Imbulighjate

Cumu prutegge a vostra privacy?

Privacy Hè a capacità di un individuu o di e persone di isolà si o informazioni nantu à se stessi è cusì esprimersi in modu selettivu è selettivu.

Privacy Spessu (in u sensu difensivu uriginale) a capacità di una persona (o un gruppu di persone), di impedisce l'infurmazioni nantu à ellu o elli di diventà cunnisciute da altri, in particulare urganizazioni è istituzioni, se a persona ùn sceglie voluntariamente di furnisce queste informazioni.

A quistione hè avà

Cumu prutegge a vostra privacy?

E vostre foto è idee da u piratagiu elettronicu se state travagliendu in Internet o in u vostru modu per travaglià in Internet?

Nimu ùn hè micca cumpletamente immune à l'operazioni di piratagiu, è questu hè diventatu chjaru dopu à parechji scandali è perdite, l'ultimu di i quali era l'accessu di WikiLeaks à migliaia di file CIA. Includia informazioni assai impurtanti nantu à e tecniche di piratagiu di conti è dispositivi elettronichi di ogni tipu, ciò chì conferma a capacità di i servizii di intelligenza di u guvernu di penetrà in a grande maggioranza di dispositivi è conti in u mondu. Ma i modi simplici ponu prutege vi di pirate è spionaggio, compilatu da u ghjurnale britannicu, The Guardian. Andemu à cunnosce lu inseme.

1. Mette à ghjornu continuamente u sistema di u dispusitivu

U primu passu per prutege i vostri telefoni da i pirate hè di aghjurnà u sistema di u vostru dispositivu intelligente o laptop appena una nova versione hè liberata. L'aghjurnamentu di i sistemi hardware pò esse tediosu è richiede assai tempu, è pò fà cambiamenti à u funziunamentu di u vostru hardware, ma hè assolutamente necessariu. I pirati di solitu adupranu vulnerabilità di i sistemi hardware precedenti per infiltrarli. In quantu à i dispositivi in ​​esecuzione nantu à u sistema "iOS", hè necessariu evità u jailbreaking di u sistema, o ciò chì hè cunnisciutu cum'è Jailbreaking, chì hè u prucessu di eliminazione di e restrizioni imposte da Apple à i so dispositivi, perchè cancella ancu a prutezzione di i dispositivi . Questu permette à l'applicazioni di fà alcuni cambiamenti illegali, chì espone l'utilizatore à pirate è spionaggio. L'utilizatori di solitu facenu sta pausa per prufittà di l'applicazioni chì ùn sò micca in l '"Apple Store" o per utilizà applicazioni gratuiti.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Tutti i Codici Wii per u Guida Cumpleta 2022 - Messu à ghjornu in custante

2. Attenti à ciò chè no scaricemu

Quandu scaricemu una app nantu à un smartphone, l'applicazione ci dumanda di permessu di fà parechje cose, cumprese a lettura di fugliali nantu à u telefunu, a visualizazione di foto, è l'accessu à a fotocamera è u micrufonu. Allora, pensate prima di scaricà qualsiasi app, ne avete veramente bisognu? Si pò espone à ogni periculu? Questu hè sopratuttu veru per l'utilizatori d'Android, chì u sistema d'applicazione in ellu (via Google) ùn hè micca severamente ristrettu, è a sucietà hà scupertu prima parechje applicazioni maliziunali chì stavanu parechji mesi in u Play Store prima di cancellalli.

3. Esaminate l'applicazioni in u telefunu

Ancu se l'applicazioni eranu boni è sicuri quandu l'avete scaricatu, l'aggiornamenti frequenti avarianu pussutu trasfurmà sta app in una preoccupazione. Stu prucessu dura solu dui minuti. Se utilizate iOS, pudete truvà tutte l'infurmazioni nantu à l'app è ciò chì accede à u vostru telefunu in Settings> Privacy, Settings> Privacy.

In quantu à u sistema Android, u prublema hè più cumplicatu, postu chì u dispositivu ùn permette micca l'accessu à stu tipu d'infurmazioni. Tuttavia, l'applicazioni antivirus (per pirate) cuncernate à a privacy sò state lanciate per questa ragione, in particulare Avast è McAfee, chì furniscenu servizii gratuiti nantu à i telefoni smartphone à u scaricamentu, Avverte l'utilizatore di applicazioni periculose o di qualsiasi tentativu di pirate.

4. Rende u pirate più difficiule per i pirate

In casu chì u vostru telefuninu fala in manu à un pirate, site in veru guai. S'ellu hà intrutu u vostru email, hà sappiutu pirate tutti i vostri altri conti, nantu à i siti di rete suciale è ancu i vostri conti bancari. Dunque, assicuratevi chì i vostri telefoni sò chjosi cù una password di 6 cifre quandu ùn sò micca in e vostre mani. Ancu s'ellu ci sò altre tecnulugie cum'è l'impronta digitale è a rilevazione di u visu, queste tecnulugie sò cunsiderate menu sicure, postu chì un piratariu prufessiunale pò trasferisce e vostre impronte digitali da una tazza di vetru o aduprà e vostre foto per entre in u telefunu. Inoltre, ùn aduprate micca e tecnulugie "intelligenti" per bluccà i telefoni, soprattuttu ùn u bluccanu micca quandu site in casa o quandu u smart watch hè vicinu ad ellu, cum'è chì unu di i dui dispositivi sia arrubatu, penetrà tramindui.

5. Sempre prontu à seguità è bluccà u telefunu

Pianu in anticipu per a pussibilità chì i vostri telefoni sianu arrubati, cusì tutti i vostri dati sò sicuri. Forse a tecnulugia più impurtante dispunibile per questu hè di sceglie di fà u telefunu cancellà tutti i dati annantu à ellu dopu un certu numeru di tentativi sbagliati di impostà a password. In casu chì cunsiderate chì questa opzione sia drammatica, pudete prufittà di a tecnulugia "truvà u mo telefonu" furnita sia da "Apple" sia da "Google" in i so rispettivi siti web, è determina a situazione di u telefunu annantu a carta, è vi permette di bluccalla è di cancellà tutti i dati annantu.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu trasferisce e-mail da un contu Gmail à l'altru

6. Ùn lasciate micca i servizii in linea senza crittografia

Alcune persone utilizanu l'accessu automaticu à i conti o prugrammi per rende più faciule per elli, ma sta caratteristica dà à u pirateu u cuntrollu cumpletu di i vostri conti è prugrammi appena accendenu u vostru urdinatore o telefuninu. Dunque, l'esperti cunsiglianu di ùn aduprà micca questa funzione. Oltre à cambià e password in permanenza. Anu cunsigliatu ancu di ùn aduprà micca a password in più di un contu. I piratisti di solitu cercanu di inserisce a password chì scoprenu nantu à tutti i vostri conti nantu à i siti di rete sociali, conti bancari elettronichi, o altri

7. Adopte un caratteru alternativu

Se seguite i passi chì avemu menzionatu prima, hè assai difficiule per qualcunu di pirate i vostri conti. Tuttavia, e più grandi operazioni di pirateria precedenti sò state effettuate senza accessu à alcuna infurmazione nantu à a vittima, chì chiunque pò accede à a data di a vostra vera nascita è cunnosce u cognome, è u nome di a mamma. Pò uttene queste informazioni da Facebook, è hè tuttu ciò chì li serve per crepà a password è cuntrullà u contu piratatu è pirate altri conti. Dunque, pudete aduttà caratteri fittizi è associalli à u vostru passatu per renderli imprevedibili. Esempiu: Hè nata in u 1987 è a mamma hè Victoria Beckham.

8. Attenti à u Wi-Fi publicu

U Wi-Fi in i lochi publichi, caffè è ristoranti hè assai utile è qualchì volta hè necessariu. Tuttavia, hè assai periculosu, chì qualchissia cunnessu ad ellu pò spia tuttu ciò chì femu in a rete. Ancu se richiederebbe un espertu in computer o un hacker prufessiunale, ùn elimina micca a pussibilità chì tali persone esistinu in realtà à ogni mumentu. Hè per quessa hè cunsigliatu di ùn cunnette micca à u Wi-Fi dispunibule per tutti in i lochi publichi eccettu in casi di estrema necessità, è dopu aduprà a funzione VPN (Rete Privata Virtuale) dispunibile in l'applicazioni sia in Android sia in iOS, chì furnisce sicura prutezzione di navigazione in Internet.

9. Attenti à u tippu di nutificazione chì apparisce nantu à u schermu chjosu

Hè necessariu micca permettà à i messaghji mail da u travagliu, soprattuttu se travagliate in una sucietà o istituzione impurtante, per apparisce nantu à u schermu quandu hè bluccatu. Questu vale certamente per i messaghji di testu in i vostri conti bancari. Questi messaghji ponu incitarà à qualchissia à arrubà u vostru telefuninu per accede à certe informazioni o per arrubà l'infurmazioni bancarie. Sè site un utilizatore iOS, hè megliu per disattivà a funzione Siri ancu s'ellu ùn furnisce micca infurmazione privata o cunfidenziale prima di inserisce a password. Tuttavia, i ciberattacchi precedenti si basavanu nantu à Siri per accede à u telefunu senza a password.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Chì ghjè a chjave "Fn" in una tastiera?

10. Criptate alcune app

Stu passu hè cunsideratu unu di i più impurtanti passi di precauzione in casu chì qualcunu pigli in prestitu u telefunu per fà una chjamata o accede à Internet. Impostate una password per u vostru email, applicazione bancaria, album di foto, o qualsiasi applicazione o serviziu in u vostru smartphone chì cuntene informazioni sensibili. Questu evita ancu di mette in prublemi quandu u vostru telefunu hè arrubatu è cunniscite a password principale, prima di piglià l'altri passi necessarii. Ancu se sta caratteristica hè presente in Android, ùn hè micca presente in iOS, ma pò esse aduprata scaricendu una applicazione da l'Apple Store chì furnisce stu serviziu.

11. Ricevi un avvisu quandu u vostru telefunu hè luntanu da voi

Se site un utilizatore di smart watcher da Apple è Samsung, pudete prufittà di a funzione per fà sapè chì u vostru dispositivu smartphone hè alluntanatu da voi. Sè site in un locu publicu, u watch vi alerta chì avete persu u telefunu o chì qualchissia vi hà arrubatu. Spessu, sta funzione funziona dopu chì site à menu di 50 metri di distanza da u telefunu, chì vi permette di chjamallu, di sentelu è di ristabilallu.

12. Assicuratevi chì tuttu sia sottu cuntrollu

Ùn importa micca quantu semu vigilanti, ùn pudemu micca pruteggervi cumpletamente da un pirate. Hè cunsigliatu di scaricà l'app LogDog disponibile in Android è iOS, chì surveglia i conti privati ​​in siti cum'è Gmail, Dropbox è Facebook. Ci invia notifiche chì ci alertanu di un periculu putenziale cume pruvà à accede à i nostri conti da siti di primura. LogDog ci dà a pussibilità di intervene è cambià e nostre password prima di perde u cuntrollu di i nostri conti. Cum'è un serviziu addizionale, l'applicazione scansiona u nostru email è identifica i messaghji chì cuntenenu informazioni sensibili, cume l'infurmazioni nantu à i nostri conti bancari, è li elimina per evità chì cadenu in manu à i pirati.

È site in a migliore salute è benessere di i nostri cari seguitori

Precedente
WE Spaziu Novi Pacchetti Internet
prossimu
Chì hè a prugrammazione?
  1. Azzam Al-Hassan Ellu disse:

    Infatti, u mondu di l'Internet hè diventatu un mondu apertu, è duvemu esse attenti è attenti à i dati chì sò estratti da voi in Internet, è duvemu esse attenti è ti ringraziu per a bella pruposta

    1. Speremu d'esse sempre à u vostru bon pensamentu

Lascia un cumentu