ghjochi

Scaricate u ghjocu World of Warships 2020

Scaricate u ghjocu World of Warships 2020

Prima, i ritratti di u ghjocu

hè un ghjocu multiplayer à grande scala à tema navale à tema navale produttu è publicatu da Wargaming, dopu à i ghjochi precedenti World of Tanks è World of Warplanes. I lettori ponu luttà contr'à l'altri à casu, ghjucà à tippi di battaglia cuuperativa contr'à i bot, o un ghjucadore avanzatu contr'à u modu di battaglia di l'ambiente.

Hè un ghjocu multiplayer gratuitu in ligna publicatu da Wargaming, un ghjocu marinu in linea multiplayer, dopu à i ghjochi precedenti World of Tanks è World of Warplanes. I lettori ponu luttà contr'à l'altri à casu, ghjucà à tippi di battaglia cuuperativa contr'à i bot, o u modu di battaglia avanzatu contr'à l'ambiente (PvE). Per i ghjucatori più abili, sò dispunibili dui modi competitivi stagiunali.

World of Warships hè statu uriginariamente liberatu per Microsoft Windows è macOS in u 2017. A versione per PC hè stata seguita da u ghjocu mobile iOS World of Warships Blitz in u 2018. Una versione di PlayStation 4 è di console Xbox intitulata World of Warships: Legends hè stata liberata,

 Tags

World of Warships hè un ghjocu di sparatutto tatticu à ritmu lentu cù dui tippi primari di armi: armi di nave è torpedoni. U ghjocu hè basatu in squadra, è permette à i ghjucatori di travaglià cum'è squadra. E divisioni ponu esse create in a squadra per permette à un gruppu di trè ghjucatori di unisce e battaglie inseme. A squadra di i ghjucatori pò luttà contr'à altri ghjucatori (PvP) in trè modi di battaglia: Standard, Dominazione è Epicentru. Ogni pusizione hè marcata nantu à un sistema di punti.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Top 10 servizii di ghjocu in nuvola

E navi di guerra presentate in u ghjocu coprenu periodi da u principiu di u XXu seculu, à l'alba di navi da guerra dreadnought, finu à navi da guerra da l'anni 1950, cumprese navi chì eranu previste ma micca messe in produzione. U ghjocu cuntene quattru tippi di navi: distruttori è cruciers.Corse da guerra è portaerei.

U ghjocu presenta e flotte di e nazioni principali cumpresi a Marina di i Stati Uniti, a Marina Imperiale Giapponese, a Marina Imperiale Tedesca, è a Kriegsmarine tedesca. Altre marine europee più chjuche sò ancu riprisentate, è ancu un arburu asiaticu cù navi da e varie flotte di l'Asia Orientale è di u Sudeste.

I lettori ponu progressà attraversu u ghjocu cercendu ogni nave di ogni classe. Ogni nave specifica hà un numeru di unità chì si ponu accede à traversu l'esperienza. Questa sperienza hè aduprata per sbloccà i moduli, è una volta chì una ricerca completa hè stata fatta in i moduli di a nave, u lettore pò continuà à a prossima nave. A nave precedente, se cumpletamente aggiornata, guadagna u statutu d'elite. Articuli di nave da guerra cum'è cumandanti cù arburi abili è vantaghji unichi ponu esse persunalizati, è ancu kit di mod è consumabili di montaggio cume spunti è camuffamentu di nave.

Caratteristiche di u ghjocu

U ghjocu presenta missioni di cumbattimentu, sfide, campagne è combos per creà obiettivi addiziunali, ricompense è progressione tangibile per i ghjucatori durante u so tempu cù u ghjocu. Questi sistemi furniscenu ancu una occasione di creà racconti in o fora di i generi militari o storichi. Alcuni ghjochi speciali per Halloween, April Fools 'Day, o altri modi di battaglia di vacanze appaiono in u ghjocu. L'ubbiettivu secundariu di i Modi Vacanze hè di pruvà novi meccanichi di ghjocu.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  15 Best Games Multiplayer Android chì pudete ghjucà cù i vostri amichi

E battaglie si svolgenu nantu à un numeru limitatu di carte specifiche, ognuna raffigurante un locu specificu cù diversi schemi geografichi basati principalmente in i siti storichi di battaglia navale. A maiò parte di e carte anu un sistema climaticu staticu o dinamicu per fà e battaglie più diverse. Inoltre, alcune carte sò uniche per un modu di ghjocu particulare, per esempiu PvE scenari battaglie basate nantu à eventi storichi cum'è l'evacuazione di Dunkerque.

I scenarii sò un ghjocu PvE induve i ghjucatori cooperanu è cumpletanu missioni. Include un numeru di operazioni, ognuna cun storie separate, obiettivi, obiettivi secondarii è ricompense. Per finisce u scenariu, i ghjucatori anu bisognu di fà squadra è compie l'ughjettivu primariu. À a fine di l'ubbiettivi secondarii, ricevenu una stella in più.

Oltre à e battaglie classificate, e battaglie clan sò state introdotte cum'è un altru modu cumpetitivu per esse ghjucatu in u furmatu di stagione. I ghjucatori ponu participà solu à Clan Battles cum'è una squadra, piuttostu chè classificà battaglie induve i ghjucatori individuali competenu trà di elli.

World of Warships: Legends hè statu ricustruitu per supportà u gameplay di a console, spartendu u listessu loop di gameplay core cum'è a versione per PC. Tuttavia, hè stata cuncipita per avè battaglie più rapide, una progressione più rapida, è parechji sistemi sò stati rinnovati per adattassi à i ghjucatori di console.

OS

minimu:
Richiede processore 64-bit è sistema operativu
Sistema Operativu: Windows 7 x64 SP1
Processatore: Intel Core 2 Duo 2.66 GHz, Core i3 2.5 GHz, AMD Athlon II X2 2.7 GHz
Memoria: 4 GB di RAM
Grafica: Nvidia GeForce GT 440/630, AMD Radeon HD 7660
DirectX: Versione 11
Rete: cunnessione internet à banda larga
Storage: 53 GB di spaziu dispunibule
Scheda audio: DirectX 11
Note addiziunali: 1280 x 720
Raccomandatu:
Richiede processore 64-bit è sistema operativu
Sistema Operativu: Windows 7 x64 SP1 / 8.1 / 10
Processatore: Intel Core i5 3.4 GHz, AMD FX 6350 3.9 GHz
Memoria: 6 GB di RAM
Grafica: Nvidia GeForce GTX 660, AMD Radeon R9 270x
DirectX: Versione 11
Rete: cunnessione internet à banda larga
Storage: 55 GB di spaziu dispunibule
Scheda audio: DirectX 11.1
Note addiziunali: 1920 x 1080

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Top 5 ghjochi di cricket multiplayer per Android di 2023

Scaricate da quì 

Precedente
Sceglie una distribuzione Linux adatta
prossimu
Novu sistema di telefuninu fissi 2020

Lascia un cumentu