Telefoni è app

Cumu sguassate i vostri dati da FaceApp?

Cumu sguassate i vostri dati da l'applicazione FaceApp?

FaceApp hà ripresu e rete suciale in i ghjorni passati, cù milioni di persone chì l'anu aduprata per sparte e so foto di prufilu di invechjamentu virtuale cù u hashtag (#faceappchallenge), cumprese celebrità.

Da nutà chì l'applicazione FaceApp hè apparsa per a prima volta in ghjennaghju di u 2017.

Hà assistitu à una diffusione glubale in u stessu annu, è da tandu hè diventatu una di e più famose app mobile, è i ghjurnali maiò è i siti web internaziunali anu avvistatu di minacce di securità è di privacy per i so utilizatori.

Ma per una ragione chì nimu cunnosce ancu;

L'applicazione hà recuperatu a so popularità durante u mese di lugliu 2019, in particulare in u Mediu Oriente, induve hè diventata l'applicazione più aduprata in a regione.

L'applicazione adopra micca solu per mustrà a vostra maghjina dopu l'anzianu, ma include un gran numeru di filtri chì producenu immagini di alta qualità è realistiche per cambià u vostru aspettu.

L'applicazione utilizza una di e tecniche di intelligenza artificiale chjamate Rete Neurali Artificiali, chì hè una applicazione di apprendimentu profonda, chì significa chì si basa nantu à e reti neurali per svolge e so funzioni, mentre cambiate u vostru aspettu in l'imaghjini chì furnite à l'applicazione per mezu di l'informatica cumplessa. tecniche.

L'app carica ancu e vostre foto in i so servitori per assicurà chì pudete cambialli, ma sopratuttu;

Pò aduprà e vostre foto è dati per scopi commerciali, in cunfurmità cù a politica di riservatezza di l'applicazione cù punti di esclamazione assai grandi.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu ammuccià una lista di membri da u vostru gruppu Telegram

Un'altra questione suscitata da l'utenti di FaceApp hè chì l'app per iOS sembra annullà i parametri se l'utente rifiuta l'accessu à u rotulu di a fotocamera, postu chì hà segnalatu chì l'utenti ponu ancu selezziunà è caricare foto ancu se l'app ùn hà micca permessu per accede à e so foto .

In una dichjarazione recente; U fundatore di FaceApp hà dettu; Yaroslav Goncharov: "A cumpagnia ùn sparte micca i dati di l'utilizatori cù qualsiasi terzu, è chì l'utenti ponu ancu dumandà chì i so dati sianu cancellati da i servitori di a cumpagnia in ogni mumentu."

Sottu

Cumu pudete eliminà i vostri dati da i servitori di l'applicazione FaceApp?

1 - Apertu FaceApp in u vostru telefunu.

2- Andate à u menu Impostazioni.

3- Cliccate nantu à l'opzione Support.

4- Cliccate nantu à l'opzione Segnala un bug, segnalate l'errore di "privacy" cum'è quellu chì cercamu, è aghjustate una descrizzione di a vostra dumanda di rimozione di dati.

A cancellazione di i dati pò piglià un pocu di tempu cum'è Goncharov hà dettu: "A nostra squadra di supportu hè cumpressa per u mumentu, ma queste richieste sò a nostra priorità, è stemu travagliendu à sviluppà una interfaccia megliu per facilità stu prucessu."

Vi raccomandemu vivamente di fà una richiesta per cancellà i vostri dati da i servitori di l'applicazione, per prutegge i vostri dati da i rischi di riservatezza chì sò stati alzati intornu à l'applicazione dapoi a so apparizione, soprattuttu da chì oghje a faccia hè diventata una caratteristica biometrica affidabile per assicurà a vostra dati.

Dunque duvete esse attenti à quale date l'accessu à i vostri dati biometrici in casu chì aduprate a vostra faccia per accede à cose cum'è i vostri conti bancari, carte di creditu, è ancu di più.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu ricuperà u contu Snapchat in 2023 (tutti i metudi)

Precedente
Cosa hè DNS
prossimu
Chì ghjè un duminiu?
  1. mekanu011 Ellu disse:

    Chì Diu vi illumini

    1. Sò onuratu da a vostra gentile visita è accettu i mo auguri sinceri

  2. Mohsen Ali Ellu disse:

    Eccellente spiegazione, grazie per a punta

    1. scusate mi maestru Mohsen Ali Grazie per u vostru apprezzamentu per i nostri sforzi è speremu chì resteremu à u vostru bonu penseru. Accetta i mo saluti

Lascia un cumentu