Telefoni è app

Cosa hè a funzione NFC?

A pace sia nantu à voi, cari seguitori, oghje ne parlaremu

 NFC

A maiò parte di i telefoni smartphones muderni anu una funzione chjamata "NFC", chì in arabu significa "Cumunicazione vicinu à u campu", è ancu s'ellu hè incredibilmente utile, a maiò parte di l'utilizatori ùn ne sanu mancu nunda.

Chì hè a funzione NFC?

E trè lettere stanu per "Near Field Communication", chì hè solu un chip elettronicu, situatu in a copertina posteriore di u telefunu, è furnisce un metudu di cumunicazione wireless cù un altru dispositivu elettronicu, una volta chì toccanu inseme da u fondu, in un raghju di circa 4 cm, entrambi i dispositivi ponu mandà è riceve file di qualsiasi dimensione, è fà multitasking, senza a necessità di un Internet Wi-Fi, o l'Internet di u chip.

Cumu sapete chì sta funzione esiste in u vostru telefunu?

Andate à i paràmetri di u telefunu "Impostazioni", dopu "More", è se truvate a parolla "NFC", allora u vostru telefunu u sustene.

Cumu funziona a funzione NFC?

A funzione "NFC" trasmette è riceve dati via "onde radio" à alta velocità, à u cuntrariu di a funzione Bluetooth, chì trasferisce i file attraversu u fenomenu di "induzione magnetica" à velocità lenta, è richiede a presenza di dui dispositivi attivi chì eseguiscenu una carta in per cumunicà, mentre chì a funzione "NFC" pò Per travaglià trà dui smartphones, o ancu trà un smartphone, è un sticker intelligente chì ùn hà micca bisognu di una fonte d'energia, è questu ultimu spiegheremu u so usu in e seguenti linee.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cume Fix Fix Move to iOS App Ùn Funziona

Chì sò i campi d'usu di a funzione NFC?

primu campu,

Hè u scambiu di fugliali trà dui telefoni smartphone, qualunque sia a so dimensione, à velocità assai elevate, attivendu prima a funzione "NFC" nantu à elli, è dopu fendu chì i dui dispositivi si toccanu per mezu di a so copertina posteriore.

secondu campu,

Hè a cunnessione di u smartphone à l'adesivi intelligenti cunnisciuti cum'è "Tag NFC" è ùn anu micca bisognu di una batteria o putenza per travaglià, postu chì sti adesivi sò prugrammati, per mezu di applicazioni dedicate cum'è "Trigger" è NFC Task Launcher, chì facenu chì u telefunu faci certe compie automaticamente, appena u tocca cun ella.

per esempiu,

Pudete mette un adesivu intelligente nantu à u vostru scrivania di travagliu, prugramallu, è appena u telefunu vene in cuntattu cun ellu, l'internet hè automaticamente disconnessu, è u telefunu passa in modu silenziu, cusì pudete focalizassi nantu à u travagliu, senza avè da eseguisce queste attività manualmente.

Pudete ancu mette un adesivu intelligente nantu à a porta di a vostra stanza in modu chì quandu tornate à u travagliu è cuminciate à cambià i vostri panni, u vostru telefunu vene in cuntattu cun ellu, u Wi-Fi hè attivatu automaticamente, è l'app Facebook si apre senza a vostra intervenzione .

Adesivi intelligenti sò dispunibili nantu à i siti di shopping in linea, è pudete ottene grandi quantità di elli per un prezzu assai prezzu.

Trè duminii d'usu di a funzione "NFC":

Hè pagamentu elettronicu, invece di caccià a vostra carta di creditu in i negozii, inserendula in a macchina designata, è scrivendu a password, pudete pagà i soldi per l'acquisti attraversu u vostru smartphone.

U pagamentu elettronicu cù a funzione "NFC" richiede chì u telefunu sustene i servizii Android Pay, Apple Pay, o Samsung Pay, è ancu se sti servizii sò oghji aduprati à piccula scala, in certi paesi, l'avvene hè per elli, dopu qualchì annu , ognunu puderà Pagà per e so compra in magazzini cù i so smartphones.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Call of Duty Mobile ùn funziona? 5 manere di risolve u prublema

Cumu pudete aduprà a funzione NFC per trasferisce i fugliali?

Usu cumunu di NFC

Hè per trasferisce i fugliali trà i telefoni smartphone è l'altri, tuttu ciò chì duvete fà hè attivà a funzione "NFC" è "Android Beam" in i dui telefoni, u mittente è u destinatariu, è selezziunate u fugliale da trasferisce, poi fate i dui i telefuni si toccanu da daretu, è appughjà u screnu di u telefunu U mittente, è ci serà un tremore chì hà un sonu in i dui telefoni, signalendu l'iniziu di u prucessu di trasmissione.

Cumu l'avemu dettu, a funzione "NFC" hè carattarizata da chì permette à l'utilizatori di scambià fugliali trà l'altri à velocità assai elevate, per una dimensione di file di 1 GB, per esempiu, ci vole solu 10 minuti per u trasferimentu per esse cumpletatu cù successu, a differenza di a funzione Bluetooth lenta, chì Piglia un grande periudu di tempu, supera a marca di duie ore, per compie u trasferimentu di u listessu vulume di dati

È site bè, salute è benessere, cari seguitori

Precedente
Chì ghjè una radica? radica
prossimu
WE Spaziu Novi Pacchetti Internet
  1. Mohammed Al-Tahan Ellu disse:

    A pace sia cun voi

    1. Speremu d'esse sempre à u vostru bon pensamentu

Lascia un cumentu