Windows

A differenza trà Program Files è Program Files (x86.)

A differenza trà Program Files è Program Files (x86.)

Stu cartulare hè u locu automaticu induve sò installati i fugliali per i prugrammi chì sò aduprati nantu à u vostru urdinatore, postu chì tutti i prugrammi si trovanu in questu cartulare automaticamente, è questu cartulare ùn deve mai esse manipulatu o eliminatu perchè tutti i prugrammi installati in questu cartulare pigliate un inseme di I valori in u registru è questi sò i valori chì facenu chì i prugrammi funzionanu currettamente.

Dunque, cancellendu stu fugliale disattiverà i prugrammi installati in u vostru urdinatore.

File System32

Stu cartulare hè u più impurtante in u sistema Windows, chì ghjè u driver primariu di u sistema Windows, chì stu cartulare cuntene i fugliali DLL chì sò assai impurtanti per chì u sistema funziona bè, è stu cartulare cuntene tutte e definizioni per u vostru urdinatore parti in più di a presenza di parechji fugliali di prugramma eseguibili cum'è Calculatrice, plotter è altri prugrammi essenziali in u sistema.

Stu cartulare ùn deve micca esse cancellatu o manipulatu perchè puderete bisognu di reinstallà Windows di novu in u vostru urdinatore se fate.

Pagine File

Hè ancu unu di i fugliali assai impurtanti in u sistema Windows è ùn deve micca esse avvicinatu, è u compitu di stu fugliale hè di memorizà i dati chì venenu da i prugrammi in casu chì a RAM di l'urdinatore sia cunsumata da i prugrammi chì funzionanu nantu à u urdinatore.
Stu cartulare hè piattatu in autumàticu, dunque a manipulazione o l'eliminazione di ellu causeranu prublemi nantu à l'urdinatore quandu esegue i prugrammi, allora vi cunsigliu di ùn cancellà micca u fugliale.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Serviziu AutoConfig WLAN in Windows 7

Schedarii d'Infurmazioni di u Volume di u Sistema

Un schedariu hè unu di i grandi fugliali chì occupanu assai spaziu nantu à u discu C, è sè pruvate à circà stu cartulare, puderete vede un messagiu chì dice chì ùn pudete micca accede. L'accessu hè nigatu.

A funzione di stu schedariu hè di arregistrà è salvà dati nantu à i punti di risturazione di u sistema chì create nantu à u vostru urdinatore, è pudete riduce a dimensione di i punti di risturazione di u sistema per riduce u spaziu per stu fugliale, ma ùn manghjà mai u cartulare perchè se mudificate it, mette u vostru urdinatore in difficultà se decide Restaure u puntu di sistema precedente.

WinSxS. Fugliali

Stu cartulare hà a funzione di salvà è di almacenà i fugliali DLL cù tutte e so versioni vechje è novi, è questi fugliali sò impurtanti per chì i prugrammi di u vostru urdinatore funziuninu currettamente, in più di cuntene assai fugliali impurtanti per gestisce l'urdinatore.
È stu cartulare cuntene alcuni fugliali chì puderete sguassà solu cù l'utillu Disk Cleanup Tool U fugliale hè dighjà in Windows, dunque per riduce u spaziu occupatu da stu schedariu, ma altrimente ùn manighjate micca u cartulare per prevene qualsiasi prublema.

Precedente
Cumu sapete se u vostru urdinatore hè hackeatu?
prossimu
Cumu mette in pausa l'aggiornamenti di Windows 10 in questu modu ufficiale

Lascia un cumentu