Telefoni è app

U Migliu prugramma di rimozione di virus Avira Antivirus 2020

U Migliu prugramma di rimozione di virus Avira Antivirus 2020

Un putente prugramma di prutezzione chì vi prutege da tutte e minacce, cumpresi virus, vermi, troiani, rootkits, phishings, adware, spyware, bots, unu di i migliori prugrammi di prutezzione. prugramma di prutezzione per ogni angulu di l'urdinatore è di l'Internet chì aduprate Prutezzione contra virus è spyware è prutezzione cumpleta contra malware U prugramma adopra più di 30 milioni d'utilizatori solu Stu prugramma di a famosa sucietà tedesca AntiVir hè statu creatu in u 1988 è diventa u pioneru in u campu di prutezzione da quellu annu finu à avà, u prugramma hà capacità fantastiche, cumprese una sezione di prutezzione anti-virus è anti-spyware, prutezzione di e-mail è un grande firewall, un prugramma di prutezzione veramente putente. A vostra navigazione in Internet, cookies , ecc

Avira hè stata fundata in u 2006, ma l'applicazione antivirus hè in sviluppu attivu dapoi u 1986 da a sucietà precedente H + BEDV Datentechnik GmbH.

A partire da 2012, Avira hè stimatu di avè più di 100 milioni di clienti. In ghjugnu 2012, Avira hè classificata XNUMXa in u Rapportu di Quota di Mercatu Antivirus di OPSWAT

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu resettà i paràmetri di rete in iPhone

Avira hè basatu vicinu à u lavu di Custanza, in Tettnang, in Germania. A cumpagnia hà uffizii addiziunali in i SUA, Cina, Rumania è Paesi Bassi.

A cumpagnia hè sustinuta da l'Auerbach Stiftung, una fundazione creata da u fundatore di a cumpagnia Tjark Auerbach. Prumove prughjetti caritativi è suciali, arti, cultura è scienza.

definizione di virus;

Avira periodicamente "pulisce" i so fugliali di definizione di virus, rimpiazzendu firme specifiche cù firme generiche per un aumentu generale di prestazioni è di velocità di scansione. Una pulizia di a basa di dati da 15 MB hè stata effettuata u 27 d'ottobre di u 2008, chì hà causatu prublemi à l'utilizatori di Free Edition per via di a so grande dimensione è di i servitori Avira Free Edition lenti. Avira hà rispostu riducendu a dimensione di i fugliali d'aghjurnamentu individuale, è furnendu menu dati nantu à ogni aghjurnamentu. Oghje ghjornu, ci sò 32 profili più chjuchi chì sò aggiornati regolarmente per evità a corsa à u scaricamentu di l'aggiornamenti.

Firewall;

Avira hà eliminatu a so tecnulugia di firewall da u 2014 in avanti, cù a prutezzione invece furnita da u Windows Firewall 7 è più tardi, perchè in Windows 8 è più tardi u prugramma di certificazione di Microsoft per sviluppatori impone l'usu di l'interfacce introdotte in Windows Vista.

prutezzione;

Avira Protection Cloud APC hè statu introduttu per a prima volta in a versione 2013. Utilizza l'infurmazioni dispunibili in ligna (cloud computing) per migliurà a rilevazione è impattu menu prestazioni di u sistema. Sta tecnulugia hè stata implementata in tutti i prudutti pagati di u 2013. L'APC hè statu inizialmente adupratu solu durante un cuntrollu manuale di u sistema rapidu; Più tardi hè stata estesa à a prutezzione in tempu reale. Questu hà miglioratu u punteggio di Avira in AV-Comparatives è u rapportu da settembre 2013.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Top 10 Apps Android Personal Assistant gratuiti per 2023

sustegnu hardware;

Prima, Windows

Avira offre i seguenti prudutti è strumenti di sicurezza per Microsoft Windows:

Avira Free Antivirus: A versione antivirus / anti-spyware gratuita, per un usu micca cummerciale, cù popup promozionali. [14]
Avira Antivirus Pro: A versione premium di software antivirus / spyware.
Avira System Speedup Free: Una suite gratuita di strumenti di sintonizazione per PC.
Avira System Speedup Pro: A versione premium di u toolkit di sintonizazione per PC.
Avira Internet Security Suite: Cunsiste in Antivirus Pro + Accelerazione di u Sistema + Gestore di Firewall. [18]
Avira Ultimate Protection Suite: Cunsiste in Internet Security Suite + arnesi di mantenimentu PC supplementari (per esempiu SuperEasy Driver Updater). [19]
Avira Rescue: Un inseme di strumenti liberi chì include una utilità aduprata per scrive un CD Linux avviabile. Pò esse adupratu per pulisce un urdinatore chì ùn si pò arricà, è pò ancu truvà malware chì si piatta quandu u sistema operativu host hè attivu (per esempiu, alcuni rootkits). L'uttellu cuntene l'antivirus è a basa di dati di virus attuale à u mumentu di u scaricamentu. Avvia l'apparecchiu in software antivirus, poi scansiona è elimina malware, ristabilisce l'operazione normale è avvia se ne necessariu. Hè aghjurnatu spessu per chì l'ultimi aggiornamenti di sicurezza sò sempre dispunibili.

Siconda; Android è iOS

Avira offre e seguenti app di sicurezza per dispositivi mobili Android è iOS:

Avira Antivirus Security per Android: App gratuita per Android, in esecuzione nantu à e versioni 2.2 è superiori.
Avira Antivirus Security Pro per Android: Premium per Android funziona nantu à e versioni 2.2 è superiori. Disponibile cum'è aghjurnamentu da l'app gratuita.
Fornisce una navigazione sicura supplementaria, aghjurnamentu ogni ora è supportu tecnicu gratuitu.
Avira Mobile Security per iOS
Versione gratuita per i dispositivi iOS, cume iPhone è iPad.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cume aduprà Google Du per fà videucamere nantu à u navigatore

Scaricate quì per PC 

Avira Security Antivirus & VPN
Avira Security Antivirus & VPN
Documentaliste: AVIRA
Prezzo: Free

Avira Mobile Security
Avira Mobile Security
Documentaliste: Avira Holding
Prezzo: Free+

Precedente
Scaricate u meravigliosu ghjocu di u spaziu esterno Eve Online 2020
prossimu
Sceglie una distribuzione Linux adatta

Lascia un cumentu