Imbulighjate

Email: Chì ci hè a differenza trà POP3, IMAP è Exchange?

Avete sempre adupratu l'email, ma sapete ciò chì significa tuttu quellu email? Leghje per amparà di più nantu à e differenze trà i diversi modi in cui pudete riceve email.

Ch'ella sia adupratu email corporativu, un serviziu web cum'è Gmail o Outlook.com, o u vostru propiu servitore email, ci hè di più per riceve email di ciò chì puderia sembrà in superficie. Se avete installatu un cliente di email, allora senza dubbitu avete scontru opzioni cum'è POP3, IMAP è Exchange. Fighjemu a differenza trà i clienti email è webmail è i sfarenti protocolli aduprati.

Utenti di email vs webmail

 

Prima di spiegà i diversi protocolli aduprati per scaricà e-mail, pigliemu pochi minuti per capisce e cose semplici  Clienti per email  و  E-mail . Se avete mai principiatu un Gmail, Outlook.com, o un altru contu di posta elettronica in linea, avete adupratu webmail. Se utilizate una applicazione cum'è Microsoft Outlook, Windows Live Mail, o Mozilla Thunderbird per gestisce i messagi di email, site un cliente di email.

Sia i clienti webmail sia i mail invianu è ricevenu email, è utilizanu metudi simili per fà. Webmail hè una applicazione scritta per eseguisce nantu à Internet per mezu di un navigatore - di solitu senza applicazioni scaricate o software addizionale necessariu. Tuttu u travagliu, per parlà, hè fattu da urdinatori remoti (vale à dì, servitori è dispositivi chì vi cunnettate nantu à Internet).

I prugrammi di e-mail sò applicazioni chì stallate nantu à i dispositivi lucali (cum'è u vostru PC o laptop, tablet, o smartphone). L'applicazioni clientali interagiscenu cù servitori di e-mail remoti per scaricà e-mail è invialu à quellu chì pò interessà. Alcuni di i travaglii back-end per l'invio di e-mail è tuttu u travagliu front-end di creazione di un'interfaccia utente (ciò chì cercate per riceve u vostru email) hè fattu in u vostru dispositivu aduprendu l'applicazione installata, piuttostu chì u vostru navigatore cù istruzioni da u servitore di cuntrollu. Tuttavia, parechji fornitori di mailmail permettenu à l'utilizatori di utilizà i clienti di e-mail cù u so serviziu - hè quì chì pò cumincià à cunfusione. Andemu per un esempiu rapidu per spiegà a differenza.

Diciamu chì vi iscrive per un novu indirizzu email cù Google Gmail. Cuminciate à invià è riceve email per mezu di u serviziu di webmail cunnessu cun ellu in u vostru navigatore. Google offre duie cose per voi. U primu hè un frontend web induve pudete leghje, urganizà è scrive missaghji. U secondu hè a fine di u servitore di mail induve i messaghji continuanu à esse archiviati è diretti.

Avà, dicemu chì ùn vi piace micca l'interfaccia Gmail di Google, allora avete decisu di passà à un client di email chì supporta Gmail - sia l'interfaccia Gmail ufficiale sia qualcosa cum'è l'app Mail integrata in u vostru dispositivu. Avà, invece di aduprà u cliente basatu nantu à u web (l'interfaccia web Gmail) per interagisce cù i servitori Gmail di Google, l'applicazione chì state aduprendu interagisce direttamente cù i servitori di posta, evitendu webmail in tuttu.

Tutti i fornitori di mailmail offrenu a capacità di aduprà i so siti web per fà a vostra attività o per cunnesse un cliente à i so servitori è fà e cose in questu modu.

Se aduprate un prugramma di e-mail, sia per cunnettassi à u servitore di u vostru fornitore di posta web, u vostru servitore di posta, o i servitori di a vostra cumpagnia, quellu cliente cumunicerà aduprendu unu di i diversi protocolli di e-mail cum'è POP3, IMAP o Exchange. Dunque, fighjemu da vicinu.

POP3

U Protocollu di l'Uffiziu Postale (POP) furnisce un modu per interagisce cù i servitori di mail chì datanu di un Internet assai diversu di quellu chì usemu oghje. L'urdinatori tendenu à ùn avè accessu permanente à Internet. Invece, andate in ligna, fate ciò chì duvete fà, è dopu vi scurdate. Queste cunnessioni eranu ancu larghezza di banda assai bassa paragunata à ciò chì avemu oghje.

L'ingegneri anu creatu POP cum'è un modu simplice mortu per scaricà copie di e-mail per leghje offline. A prima versione di POP hè stata creata in u 1984, cù una rivisione di POP2 creata à l'iniziu di u 1985. POP3 hè a versione attuale di stu stile particulare di prutucolu email, è hè sempre unu di i protocolli email più pupulari. POP4 hè statu prupostu, è pò un ghjornu esse sviluppatu, ancu se ùn sò stati fatti assai prugressi dapoi parechji anni.

POP3 travaglia qualcosa cusì. A vostra app hè cunnessa à un servitore di e-mail, scarica tutti i messaghji in u vostru urdinatore chì ùn eranu micca scaricati prima, è poi elimina l'email originale da u servitore. In alternativa, pudete configurà a vostra app è u vostru servitore per ùn cancellà micca e-mail per una quantità determinata di tempu, o ancu per ùn cancellà micca e-mail da u servitore - ancu s'ellu sò stati scaricati da u vostru cliente.

Assumendu chì e-mail sò cancellate da u servitore, e uniche copie di sti messaghji sò in u vostru cliente. Ùn pudete micca accede da un altru dispositivu o cliente è vede sti email.

Ancu se avete installatu u vostru servitore per ùn sguassà i missaghji dopu u scaricamentu, e cose sò sempre abbastanza cumplicate quandu si verifica l'email da più dispositivi. Eccu alcuni esempii:

  • Quandu mandate un email, l'email mandatu hè guardatu in u cliente da quale l'avete mandatu. Ùn puderete micca vede i vostri messaghji mandati in altri dispositivi.
  • Quandu sguassate un email in un cliente, hè eliminatu solu in quellu cliente. Ùn hè micca eliminatu da altri clienti chì anu scaricatu u missaghju.
  • Ogni cliente scarica tutti i messaghji da u servitore. Finiscerete cù parechje copie di messaghji nantu à diversi dispositivi, senza un bonu modu per categorizà ciò chì avete lettu è quandu. Almenu, micca senza fà assai spedizioni di e-mail o spostassi intornu à i file di cassetta postale.
Pudete ancu esse interessatu à vede:  Amparate à circà per immagini invece di testu

Ancu se queste limitazioni sò significative, POP3 hè sempre un protocolu veloce è putente chì hè particolarmente utile se verificate solu l'email da un dispositivu. Per esempiu, se verificate solu mail da u vostru urdinatore aduprendu Windows Live Mail, ùn ci hè nisuna ragione per ùn aduprà POP3.

Accessu IMAP

U Protocollu d'Accessu à a Messageria Internet (IMAP) hè statu creatu in u 1986, ma si mette bè in u mondu mudernu d'oghje di una presenza Internet sempre presente è sempre cunnessa. L'idea daretu à IMAP era di prevene à l'utilizatori d'esse assuciatu à un unicu cliente di email, dendu li a capacità di leghje i so email cum'è s'elli fussinu 'in u nuvulu'.

A diversità di POP3, IMAP guarda tutti i messaghji nantu à u servitore. Quandu hè cunnessu à un servitore IMAP, l'app cliente permette di leghje quelli email (è ancu scaricà copie per leghje offline), ma tuttu u travagliu veru accade nantu à u servitore. Quandu sguassate un messagiu in un cliente, quellu messagiu hè eliminatu nantu à u servitore, perchè ùn u vede micca se vi cunnettite à u servitore da altri dispositivi. I messaghji mandati sò ancu almacenati in u servitore, è dinò l'infurmazioni nantu à i messaghji chì sò stati letti.

In ultimamente, IMAP hè un protocolu assai megliu da aduprà se vi cunnettate à u vostru servitore di posta da più dispositivi. È in un mondu induve a ghjente si abitueghja à cuntrollà e mail da PC, telefoni è tablet, hè una distinzione vitale.

Ma IMAP ùn hè micca senza i so prublemi.

Siccomu IMAP guarda e-mail in un servitore di posta remota, avete generalmente una dimensione limitata di a casella postale (ancu se dipende da e impostazioni chì u vostru serviziu di posta elettronica furnisce). Se avete un gran numeru di email chì vulete mantene, pudete avè prublemi à mandà è riceve mail quandu a vostra casella di posta hè piena. Certi utilizatori evitanu stu prublema fendu copie lucali, archiviate di messagi di mail cù u so prugramma di e-mail, è dopu cancellendu li da u servitore à distanza.

Microsoft Exchange, MAPI, Exchange ActiveSync

Microsoft hà iniziatu à sviluppà l'API di Messageria (MAPI) pocu dopu IMAP è POP sò stati sviluppati per a prima volta. È hè veramente cuncepitu per più cà solu email. Comparà strettamente IMAP è POP à MAPI hè un prucessu abbastanza tecnicu, è hè al di là di l'ambitu di questu articulu.

Ma simpliciamente, MAPI furnisce un modu per i clienti di email è altre applicazioni per cumunicà cù i servitori Microsoft Exchange. MAPI hè capace di sincronizà e-mail, contatti, calendarii, è altre funzionalità in stile IMAP, tutte ligate à prugrammi o applicazioni di email nativi. Se avete usatu Microsoft Outlook à u travagliu, avete usatu MAPI. In fatti, tutte e cose chì l'Outlook face - email, calendariu di sincronizazione, cercà informazioni libere / occupate, sincronizà i cuntatti cù a cumpagnia, ecc. - Funziona via MAPI.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu sapè quale tipu di fonti utilizati in ogni situ web

Questa funzionalità di sincronia hè descritta da Microsoft cum'è "Exchange ActiveSync". Sicondu u dispositivu, u telefunu o u cliente chì state aduprendu, sta stessa tecnulugia pò esse chjamata qualsiasi di i trè protocolli di Microsoft - Microsoft Exchange, MAPI, o Exchange ActiveSync - ma offre una sincronizazione di e-mail praticamente uguale à IMAP.

Siccomu Exchange è MAPI sò prudutti Microsoft, puderete travaglià solu in questu protokollu se utilizate email fornitu da una sucietà chì utilizza servitori di posta Exchange. Parechji clienti di e-mail, cumprese l'applicazioni di posta Android è iPhone, sò capaci di Exchange ActiveSync.

Altri protokolli di email

Iè ci hè  Altri protokolli per l'invio, a ricezione è l'usu di e-mail , ma a grande maggioranza di e persone utilizanu unu di i trè protocolli principali - POP3, IMAP o Exchange. Siccomu queste trè tecnulugie coperanu probabilmente i bisogni di quasi tutti i nostri lettori, ùn entreremu micca in i dettagli nantu à l'altri protokolli. Tuttavia, sè avete qualchì sperienza cù i protocolli di e-mail micca elencati quì, sariamu interessati à sapè - sentitevi liberi di discute li in i cumenti.

In breve: Chì possu aduprà per configurà u mo email?

Sicondu u vostru stilu persunale di cumunicazione cù u vostru fornitore di email, pudete restringe rapidamente a manera di aduprà u vostru email.

  • Se utilizate per verificà u vostru email da assai dispositivi, telefoni, o urdinatori, aduprate un serviziu webmail o configurate i vostri programmi di email per aduprà IMAP.
  • Se aduprate spessu webmail è vulete chì u vostru telefunu o iPad si sincronizeghjanu cù u vostru webmail, aduprate dinò IMAP.
  • Se utilizate un cliente di email in un dispositivu dedicatu (per esempiu, in u vostru ufficiu), pudete esse bè cù POP3, ma ricumandemu sempre IMAP.
  • Se avete una grande storia di e-mail è state aduprendu un vechju fornitore di posta senza assai spaziu di discu, pudete avè bisognu di aduprà POP3 per impedisce di mancà u spaziu in u servitore di posta elettronica remota.
  • Se utilizate l'email corporativu, è a vostra cumpagnia usa un servitore Exchange, duverete aduprà Exchange.

Per i nostri lettori chì cunnoscenu dighjà queste cose, sentitevi liberi di participà à a discussione! Diteci cumu spiegate à i parenti è i cullaburatori sfidati in tecnulugia a differenza in i paràmetri cumuni di e-mail. Ancu megliu, tenite à manu sta guida è risparmiate u guai di spiegalla!

Precedente
Richiamate email in Outlook 2007
prossimu
Cumu pianificà o ritardà l'inviu di email in Outlook

Lascia un cumentu