Imbulighjate

Amparate nantu à i periculi di i ghjochi elettronichi

Amparate nantu à i periculi è i periculi di i ghjochi elettronichi
__________________

I ghjochi elettronichi Sò ghjoculi chì necessitanu sforzi mentali o cinetichi o i dui, è questi ghjochi sò naturalmente sviluppati cù u sviluppu di a tecnulugia è parechji di elli sò apparsu chì sò destinati solu à i zitelli, chì li fece accettà assai è lascianu i vechji ghjochi tradiziunali, ma sfurtunatamenti a pràtica Sti ghjochi cuntinuu à spessu risultatu in effetti negativu multi-faceted, è avemu da discutiri li in i seguenti linii.

Di quale

Difficultà à adattà à a vita normale

I ghjoculi elettronichi facenu chì una persona sia addicta à elli ogni ghjornu, chì l'aiuta à sente difficultà à adattà à a vita è à l'integrazione cù l'altri, è questu spessu porta à u so sintimu di viotu, sulitudine è depressione.

 

Generate sfida è viulenza cù l'altri:

I ghjochi elettronici spessu cuntenenu sceni viulenti è omicidi, è questu provoca viulenza è sfida à i zitelli, è ponu acquistà queste idee in a so mente per via di a visualizazione frequente di elli.

 

Crià l'egoismu in a ghjente

I ghjoculi elettronichi sò un modu per i zitelli per esse divertisce senza sparte ghjoculi cù l'altri populi, sò ghjoculi individuali à u cuntrariu di i ghjoculi populari tradiziunali, è questu li porta à sviluppà u so egoismu è a disgrazia di spartera.

A diffusione di idee inconsistenti cù a religione:

Ci sò parechji ghjochi elettronichi chì cuntenenu abitudini chì ùn sò micca cumpatibili cù a religione islamica o l'usi è l'imitazioni di a sucità araba, è ponu include idee pornografiche chì causanu a distruzzione di a mente di i zitelli è l'adulescenti.

 

Malatie musculoskeletal:

A maiò parte di i ghjoculi elettronici necessitanu una interazzione rapida da u ghjucatore, è ellu face parechji movimenti rapidi chì ponu esse ripetuti parechje volte, è questu porta à un impattu negativu in u sistema musculoskeletal.

 Sensazione di dolore in a zona di u spinu:

Seduta per longu periudi davanti à questi ghjoculi face chì una persona sente u dulore in a zona bassa di a schiena, cum'è a spalle hè unu di i posti più fisichi chì sò affettati da seduta frequente è micca fà altre attività fisiche.

Rischiu aumentatu di disabilità visuale:

A ghjente si sente per un bellu pezzu fighjendu u screnu per ghjucà à i ghjoculi elettronichi, chì li face esse esposti à a radiazione elettromagnetica in quantità maiò, chì à u turnu porta à una disfunzione visuale.

 Trascurate l'aspettu accademicu:

Quandu una persona diventa addicted to play games ilittronica, questu affettarà a so prestazione in u studiu in generale è ancu l'espone à i prublemi in l'educazione, perchè spessu ùn li prestanu micca attente è serà occupatu solu à ghjucà.

Diminuite a capacità di fucalizza

A ghjente si ferma spessu per longu periudi di tempu per utilizà i ghjoculi elettronichi, è questu face chì si sentenu menu cuncentrati, soprattuttu s'ellu vanu à travaglià o studià a matina.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Alcuni fatti nantu à a psiculugia

Mal di testa è prublemi nervi:

Spending a long time playing games electronics porta à una migraine, è stu mal di testa pò durà parechje ore o pò ghjunghje à ghjorni, è ancu affetta u sistema nervu per via di raghji dannusu.

 

Trascuranu l'igiene persunale è l'alimentazione:

E persone chì passanu longu ore davanti à i ghjoculi elettronici si scurdanu di manghjà è trascuranu l'igiene, perchè u tempu scorri assai rapidamente, chì affetta a so salute è li rende in mala cundizione è apparenza povira.

 Rischiu di morte subita:

Ci sò parechji casi chì sò stati sottumessi à a morte súbita, è chì era perchè anu passatu più di trè ghjorni davanti à u screnu di i ghjoculi elettronichi è si scurdanu di manghjà o di beie, perchè u so corpu ùn pudia micca tollerà questu è sò morti.

Precedente
Spiegà cumu cunvertisce YouTube in neru
prossimu
Amparate nantu à i benefici di u limone

Lascia un cumentu