Imbulighjate

Chì hè a prugrammazione?

Assai ghjente dumanda

Chì hè a prugrammazione?

È cumu site diventatu programatore?

È da induve principià?
Seguitate stu filu cun mè

À propositu di a definizione di linguagi di prugrammazione
è tippi di linguaghji di prugrammazione
Lingua C:
Lingua Java:
Lingua C ++:
Lingua Python:
Lingua ruby:
Lingua PHP:
Lingua Pascal:
Livelli di linguaghju di prugrammazione
altu livellu
livellu bassu

Generazioni di linguaghji di prugrammazione:
Prima generazione (1GL):
Seconda generazione (2GL):
Terza generazione (3GL):
Quarta generazione (4GL):
Quinta generazione (5GL):

Prima, definite lingue di prugrammazione

E lingue di prugrammazione ponu esse definite cum'è una serie di cumandamenti scritti secondu un inseme di regule specifiche in una lingua chì l'urdinatore capisce è esegue.Per chì u prugrammatore a sceglie, è ognuna di queste lingue hè unica da l'altra cù e so caratteristiche è l'aghjurnamenti per precede quellu chì hè davanti à ellu in prugressu è diffusione, è hè pussibule per queste lingue sparte caratteristiche trà di elli, è vale a pena di dì chì si sviluppanu automaticamente in cunjunzione cù u sviluppu di l'urdinatore, più grande serà u prugressu in l'evoluzione Ordinatori elettronichi U sviluppu di ste lingue era più avanzatu.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Scaricate H1Z1 action and war game 2020

Tipi di linguaghji di prugrammazione

Parechji tippi sò inclusi in a lista di linguaggi di prugrammazione, è trà i tippi più impurtanti è diffusi sò:

C. Lingua

U linguaghju di prugrammazione C hè cunsideratu unu di i linguaghji codificati internaziunali, è hè di grande impurtanza per via di u fattu chì parechji linguaghji di prugrammazione muderni sò custruiti annantu à questu, cum'è u casu in C ++ è Java. Sistema operativu Unix è travagliendu annantu à questu.

Java

James Gosling hà sappiutu sviluppà a lingua Java in u 1992 durante u so travagliu in i laboratorii di Sun Microsystems. Hè rimarcatu chì u so sviluppu ghjunse à ghjucà u rolu di a mente pensante in a gestione è in l'operazione di dispositivi di applicazione intelligenti cum'è a televisione interattiva è altri, è u so sviluppu vene basatu annantu à C ++.

C. ++

Hè classificatu cum'è un linguaghju orientatu à l'ughjetti multi-usu, è hè sviluppatu cum'è una tappa di sviluppu per a lingua C, è sta lingua hè stata ampiamente accettata è pupulare trà i cuncettori d'applicazioni cù interfacce cumplesse, è hè unica in a so capacità di trattà dati cumplessi.

Python

Sta lingua hè carattarizata da simplicità è facilità in a scrittura è a lettura di i so cumandamenti, è dipende in u so travagliu da u metudu di prugrammazione orientata à l'ughjetti. Ciò chì cunsiglia u principiante di principià u so viaghju educativu di linguaghji di prugrammazione in Python.

Lingua Ruby

U linguaghju di prugrammazione Ruby hè un linguaghju orientatu à l'ughjettu. Hè cusì, pò esse adupratu in parechji campi, è hè un linguaghju oggettu puru, in più di avè un inseme di pruprietà specifiche à e lingue funziunali.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Sapete chì i pneumatici anu una vita di scaffale?

Php. Lingua

U linguaghju Php hè statu adupratu in u sviluppu è a prugrammazione di l'applicazioni web, in più di a pussibilità di aduprà per liberà è sviluppà prugrammi esistenti. Hè open source, hà a capacità di furnisce supportu per a prugrammazione orientata à l'ughjettu, è hà u capacità di sustene u travagliu nantu à parechji sistemi operativi, cumpresu Windows è Linux.

Lingua Pascal

A chiarezza, a robustezza è a facilità d'usu in a creazione di prugrammi aderiscenu cù u linguaghju di prugrammazione Pascal, chì hè un linguaghju basatu in versatilità, basatu nantu à u cumandamentu chì sparte assai un numeru di caratteristiche cù C.

Livelli di linguaghju di prugrammazione

I linguaghji di prugrammazione sò divisi in parechji livelli, chì sò i seguenti:

lingue di altu livellu

Esempii include: C Sharp, C, Python, Fortran, Ruby, Php, Pascal, JavaScript, SQL, C ++.

lingue di bassu livellu

Hè divisu in lingua di machine è lingua di assemblea, è hè chjamatu bassu per via di u largu spaziu trà ellu è lingua umana.

Generazioni di linguaghji di prugrammazione

I linguaghji di prugrammazione ùn sò micca solu divisi secondu i so livelli, ma una divisione recente hè venuta secondu e generazioni induve sò apparse, vale à dì:

1a generazione (XNUMXGL)

Cunnisciutu cum'è lingua di macchina, hè basatu principalmente nantu à u sistema di numeru binariu (1.0) in a rappresentazione di ciò chì hè scrittu cum'è ordini, aritmetica è operazioni logiche.

seconda generazione (2GL)

Hè stata chjamata lingua assemblea, è e lingue di sta generazione sò abbreviate in pochi cumandamenti, frasi è simboli aduprati per entrà cumandamenti.

Terza generazione (3GL)

Include lingue procedurali di altu livellu, è hè caratterizatu da a so fiducia in a cumminazione di una lingua capita da l'omu è di alcuni simbuli matematichi è logichi ben cunnisciuti, è di scrive li in una forma chì un computer pò capisce.

4a generazione (XNUMXGL)

Sò lingue d'altu livellu senza prucedimentu, sò più amichevuli da l'usu di e generazioni precedenti, è sò unichi in l'inversione di u prucessu; Induve u prugrammatore dice à u so urdinatore u risultatu desideratu; E l'ultimi li uttene automaticamente, è i più impurtanti sò: basi di dati, tavule elettroniche.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Carta postale in Egittu Easy Pay

Quinta generazione (5GL)

Sò lingue naturali, chì sò venuti à permette à l'urdinatore di funziunà in prugrammazione senza a necessità di un prugrammatore espertu di scrive u codice in dettu, è si basa principalmente in intelligenza artificiale.
È site in a migliore salute è benessere di i nostri cari seguitori

Precedente
Cumu prutegge a vostra privacy?
prossimu
Spiegazione di DNS Hijacking

Lascia un cumentu