Telefoni è app

Cume radicà u telefunu cù e immagini 2020

Spiegà cumu a ràdica Android cù ritratti

Cumu radicà u telefunu cù foto 2020 per Android

Chì ghjè una radica?

Potenza Root Hè un prucessu di software "chjamatu Super User" chì si svolge in a memoria di lettura di u sistema Android, è u so scopu hè di apre a strada per alcune applicazioni chì anu bisognu di permessu di root per ghjunghje à a radica di u sistema Android in una manera più profonda. chì pudete cambià, mudificà o aghjunghje novi funziunalità à u sistema, cum'è cambià a forma di u font per Android per esempiu, o apprufittannu di i strati di u software cù un livellu assai vicinu à u hardware "root", chì hè chjamatu u kernel di u sistema (cum'è cambià u kernel di u dispusitivu), nutate chì u kernel Android rapprisenta a strata trà i circuiti elettronichi (prucessori, memoria, schermu ..) l'onda.

Chì sò i benefici di a radica?

Stu applicà à i dispusitivi Android è u sistema upirativu Android, accussì avemu Mulateri Di L'discutà in ditagli cumu a ràdica Android.

Quandu l'arradichera, una applicazione chjamata Super SU serà aghjuntu è serà rispunsevuli di dà permessi à altre applicazioni è di guardà tutte l'infurmazioni nantu à elli in un registru speciale.
Innota chì l'idea di rooting in Android hè simile à l'idea di jailbreaking in iOS, ma a manera chì sò implementati hè diversu, questu hè un sistema è questu hè un sistema.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  How to trasfiriri contatti da telefonu Android à un altru telefonu

I beneficii di a radica sò assai, cumpresi:

Installazione di ROM persunalizati via l'app ROM Manager, è installendu una ricuperazione diversa da a ricuperazione Android CWM originale cù funzioni più larghe.
Fà una copia di salvezza cumpleta cù l'infurmazioni di l'applicazione è a ricuperazione più tardi o congelate l'applicazioni cum'è in Titanium Backup.
Mudificà i schedarii di u sistema cum'è a localizazione o aghjunghje novi funziunalità.
Sustituitu u font originale di u dispusitivu cù un altru font.
Sguassà o mudificà l'applicazioni basi di u sistema Android.
"Se site un programatore, avete bisognu di root, soprattuttu in l'applicazioni di custruzzione chì puderanu bisognu di permessi di root.
Eseguite l'applicazioni chì necessitanu permessu di root, cum'è l'applicazioni di pirate WiFi.
Applicazioni di registrazione di schermu per u scopu di fà spiegazioni (cum'è l'applicazione Screen Cast).

Hè ubligatoriu a radica ?

Certamente, a ràdica ùn hè micca ubligatoriu è dipende da u vostru desideriu di utilizà u vostru telefunu.Se vulete esse unu di i prufessiunali è esperti di Android, l'arradichera hè imperativa, soprattuttu l'utilizatori chì stallà appiicazioni è prugrammi chì deve esse arradicati per pudè. à accede cumplettamente i putenzi di u sistema Android cumpletamenti è più prufonda, cusì vi spiegà u metudu Android Completamente arradicata.

Cumu radicà Android?

U metudu di a ràdica varieghja cù e diverse cumpagnie chì fabricanu i dispositi Android, certi di elli chjude u bootloader "cum'è HTC..." è altri permettenu à esse apertu "cum'è Samsung".

I bootloaders sbloccati sò i preferiti di un grande segmentu di sviluppatori è utilizatori, cusì truvate chì i dispositi Samsung dominanu a più vendita di i dispositi Android.

Per i dispositi chjusi, u BootLoader, è per u travagliu di a ràdica, u bootloader (chì hè rispunsevuli di uperà u sistema) hè necessariu, è questu hè ciò chì benefiziu i programatori è i sviluppatori per sviluppà è custruisce e so applicazioni più precisamente è più cumpatibili cù u sistema Android.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu sguassà app da u vostru dispositivu Android

U metudu di l'arradichera differisce in difficultà da un dispositivu à l'altru, secondu a dispunibilità di capacità è u sustegnu di u dispusitivu.

Certi telefoni famosi è pasticchi, avete più di una manera di ottene i putenzi di a ràdica, è sò diffirenti trà elli secondu u metudu di u programatore chì l'hà messu.

Attraversu i seguenti metudi, quantu à latina da u App TWRP, è ci sò dinù assai prugrammi ràdica

Allora scegliemu:"Swipe per cunfirmà u flash"

Tù dinù ponu evitari errori, mentri ràdica Android da stallà Kingroot cusì chì vi pò ràdica cun unu cliccate

Cosa hè un bootloader?

U bootloader hè un codice di u software chì hè u primu codice chì passa per u processatore in u sistema, chì esegue una verificazione rapida di e parti di u sistema (verificà l'internu è l'esternu), è poi libera u kernel, chì à u turnu libera un seria di definizione di taglio nant'à u bordu à eseguisce u sistema supiriuri, chì hè a ROM in Android, per clarificà, pudemu sprime u prucessu cum'è seguita

Pressing the power button launches un feed electricu> u cambiamentu porta à u lanciamentu di u bootloader> "U bootloader libera u kernel. U kernel cunnosce u processatore è a memoria ... etc. Nota chì ogni mobile hà una manera speciale per sbloccare u bootloader. "

Per scaricà u software da quì

Prima, u travagliu radicali 

App ufficiale TWRP
App ufficiale TWRP
Documentaliste: Team Win LLC
Prezzo: Free

Un prugramma per sapè se a radica hè curretta o micca

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu ligà un telefunu Android à un PC Windows 10 cù l'app "U vostru telefunu" di Microsoft

Root Checker
Root Checker
Documentaliste: joeykrim
Prezzo: Free

In quantu à sguassà permanentemente a radica?

sguassate permanentemente a ràdica senza a necessità di utilizà un urdinatore o furmatu è resettate in fabbrica u telefunu, è questu hè ciò chì vi fa sguassate tutti i schedari, l'applicazioni è i dati nantu à i telefoni Android, è per questu vi prisintà un metudu simplice è maravigliu per cumu fà. caccià a radica da i telefoni Android cù l'applicazione SuperSU

SuperSU hè una di l'applicazioni putenti chì hè carattarizatu da un altu ritmu di stallazione. U numaru di scaricamentu hè righjuntu da 50 à 100, è hè a megliu applicazione per sguassà a radica.

Cume a root through SuperSU:

Aprite l'applicazione è l'interfaccia di l'applicazione vi apparirà cum'è in questa maghjina, sceglite New User:

Dopu andate à Settings è cliccate nant'à Full unroot:

"Ora, cliccate nant'à u buttone Cuntinuà chì appare davanti à voi cusì chì u prucessu di caccià a ràdica da u vostru telefonu Android principia cumplitamenti senza u bisognu di furmatu è senza u bisognu di un urdinatore.

Stu prucessu pigghia uni pochi di minuti, dopu à chì u telefonu vi esci in autumàticu l 'applicazzioni è voi ùn sarà capaci à aduprà dinò finu à dopu à a ràdica di novu. Hè SuperSU: o Root App Deleter

Per scaricà da quì

Root App Deleter
Root App Deleter
Documentaliste: TopDev
Prezzo: Free
Precedente
Spiegazione di cambià a lingua Windows in arabu
prossimu
Scaricate Call of Duty: Modern Warfare 2023 ghjocu per tutti i dispositivi

Lascia un cumentu