Windows

Cumu cambià a freccia di rinfrescante di u screnu in Windows 11

Cumu cambià a freccia di rinfrescante di u screnu in Windows 11

Eccu u modu più faciule per cambià i tassi di rinfrescamentu di u screnu in Windows 11.

I tassi di rinfrescante di u screnu riferite à u numeru di volte chì una maghjina hè rinfriscata nantu à u screnu di u vostru urdinatore per seconda. U prucessu tutale hè misuratu in Hz (HZ). Per esempiu, una schermu 90Hz rinfrescà a schermu 90 volte ogni seconda.

Sè vo site un gamer o un editore di video, pudete avè bisognu di una schermu cù freti di rinfrescamentu più altu. A più alta hè a freccia di rinfrescante, u più veloce l'imaghjini cambia (o rinfresce) nantu à u screnu. Una freccia di rinfrescante più alta hè essenziale per una sperienza di visualizazione megliu è più liscia.

Se tenete una schermu cù una freccia di rinfrescante bassu, vi vede u schermu schermu. Puderia ancu purtà à mal di testa è affaticamentu di l'ochju in i peggiori casi. Allora, sè vo avete un monitor compatibile è una GPU dedicata, pudete vulete cambià a freccia di rinfrescante di a visualizazione in Windows 11.

Ancu se Windows 11 stabilisce automaticamente a freccia di rinfrescante ottima, qualchì volta l'utilizatori anu bisognu di cambià a paràmetra manualmente. Inoltre, Windows 11 hà una funzione di freccia di rinfrescante dinamica chì aumenta o diminuisce automaticamente a freccia di rinfrescante in pannelli di rinfrescante elevatu.

Passi per cambià a freccia di rinfrescante di a visualizazione in Windows 11

In questu articulu, avemu da sparte cun voi una guida passu-da-passu nantu à cumu cambià a freccia di rinfrescante di u screnu in Windows 11. Sti passi sò assai faciuli, seguite questi passi:

  • Aprite u menu di partenza (Start) poi appughjà (taliata) per ghjunghje Impostazioni In u vostru urdinatore Windows 11.

    taliata
    taliata

  • Dopu in u pannellu di diritta, cliccate nantu à una opzione (System) per ghjunghje u sistema.

    System
    System

  • In u pannellu di diritta, cliccate nantu à una opzione (Quaternu) per ghjunghje l'offerta و u screnu Cumu hè indicatu in a stampa seguente.

    Opzione di visualizazione
    Opzione di visualizazione

  • Sottu Impostazioni Relative, tocca un'opzione (Visualizzazione avanzata) per ghjunghje Vista avanzata.

    Visualizzazione avanzata
    Visualizzazione avanzata

  • Avà, sottu sceglite (Sceglite un ritmu di refresh) chì significa freccia di rinfrescante ، Selezziunate a freccia di rinfrescante secondu a vostra preferenza.

    Sceglite un ritmu di refresh
    Sceglite un ritmu di refresh

  • sceglie a freccia di rinfrescante; Truverete un'opzione (dinamica) chì significa dinamica. Questa opzione hè dispunibule solu nantu à i dispositi supportati. Pudete selezziunate questu per aghjustà automaticamente a freccia di rinfrescante.

È questu hè cumu pudete cambià a freccia di rinfrescamentu di u screnu in Windows 11.

Dopu à seguità i passi, assicuratevi chì avete fattu Reboot u computer. Allora Windows 11 aumenterà o diminuirà automaticamente a freccia di rinfrescante per risparmià energia se stabilisce l'opzione dinamica.

Pudete ancu esse interessatu à amparà nantu à:

Speremu chì truverete stu articulu utile per sapè cumu cambià a freccia di rinfrescante di u screnu in Windows 11. Sparte a vostra opinione è a vostra sperienza in i cumenti.

Precedente
Cumu attivà u modu scuru in Google Maps per i dispositi Android
prossimu
Scaricate l'ultima versione di GOM Player per PC

Lascia un cumentu