione è u "kill switch” per disconnect playback. Ancu s'è avete bisognu di più aiutu per installà una VPN in Mac, fateci sapè in i cumenti.

Cunclusione

Questa guida mostra cumu installà una VPN in Mac è l'utilizanu per aumentà a privacy è a sicurità mentre navighi in Internet. Pudete sceglie i metudi chì si adattanu megliu à i vostri bisogni è preferenze persunale. Sia preferite l'installazione manuale, utilizendu app VPN, o ancu estensioni VPN per Google Chrome, ci hè una opzione per voi.

Ricurdativi, l'usu di una VPN pò prutege i vostri dati è bluccà u vostru indirizzu IP, aumentendu a vostra sicurità è impediscenu u seguimentu mentre navigheghja in u web. Sè vo circate i migliori servizii VPN per Mac, pudete cunsultà i nostri articuli selezziunati chì cuntenenu una lista di opzioni dispunibili.

Infine, assicuratevi di utilizà un serviziu VPN affidabile chì currisponde à i vostri bisogni, cù una pulitica senza logging è un "kill switch"Per assicurà a massima privacy è sicurità. Sè avete bisognu di più aiutu per installà una VPN in u vostru Mac o avete dumande supplementari, sentite liberu di dumandà in i cumenti. Un serviziu VPN offre un modu putente per mantene a vostra privacy mentre navighi in u web, è duvete prufittà di questu.

Speremu chì questu articulu hè utile per sapè cumu installà una VPN in u vostru Mac (macOS Sonoma). Condividi a vostra opinione è sperienza cun noi in i cumenti. Inoltre, se l'articulu vi hà aiutatu, assicuratevi di sparte cù i vostri amichi.

Precedente
10 Best VPN per Google Chrome per accede à i siti bluccati
prossimu
10 migliori navigatori web per iPhone (alternative à Safari)

Lascia un cumentu