Imbulighjate

Sapete chì sò i linguaghji di prugrammazione?

A pace sia nantu à voi, i nostri generosi seguitori. Oghje parleremu di linguagi di prugrammazione, chì hè una definizione simplificata è simplice. Cù a benedizzione di Diu, cuminciamu
Vale à dì quì u significatu di a parolla (lingua), chì hè u metudu di cumunicazione è di capiscitura trà e persone, o in un altru sensu in u casu di un urdinatore, u modu chì un urdinatore capisce a dumanda di una persona. Dunque, truvemu in a nostra vita un inseme di termini è parolle chì varianu in usu secondu u bisognu. Diversi linguaghji di prugrammazione anu dinò sta funzione. Ci hè parechje lingue di prugrammazione quì, è queste lingue differenu in termini di u so travagliu è di u so scopu, ma à a fine, tutte queste lingue sò tradotte in lingua macchina 0 è 1.

Dunque, u prugrammatore deve cunnosce alcune lingue Programmazione è per sapè quale hè a lingua adatta per applicà stu prugramma. L'unicu linguaghju di prugrammazione chì un urdinatore capisce è pò gestisce hè u linguaghju macchina. À l'iniziu, i prugrammatori anu travagliatu annantu à l'analisi di u codice di l'urdinatore - è trattendu cun ellu in a so forma rigida è incomprensibile, chì hè (0). Ma questu prucessu hè assai cumplessu è difficiule da trattà perchè ùn hè micca chjaramente capitu da l'omu è da a so ambiguità. Dunque, sò state create lingue high-end chì facenu da intermediari trà u linguaghju umanu è u linguaghju machine, chì hè u linguaghju Assemblea, è dopu si sò sviluppati in lingue di altu livellu cum'è C è BASIC. I prugrammi scritti in queste lingue sò dopu gestiti da un prugramma specializatu cum'è un traduttore è un compilatore. Questi prugrammi travaglianu per traduce e linee di linguaghju di prugrammazione in linguaghju urdinatore, ciò chì facilita l'urdinatore per implementà questi cumandamenti è uttene i risultati di l'implementazione.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu Pruvate u Novu Sistema di Temi Colorati in Firefox

Se ti piace l'infurmazione, spartitela per chì tutti possinu prufittà

È site in u megliu di salute è di benessere, cari seguitori

Precedente
Cumu prutege u vostru situ da u pirate
prossimu
U guvernu americanu annulla l'interdizione di Huawei (temporaneamente)

Lascia un cumentu