Telefoni è app

Cumu nasconde u Vostru Statutu in Linea in WhatsApp

Per automaticamente, mostra WhatsApp WhatsApp Per i vostri amichi sì site in linea avà o quandu eri l'ultima volta in linea. Se preferite, pudete piattà u vostru statutu ..

Forse vulete solu verificà i vostri messaghji senza fà sapè à a ghjente chì site in linea. Forse vulete impedisce à a ghjente di sapè  Quandu avete lettu i so messaghji? . O forse site preoccupatu per l'implicazione di a privacy di u numeru crescente di servizii chì permettenu à e persone di seguità u vostru statutu è ancu di pruvà à induvinà quale di i vostri amichi si manda. Qualunque sia a ragione, femu un ochju à cumu piattà u vostru statutu di WhatsApp.

nota Avemu aduprà Android in i screenshot quì, ma u prucessu hè guasi identicu in iOS.

In Android, apre WhatsApp, toccu nantu à i trè picculi punti in l'angulu in cima à a diritta, dopu selezziunate u cumandimu "Impostazioni". In iOS, basta cliccà nantu à "Impostazioni" in a barra inferiore.

 

Cliccate nantu à a categuria "Account", dopu cliccate nantu à l'impostazione "Privacy".

 

Selezziunate l'entrata Ultima Veduta, dopu selezziunate l'opzione Nimu.

 

Avà, nimu ùn pò vede l'ultima volta chì site in linea cù WhatsApp. Un avvertimentu hè chì ùn puderete micca sapè quandu qualcunu hè statu in linea. Personalmente, pensu chì hè un scambiu abbastanza ghjustu, ma se duvete scopre se i vostri amichi si sò logati recentemente o micca, duverete dilli quandu si cunnettanu.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Top 10 App per e-mail per Telefoni Android

Precedente
Cumu impedisce à i vostri amichi WhatsApp di sapè chì avete lettu i so missaghji
prossimu
Cumu inizià una chat di gruppu in WhatsApp

Lascia un cumentu