Linux

7 Migliori Lettori Video Open Source Linux Media chì avete bisognu à pruvà in u 2022

Onestamente, aghju cuminciatu à aduprà u mo software di lettore media. Questu hè probabilmente dovutu à u boom di streaming in linea in l'ultimi dui anni. Hè difficiule di ricurdassi l'ultima volta chì aghju inseritu un DVD in u mo urdinatore. A maiò parte di u tempu, mi trovu à guardà intensi prugrammi TV in Prime Video, o qualchì roba aleatoria in YouTube.

I lettori multimediali, sia Linux o Windows, cumincianu à perde a so necessità. Ma, avete bisognu di un lettore video Linux per guardà i video chì avete fattu nantu à u vostru telefunu / tablet o qualsiasi altru scopu. Aghju lettu annantu I migliori lettori media per Windows  è megliu Lettori video Android Nantu à Ticket Net. Pensu chì ci duveria esse una lista di i migliori lettori media per Linux ancu.

Qualchidunu pò dì chì VLC hè u megliu per i video è e canzoni, indipendentemente da Linux o Windows. Inoltre, hè open source, chì hè qualcosa chì a maggior parte di l'utenti di Linux puderianu cunsiderà quandu sceglie un bonu lettore media Linux. Aghjustu, ma pensu chì ci sò altri lettori video chì ponu esse cunsiderati da nutà quandu sceglite u megliu lettore media per Linux.

Un fattore impurtante mentre sceglite un lettore video Linux o lettore audio hè l'interfaccia utente. Ancu se u lettore media supporta tutti i generi di icone video è audio, è hà una mansa di altre caratteristiche, una cattiva interfaccia utente pò arruvinà a vostra sperienza di visualizazione.

U megliu lettore media Linux

1. Prugramma  VLC Media Player

Ùn hè micca surprisa chì questu pezzu di software gratuitu è ​​apertu da VideoLAN sia spessu unu di i principali contendenti in a lista di i migliori lettori multimediali Linux. Quandu si tratta di sustene u cuntenutu multimediale, VLC pò ghjucà ogni furmatu video è audio cunnisciutu da l'utilizatori di tutti i ghjorni. Ùn importa micca ciò chì tirate à VLC, u gestirà cun piacè. Tuttavia, questu esclude i video 4K UHD chì anu recentemente cuminciatu à riempie a nostra raccolta di media digitali. VLC pò ghjucà 4K, ma hè tardu.

L'interfaccia d'utilizatore di VLC ùn hè micca ciò chì chjameria attraente visivamente. Ma ùn hè micca cunfusione. A funzione addiziunale di e scorciatoie da tastiera migliora l'esperienza di visualizazione in VLC.

Migliori Lettori Media Linux 1

Eccu alcuni di i prufunenti è i contra chì facenu VLC u megliu lettore video è audio per Linux:

  • Riproduce media digitale è Blu-ray è trasmette video direttamente da siti web cum'è YouTube. U strumentu di streaming permette ancu di scaricà un video di YouTube.
  • Include equalizer audio, compressore, stabilizatore.
  • L'utilizatori ponu aghjunghje vari filtri video è effetti à i media attualmente in ghjocu.
  • Supporta a sincronizazione audio è i sottotituli.
  • L'utilizatori ponu scaricà sottotituli cù u plugin integratu.
  • L'utilizatori ponu cambià l'aspettu di a barra d'utili, di a barra di prugressu, di a cunsula à pienu schermu.
  • Offre a capacità di aghjunghje pelle personalizate.
  • Strumentu di cattura di schermu per arregistrà u vostru schermu di u desktop è salvallu cum'è un fugliale video. Supporta ancu altri alimenti, cum'è a camera è i flussi di TV digitale o analogicu (cù u hardware adattatu).
  • Trasmissione di media lucali in u vostru urdinatore à altri dispositivi cunnessi à a stessa rete.
  • Una nova caratteristica chjamata VLM (VideoLAN Manager) pò gestisce più flussi media cù una sola istanza VLC.
  • Aumentà u livellu di u voluminu oltre u limitu pò dannà i diffusori.
Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cunsiglii d'oru prima di installà Linux

A parte da quessa, i creatori di VLC stanu travagliendu dinò nantu à a purtata di supportu video à 360 gradi à VLC in PC.

Cume installà VLC in Linux?

Pudete aduprà u Centru Software in una distro Linux cum'è Ubuntu per installà VLC media player. Invece, utilizate a linea di cummanda:

sudo apt-get install -y vlc

2.  SMPlayer

SMPlayer hè un lettore media Linux creatu mettendu una interfaccia grafica custruita sopra MPlayer. Licenziatu sottu a GNU GPLv2, Ricardo Villalba hà sviluppatu u lettore media Linux in u 2006.

SMPlayer hè ancu capace di ghjucà guasi ogni tipu di media audio / video senza avè bisognu di alcun codec esternu. Scelteraghju cun piacè SMPlayer cum'è alternativa à VLC. Ancu s'ellu ùn hè micca statu capace di ghjucà video 4K senza prublemi, ma hà fattu megliu cà VLC.

Migliori Lettori Media Linux 2

Eccu alcuni di i pro è i contra di SMPlayer:

  • Interfaccia d'utilizatore ben cuncepita cù opzioni facilmente riconoscibili.
  • Chromecast supportu integratu per l'interfaccia web.
  • Supporta u streaming YouTube cù sottotituli. L'utilizatore pò ancu definisce l'opzione di qualità in u lettore.
  • Include un strumentu per circà i video di YouTube in u lettore.
  • Strumentu di scaricamentu di sottotituli integratu.
  • Include un equalizer audio, filtri video, sincronizazione di sottotituli, è altre opzioni.
  • Supportu di pelle persunalizatu.
  • Libertà di persunalizà a barra di strumenti è altre zone di u lettore.
Cume installà SMPlayer in Linux?

Aghjunghjite u SMPlayer PPA à u vostru sistema Ubuntu chì vi permetterà di installà SMPlayer in Linux:

sudo add-apt-repository ppa:rvm /smplayer
sudo apt-get update

Installa SMPlayer:

sudo apt-get install smplayer smplayer-themes smplayer-skins

3. Banshee

Natu cum'è Sonance in u 2005, u lettore media open source Linux Banshee hè liberatu sottu licenza MIT. Hè mantenutu da una squadra di circa 300 persone cun supportu da u prugettu GNOME chì furnisce l'infrastruttura IRC, hosting git, tracciamentu di prublemi, ecc. Powering Banshee hè un quadru multimediale cunnisciutu cum'è GStreamer, gestisce tutte e attività di trasfurmazione per vari formati audio è video.

Migliori Lettori Media Linux 4

Eccu alcune di e caratteristiche di u lettore media Banshee Linux:

  • Gestisce Apple iPod, i fugliali ponu esse facilmente trasferiti da e per iPod.
  • Aghjusta automaticamente metadati media.
  • Include equalizer audio.
  • Pò esse adupratu cum'è servitore DAAP. DAAP hè u protocolu Apple chì permette à iTunes di sparte media in una rete lucale.
  • Sincronizza automaticamente i nomi di e canzone ghjucate in u lettore cù una playlist Last.fm di l'utilizatore.
  • Se un video hè ghjucatu, Banshee cuntinua a curriri in u fondu ancu (icona di notificazione visibile) se tocca u buttone chjude. Tuttavia, hè una caratteristica utile per ascoltà canzoni.
  • Piazzà a barra di prugressu in modu nurmale pò esse un pocu incunveniente mentre si fighjanu i video.
Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu cunvertisce i fugliali audio o video in qualsiasi furmatu cù VLC
Cume installà u lettore media Banshee in Linux?

Per installà Banshee nantu à u vostru sistema Ubuntu, pudete uttene l'aiutu PPA seguente:

sudo add-apt-repository ppa:banshee-team/ppa
sudo apt-get update
sudo apt-get install -y banshee

4.  MPV

Parechji lettori multimediali pupulari Linux esistenu dapoi più di un decenniu, ma MPV hè attualmente in u so quartu annu di esistenza. Tuttavia, hè una forchetta di Mplayer2 (ella stessa una forchetta di Mplayer). Unu di i miglioramenti maiò in u casu di MPV hè stata l'aggiunta di un'interfaccia grafica per fà e cose più faciule per l'utilizatori principianti. Ma pare chì e cose ùn sianu cusì faciule cun MPV; Ci vulerà qualchì tempu per pudè aduprà u lanciatore senza intoppi.

Migliori Lettori Media Linux 3

Eccu alcuni di i pro è i contra di u lettore media MPV Linux:

  • L'utilizatori ponu trascinà è lasciate fugliale audio è video in MPV. Ùn ci hè micca una opzione in u lanciatore per aghjunghje file. Se MPV ùn hè micca u lettore predefinitu, l'utilizatori ponu aduprà l '"Opzione" apertu aduprendu " in u menu di cuntestu di u fugliale.
  • L'opzioni ponu accede à cliccendu nantu à u logò MPV in l'angulu in alto à sinistra di a finestra di u lettore. Un cliccu right-click nantu à a barra d'adresse funziona ancu.
  • A decodificazione video 4K hè megliu cà a maiò parte di l'altri lettori media per Linux.
  • Pò esse adupratu nantu à a linea di cummanda.
  • Include a capacità di trasmette video da siti cum'è YouTube, Dailymotion, ecc., Richiede youtube-dl CLI.
  • MPV offre un inseme cumpletu di paràmetri di sistema in relazione à a pusizione è a dimensione di a finestra di u lettore media. Per esempiu, l'utenti chì gestiscenu più desktop ponu selezziunà a schermata predefinita per MPV.
  • Hè una interfaccia d'utilizatore simplice chì, per mezu di cuntrolli nantu à u schermu, permette à l'utente di cuntrullà i media chì ghjucanu attualmente. Questu cuntribuisce à una sperienza micca intrusiva.
Cume installà u media player MPV in Linux?

Pudete aduprà u repositoriu seguente per u vostru sistema Ubuntu:

sudo add-apt-repository ppa: mc3man / mpv-tests
sudo apt-get update
sudo apt-get install -y mpv

5. kodi

A Fundazione XBMC sviluppa u lettore media open source Kodi. In origine, Kodi hè statu custruitu cum'è software di media center per a console di ghjocu Microsoft Xbox. Kodi hè principalmente cuncepitu per funzionà nantu à scatule set-top telecomandate per cunsumà cuntenutu multimediale lucale è basatu in Internet nantu à schermi più grandi. Tuttavia, pò serve cum'è un grande software di lettore media per e distribuzioni Linux in esecuzione in urdinatori.

Una di e caratteristiche di i USP di Kodi hè a capacità di includere add-ons, allargendu e capacità di u software media center. Tuttavia, sta capacità hà motivatu parechji utilizatori à aduprà Kodi per cunsumà contenuti pirati. Questu hà suscitatu preoccupazioni trà i sviluppatori Kodi, chì stanu pianificendu di introduce DRM in u so software.

Migliori Lettori Media Linux 5

Eccu alcuni di i pro è i contra di u lettore media Kodi per Linux:

  • Interfaccia d'utilizatore ben artigianale cumprese categurie per sfarenti tippi di cuntenutu multimediale.
  • Filtra, cerca è sorte l'opzioni di a mediateca. Capacità di piattà u cuntenutu visualizatu da a mediateca.
  • Funzione di traduzzione integrata è sincronizazione di scaricamentu (richiede aghjuntu).
  • Supportu di trasmissione, UPnP / DLNA. Funziona cum'è servitore web chì si pò accede à distanza da HTTP.
  • Supporta joystick è gamepad.
  • Logger di eventi integratu.
  • Supporta Live TV, DVR (Digital Video Recorder) è PVR (Personal Video Recorder).
  • Kodi mostra infurmazioni dettagliate di hardware di sistema cù CPU in tempo reale è statistiche d'usu di memoria.
  • Supportu per più profili d'utilizatori.
Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu piglià una screenshot in un laptop Windows, MacBook o Chromebook
Cume installà XBMC Kodi in Linux?

Aghjunghjite u PPA XBMC ufficiale per installà Kodi nantu à a vostra distribuzione Linux:

sudo add-apt-repository ppa:team-xbmc/ppa
sudo apt-get update
sudo apt-get install -y kodi

6. MPlayer

L'ultima entrata in a nostra lista di i migliori lettori media Linux hè MPlayer, un altru lettore media open source per distribuzioni Linux. Originariamente, sviluppatu in u 2000 da prpád Gereöffy, basatu in Ungheria, MPlayer era una grande applicazione di linea di cummandu prima di u sviluppu di vari frontend. A forca in Mplayer hè Mplayer2 chì hà purtatu stessu à a creazione di u mpv.

Altronde a linea di cummanda, MPlayer pò ancu esse adupratu cum'è lettore media Linux regulare cù l'aiutu di vari front-end cum'è SMPlayer, GNOME Player, KMPlayer, etc.

7. Video di Gnome

Gnome Videos, prima cunnisciutu cum'è Totem, era u lettore media predefinitu in l'ambiente desktop GNOME. Hà debuttatu in u 2003, è u prugettu GNOME hà iniziatu à aggruppallu cù l'ambiente di scrittore dapoi u 2005. U lettore multimediale Linux gratuitu è ​​apertu, Gnome Videos piglia u so putere da u quadru GStreamer per ghjucà parechji formati video è DVD.

Eccu alcuni di i pro è i contra di i video GNOME:

  • Supporta tutti i formati di media populari è i formati di playlist cumpresi SHOUTcast, XML, XSPF, playlist di Windows Media Player, ecc.
  • Opzione di ricerca faciule per truvà video è file audio archiviati in u vostru discu duru.
  • I video in linea ponu esse trasmessi da siti web. U streaming video pò esse fattu fora di linea.
  • Supporta l'aggiunta di sottotituli esterni ma senza impostazioni per riparà sottotituli simultanei.
  • Hà un strumentu di screenshot integratu.
  • E nuove funzionalità ponu esse aghjunte via plug-ins.
  • Nisun paràmetru di equalizer è mixer.
Cume installà Gnome Videos in Linux?

Se state gestendu una distribuzione Linux cù u desktop GNOME, u lettore media vene integratu cum'è video. Pudete truvà dinò in u Centru Software cercandu u nome di i video. Aduprate i seguenti cumandamenti per installà GNOME via CLI:

sudo apt-get install totem-gstreamer

Dunque, questi eranu i sei migliori lettori multimediali Linux chì pudete pruvà. Ancu se sò disposti in una forma di lista, hè megliu pruvà alcuni di elli per vede chì lettore media vi cunvene megliu.

Avete trovu utile questu articulu nantu à Top Audio / Video Free Player per Linux? Diteci in i cumenti.

Precedente
Top 7 migliori app di lettore video per Android
prossimu
12 Best Free Media Player per Windows 10 (Versione 2022)

Lascia un cumentu