Imbulighjate

A differenza trà scripting, coding è linguaggi di prugrammazione

A differenza trà scripting, coding è linguaggi di prugrammazione

linguaghji di prugrammazione

Un linguaghju di prugrammazione hè solu un inseme di regule chì dicenu à un sistema informaticu chì fà è cumu fà. Dà istruzzioni per l'urdinatore per eseguisce un compitu particulare. Un linguaghju di prugrammazione si compone di una seria di passi ben definiti chì un urdinatore deve seguità cun precisione per pruduce l'output desideratu. U mancatu di seguità i passi cum'è definiti resulterà in un errore è à volte u sistema informaticu ùn funziona micca cum'è previstu.

Lingue di marcatura

Da u nome, pudemu facilmente dì chì u linguaghju di marcatura hè tuttu di visuale è apparenze. Fondamentalmente, questu hè u rolu principale di e lingue di marcatura. Sò usati per visualizà i dati. Definisce e aspettative finali o l'aspettu di i dati da visualizà nantu à u software. Dui di i più potenti linguaghji di marcatura sò HTML è XML. Se utilizate e duie lingue, duvete esse cuscenti di l'impattu ch'elli ponu avè nantu à un situ web in termini di estetica.

Lingue di scrittura

Un linguaghju di scrittura hè un tipu di lingua pensatu per integrà è cumunicà cù altri linguaggi di prugrammazione. Esempii di linguaghji di scrittura cumunimenti usati includenu JavaScript, VBScript, PHP, è altri. A maiò parte di elle sò aduprate in cunjunzione cù altre lingue, sia lingue di prugrammazione sia tag. Per esempiu, PHP chì hè principalmente una lingua di testu hè adupratu cù HTML. Hè sicuru di dì chì tutte e lingue di scripting sò lingue di prugrammazione, ma micca tutte e lingue di prugrammazione sò lingue di scripting.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cosa hè l'intelligenza artificiale?

Precedente
Attenti à 7 tippi di virus urdinatori distruttivi
prossimu
I secreti di a tastiera è di i diacritici in arabu

Lascia un cumentu