Windows

Cumu creà un puntu di risturazione in Windows 11 Passu à Passu (Guida cumpleta)

Cume creà un puntu di restauru in Windows 11

Amparate i passi più faciuli per creà un puntu di risturazione in Windows 11 Una guida cumpleta passu per passu cù stampe.

L'ultima versione di Windows 11 crea automaticamente un puntu di restaurazione. In quantu à l'utilizatori chì ùn sanu micca, ponu restaurà u sistema Windows à a versione precedente via punti di restaurazione.

Pudete creà punti di risturazione se spessu installate software di terzu. Ancu se Windows 11 crea un puntu di restaurazione ogni volta chì installate i driver essenziali o l'aghjurnamenti, pudete ancu creà punti di restaurazione manualmente.

Sè vo aduprate Windows 11, chì hè sempre in prova, hè sempre una bona idea per attivà a creazione di punti di restaurazione da u tempu à u tempu se qualcosa va male cù u vostru sistema. Dunque, sè vo circate modi per creà punti di restaurazione in Windows 11, allora state leghjendu a guida ghjusta per quessa.

Passi per creà un puntu di risturazione in Windows 11

In questu articulu, avemu da sparte cun voi una guida passo-passu nantu à a creazione di un puntu di restaurazione di u sistema in Windows 11. Allora scopremu.

  • Cliccate Buttone Menu Start (Start) in Windows è selezziunate)taliata) per ghjunghje Impostazioni.

    Impostazioni in Windows 11
    Impostazioni in Windows 11

  • in pagina Impostazioni , cliccate nantu à una opzione (System) chì significa u sistema.

    System
    System

  • Allora in u pannellu di manca, scorri giù è cliccate nantu à una sezione (prupòsitu di lu) chì significa Circa , cum'è mostratu in a schermata seguente.

    prupòsitu di lu
    prupòsitu di lu

  • nantu à a pagina (Circa), cliccate nantu à l'opzione (Prutezzione di u sistema) chì significa prutezzione di u sistema.

    Prutezzione di u sistema
    Prutezzione di u sistema

  • Questu apre una finestra (System Properties) chì significa Proprietà di u sistema. Allora Sceglite u drive è cliccate nantu à u buttone (cunfigurari) Per a preparazione è a cunfigurazione.

    Pruprietà di u Sistema Restore Point Configure
    Pruprietà di u Sistema Restore Point Configure

  • In a finestra successiva, attivate l'opzione (Attivate a prutezzione di u sistema) chì significa impiegu prutezzione di u sistema. Pudete ancu ( aghjustà u spaziu di discu Usage) chì significa Aghjustate u spaziu di discu utilizatu per prutege u sistema. Una volta finitu, cliccate nantu à u buttone (Ok).

    Attivate l'opzione di prutezzione di u sistema
    Attivate l'opzione di prutezzione di u sistema

  • Avà, in una finestra (System Properties) chì significa Proprietà di u sistema , cliccate u buttone (creà) chì significa custruzzione.
  • Avà avete bisognu Nomine u puntu di restaurazione. Fate un nome ciò chì vulete è pudete ricurdà dopu cliccate nantu à u buttone (creà) per creà.

    nome u puntu di restaurazione
    nome u puntu di restaurazione

  • Questu risultatu in Crea un puntu di restaurazione di u sistema in Windows 11، Vi vede un missaghju di successu dopu chì u puntu di risturazione hè creatu.

    missaghju successu Restore Point
    missaghju successu Restore Point

È questu hè, è eccu cumu creà un puntu di restaurazione in Windows 11.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu disattivà u buttone Windows nantu à a tastiera

Pudete ancu esse interessatu à vede:

Speremu chì truverete stu articulu utile per voi per sapè cumu creà un puntu di restaurazione in Windows 11. Sparte a vostra opinione è a vostra sperienza in i cumenti.

Precedente
Cumu stabilisce un codice PIN in Windows 11
prossimu
Cumu sguassà e password salvate in u navigatore Edge

Lascia un cumentu