Imbulighjate

Chì ci hè a differenza trà e chiavi USB

Chì ci hè a differenza trà e chiavi USB

In termini di (costu è tecniche)

Cumu sceglite u megliu per voi?

E chjave USB sò unu di i mezi di archiviazione è di trasferimentu di dati distintivi, chì dà à l'utente assai opzioni, ma chì hè a differenza trà ognuna di esse, è perchè ogni sucietà hà opzioni diverse da l'altra? . In u sughjettu d'oghje, parleremu in dettaglio di ciò chì rende e chiavi USB elevate o low cost, è dinò a migliore opzione per voi secondu u vostru usu di elli,

 capacità di almacenamiento

Stu cuncettu pò esse cumunu trà a maggioranza, chì hè chì a capacità di memoria hè l'unica differenza trà i tippi di memoria flash è questu hè incorrettu, ma hè una di e differenze trà e chiavi USB, chì ci sò capacità di archiviazione chì và da 4 GB à 1 terabyte è affettanu veramente u prezzu.

Chì ci hè a differenza trà megabyte è megabit?

 Tipu USB

I tippi differenu secondu a natura di a so tolleranza à u travagliu. Ci sò parechji tippi, è sò "un tippu per usu nurmale, un tippu à alte prestazioni, un tippu ultra-durevule, un tippu per a prutezzione di i dati, è un tippu cù forme innuvanti.
In u primu tipu, i prezzi sò boni, cum'è i materiali di fabricazione, induve u lampu hè plasticu da l'esternu, mentre chì in u secondu tippu, hà una velocità di scrittura è di lettura più alta è hè significativamente megliu.

Ci sò parechji

Tipi USB

Più u numeru hè altu, megliu hè megliu in termini di rapidità è prestazioni.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Eccu cumu si scarica i video di YouTube è li guardanu fora di linea

1-USB 2

2-USB 3

3- USB C

4- USB tippu c

In quantu à u tippu ultra-durevule, ùn hè micca u tippu chì s'interessa à a velocità di lettura è scrittura, unu di elli pò esse un pocu lentu, ma vene fattu di migliori materiali, è ancu di resistenza à l'acqua è à u focu.
Se site interessatu à a crittografia di i dati, u quartu tippu serà u megliu per voi in termini di crittografia, oltre à a velocità di lettura è scrittura
In quantu à e stesse forme nuvatrici, ùn sò micca in forma di maglie di calciu, per esempiu, o di facce spressive, ma sò cum'è u primu tippu, cù specifiche modeste in termini di lettura è scrittura.

Avà a dumanda

Cumu sceglie u megliu è u più adattu?

Prima di tuttu, lasciami assicurà chì a scelta dipenderà principalmente di u prezzu, più altu serà u prezzu chì pagherete, più grande saranu sicuramente e caratteristiche, ma avete veramente bisognu di queste caratteristiche?

Un saccu di ghjente compra dispositivi è tecnulugie costose solu per via di e caratteristiche chì offrenu, ma originariamente ùn usanu micca tutte queste funzionalità è ponu pagà menu per uttene ciò chì necessitanu in realtà, personalmente. Per voi, sì un utilizatore ordinariu chì ùn hè micca interessatu à a crittografia di i dati, per esempiu, è travaglia nantu à a memoria flash solu per trasferisce filmi, ghjochi è musica, è ancu micca interessatu à a forma è più impurtante, sì veramente interessatu à a velocità di scrittura è di lettura.

Infine, è prima di cunclude st'articulu, a velocità di scrittura è di lettura pò esse più alta quandu utilizate un metudu adattatu cù u tippu chì avete, è cun più chiarimenti, se avete da trasferisce 5 film, ognuna di elle hè 1.1 GB , se decidite di trasfereli subitu, a velocità di scrittura è di lettura serà divisa per u numeru, chì hè ciò chì rende u tempu di trasportu più longu.
Sè muviti unu ad unu beneficerete di tutta a quantità di velocità è cumpleterà u listessu numeru in menu tempu.

3- Bus Seriale Universale USB

Hè un picculu portu rettangulare chì supporta a cunnessione di più di 100 dispositivi diversi cume stampanti, fotocamere, è altri
Ci hè parechje versioni di stu portu:
Cum'è :
1 USB
A velocità di stu portu hè 12Mbps
Hè u più anticu è abbundante in vechji dispositivi è u so culore hè biancu

2.0 USB
A so velocità hè 480 Mbps

Hè assai cumunu oghje è hè di culore neru
3.0 USB
A velocità di stu portu hè
5.0 G / S
Hè dispunibule in i dispusitivi muderni, u so culore hè turchinu, è hà una nova versione chì ghjunghje à a so velocità
10 G / S
È hè rossu

Ci sò altri tippi di USB

Precedente
Riavvià l'urdinatore risolve assai prublemi
prossimu
Chì sò i cumpunenti di un urdinatore?

Lascia un cumentu