Programmi

U megliu prugramma per creà a vostra propria applicazione AppsBuilder 2020

U megliu prugramma per creà a vostra propria applicazione AppsBuilder 2020

Hè un lugiziale avanzatu ma faciule da usà cù u scopu di aiutà e persone à creà e so proprie applicazioni HTML5, ancu s'elle ùn anu micca cunniscenze avanzate in stu campu, perchè ùn duveranu micca scrive un codice unicu se ùn Ùn vogliu micca.

App Builder hè basatu annantu à u cuncettu di prugrammazione visuale chì ùn richiede micca un codice di scrittura, u prugramma permette à l'utente di creà applicazioni di qualsiasi dimensione ch'ellu vole è pò fà cambià a so dimensione.

Cù l'aiutu di strumenti è pannelli di prucessu, l'utenti ponu aghjunghje contenitori, pulsanti, input, contenuti, attività, basi di dati, media, sensori, timer, funzioni, ecc. Cù un cliccu nantu à l'articulu desideratu è dopu nantu à l'area di travagliu.

Ogni elementu novu pò esse persunalizatu in termini di cumpurtamentu, cuncepimentu è altre preferenze, allora quandu l'utente sente chì stanu per abbandunà l'applicazione ponu eseguisce u prugramma per identificà eventuali prublemi potenziali è poi "custruì" per uttene u risultatu finale .

In generale, App Builder hè praticu è efficiente è aiuta à l'aspiranti sviluppatori à custruisce e so proprie app HTML5 ancu s'elli anu poca o nulla cunniscenza di codificazione, chì tuttu u prucessu da u principiu à a fine hè fattu visivamente.

Panoramica di u prugramma

AppsBuilder hè un strumentu multipiattaforma per creà, mudificà è distribuisce applicazioni mobili cumpatibili cù i principali dispositivi di u mercatu mobile: iPhone, iPad, smartphone Android, tablet è Web 5 App Web (siti web mobili).

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Microsoft Office 2013 Scaricate gratuitamente a versione completa

I so servizii sò destinati principalmente à i pruprietari di telefunini privati ​​è à e piccule è medie imprese, è si basa nantu à un sistema basatu in nuvola, induve l'analitiche permette à l'utilizatori di monitorà i tassi è e tendenze di a so applicazione in tempu reale. A piattaforma offre ancu parechji strumenti di marketing addiziunali per a monetizazione di l'applicazioni mobili, cume generatori di codice QR, geo-voucher, abbonamenti in app, è l'uppurtunità di unisce à rete di publicità mobile cum'è iAD è inMobi - per integrà loghi in app è generà novi ricavi flussi.

L'utilizatori ponu passà per elli stessu u prucedimentu di l'applicazione o dumandà à a cumpagnia di trattà i soi. A cumpagnia hà ancu sviluppatu un sistema di gestione di cuntenutu di marca bianca (CMS), per l'utilizatori chì creanu più conti per accede à gestisce l'app di i so clienti è persunalizà u so design.

Per fà u travagliu, per piacè cliccate quì 

Precedente
Novu sistema di telefuninu fissi 2020
prossimu
I fundamenti di a creazione di un situ web

Lascia un cumentu