Windows

Cumu permette l'applicazioni attraversu u firewall in Windows 10

Cumu permette l'applicazioni attraversu u firewall in Windows 10

Eccu alcuni passi simplici per permette l'applicazioni o i prugrammi attraversu un firewall in Windows 10.

Windows 10 vene cun una suite di sicurezza integrata cunnisciuta cum'è Windows Security. Questa hè una suite di sicurità gratuitu chì prutegge u vostru urdinatore da diversi tipi di virus è malware.

Inoltre, cuntene Windows Security in vantaghju Firewall chì blocchi è permette e cunnessione secondu s'ellu sò sicuri o micca. Windows Firewall agisce cum'è un filtru trà u vostru urdinatore è Internet.

U Firewall di Windows hè attivatu per automaticamente, è salvu chì ùn scontri un prublema, corre in silenziu in u sfondate. In ogni casu, Windows Firewall pò qualchì volta vi mostra notificazioni chì vi dumandanu di permette à un prugramma di cunnette à Internet.

Sta cosa succede quandu ogni prugrammu prova à aduprà Internet per a prima volta. Dunque, in questu casu, pudete avè bisognu di whitelist u prugramma in Windows Firewall. Allora, s'è vo circate modi per permette l'applicazioni attraversu u Firewall di Windows, allora leghjite a guida ghjusta per questu.

Passi per permette l'applicazioni attraversu u firewall in Windows 10

In questu articulu, avemu da sparte cun voi una guida passu-da-passu nantu à cumu permette una app o prugramma attraversu Windows Firewall. Scupritemu.

  • Prima di tuttu, apre menu di partenza (Start) in Windows 10 è scrive Windows Security. poi apre Windows Security da a lista.

    Windows Security
    Windows Security

  • Avà, nantu à a pagina di Sicurezza di Windows, cliccate nantu à l'opzione (Firewall è prutezzione di a rete) chì significa Firewall è prutezzione di rete.

    Firewall è prutezzione di a rete
    Firewall è prutezzione di a rete

  • In u pannellu di diritta, cliccate (Permette una app attraversu u firewall) Per permette una applicazione attraversu l'opzione firewall.

    Permette una app attraversu u firewall
    Permette una app attraversu u firewall

  • In a pagina successiva, cliccate nantu à u buttone (Change Settings) Per cambià i paràmetri , cum'è mostratu in l'immagine seguente.

    Change Settings
    Change Settings

  • Avà verificate quale app o funzione vulete permette à traversu Windows Firewall. Truverete dui tipi di opzioni quì: (Private - Public).
    Private chì significa U privatu Dedicatu à a reta di casa, mentri Public chì significa generale Dedicatu à u Wi-Fi publicu.
  • Una volta finitu, cliccate nantu à u buttone (Ok) Per accettà di salvà i cambiamenti.

    Accetta per salvà i cambiamenti
    Accetta per salvà i cambiamenti

È hè questu è questu hè cumu pudete permette una app attraversu u firewall in Windows 10.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Top 10 siti di scaricamentu di software per Windows 10 in 2023

Pudete esse interessatu à:

Speremu chì truvate stu articulu utile per sapè cumu permette l'applicazioni attraversu u firewall in Windows 10. Sparte a vostra opinione è a vostra sperienza in i cumenti.

Precedente
Cumu cunfigurà è aduprà a funzione di registrazione di chjama in Truecaller
prossimu
Scaricate Dr.Web Live Disk per PC (File ISO)

Lascia un cumentu