Sistemi operativi

Chì sò i cumpunenti di un urdinatore?

Chì sò i cumpunenti interni di un urdinatore?

Computer Un urdinatore hè generalmente cumpostu da
unità di input,
e unità di uscita,
L'unità di entrata sò tastiera, mouse, scanner è fotocamera.

L'unità di uscita sò u monitor, a stampante è i diffusori, ma tutti sti strumenti sò parti esterne di l'urdinatore, è ciò chì ci preoccupa in questu sughjettu sò e parti interne, chì spiegheremu in ordine è qualchì dettagliu.

Parti internu di l'urdinatore

Cunsigliu Madre

A scheda madre hè chjamata da stu nome perchè hè quella chì cuntene tutte e parti interne di l'urdinatore, cume queste parti sò tutte cunnesse l'una da l'altra da sta scheda madre per travaglià in modu coordinatu, è postu chì hè quella nantu à a quale tutti e parti interne si riuniscenu, allora hè una di e parti più impurtanti, è da altri ùn averemu micca Avemu un urdinatore di travagliu.

unità centrale di trasfurmazione (CPU)

U processatore ùn hè ancu menu impurtante ch'è a scheda madre, chì hè rispunsevule di tutte l'operazioni aritmetiche è di trattà l'infurmazioni chì esce o entranu in l'urdinatore. A funzione di u ventilatore è di u distributore di calore hè di rinfriscà u processatore mentre funziona, perchè a so temperatura pò ghjunghje à novanta gradi Celsius, è senza u prucessu di raffreddamentu fermerà u travagliu.
Nota: CPU hè una abbreviazione di a frase
Unità Centrale di Trasfurmazione.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Trafficu via Task Manager

Dischettu Duru

U discu duru hè a sola parte di u almacenamentu permanente di l'infurmazioni, cum'è i fugliali, l'imaghjini, l'audio, i video è i prugrammi, chì sò tutti almacenati nantu à stu discu duru, postu chì hè una scatula fermu chjusu è completamente svuotata di l'aria, è pò ùn esse micca apertu in alcun modu, perchè causerà danni à i dischi in ellu. A causa di l'entrata di aria caricata di particelle di polvere, u discu duru hè cunnessu direttamente à a scheda madre da un filu speciale.

Tipi di discu duru è a differenza trà elli

memoria d'accessu casuale (RAM)

E lettere (RAM) sò una abbreviazione di a frase inglese (Random Access Memory), chì a RAM hè incaricata di archivà l'infurmazioni temporaneamente.programma è chjode.

Memoria di Solu Lettura (ROM)

E trè lettere (ROM) sò una abbreviazione di a parola inglese (Read Only Memory), postu chì i pruduttori prugramanu questu pezzu chì hè installatu direttamente nantu à a scheda madre, è a ROM ùn pò micca cambià i dati annantu.

Carta Video

. hè fabbricatu Carta grafica In duie forme, alcune di elle sò integrate cù a scheda madre, è alcune sò separate, cume sò installate da u tecnicu, è a funzione di a carta grafica aiuta l'urdinatore à visualizà tuttu ciò chì vedemu nantu à i schermi di l'urdinatore, in particulare i prugrammi chì si basanu nantu à un display elevatu putenza cum'è ghjochi elettronichi è prugrammi di cuncepimentu cù prestazioni elevate. Trè dimensioni, cum'è tecnichi cunsiglianu una carta grafica separata per esse installata nantu à a scheda madre, perchè e so capacità di visualizazione sò più alte di quelle chì sò integrate cù a scheda madre.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu attivà u modu scuru in Chrome OS

carta sonora

Nanzu, a carta sonora era prodotta separatamente, è poi installata nantu à a scheda madre, ma avà hè spessu fabbricata integrata cù a scheda madre, chì hè incaricata di trasfurmà è di trasmette u sonu da i diffusori esterni.

a batteria

 A batteria chì si trova in l'urdinatore hè di dimensioni ridotte, postu chì hè incaricata di aiutà a RAM à salvà a memoria tempurale, è risparmia ancu u tempu è a storia in l'urdinatore.

Lettore di Dischi Soft (CDRom)

Questa parte hè un strumentu internu, ma hè ancu cunsideratu un strumentu esternu, perchè hè installatu da l'internu, ma u so usu hè esternu, postu chì hè incaricatu di leghje è di cupià i soft disk.

Alimentazione elettrica

L'alimentazione elettrica hè cunsiderata cum'è una di e parti assai impurtanti di l'urdinatore, perchè hè incaricata di furnisce a scheda madre è tutte e parti in ella cù l'energia necessaria per u travagliu, è regola ancu a putenza chì entra in l'urdinatore, dunque ùn hè micca permessu di entre elettricità superiore à 220-240 volt.

Precedente
Chì ci hè a differenza trà e chiavi USB
prossimu
A differenza trà l'informatica è l'infurmazione

Lascia un cumentu