Sviluppu di situ web

I fundamenti di a creazione di un situ web

I fundamenti di a creazione di un situ web

Quandu si principia è si crea un novu situ web, devi cunnosce questi basi.

Chì ghjè un duminiu?

U duminiu hè u nome di u situ è ​​u vostru identificatore, cum'è u vostru nome, è pò esse in arabu, per esempiu:

Mohamed.com

Ahmed.net

L'estensioni è e parolle differenu secondu l'attività, ch'elli sianu cummerciale o urganizazioni, è ci sò parechje estensioni nove cume facebook.me o twitter.co و document.in linea

Cosa hè l'ospitu?

Hè u spaziu chì tene u vostru situ da imaghjini, cuntenutu, fugliali, cuncepimentu, aghjunte, è altri. Ogni piattaforma differisce da l'altru cuntrollu di hosting, è ancu ogni cumpagnia di hosting differisce da l'altri in termini di capacità di ogni servitore in termini di RAM, processatore, spaziu duru è induve si trova u servitore.

Chì hè u cuntenutu?

U cuntenutu hè u ligame trà voi è u visitore, scrivite un articulu è publicate, è u visitore vene à circà u listessu tema in u ligame cumunu trà voi "motori di ricerca", cusì i ragni di ricerca vi daranu preferenza in casu sì u megliu sughjettu per truvà u visitore chì vi visita in u cuntenutu. Più u cuntenutu hè bonu è include bona infurmazione, megliu serà a vostra chance di successu.

Chì hè l'archiviu?

Archivà hè di scrive un articulu o di creà un ligame per una sezzione o tag, è questu ligame hè archiviatu in i mutori di ricerca, vale à dì chì sì copiate u vostru ligame è u mettite in a casella di ricerca

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Top 10 Blogger Sites per 2023

tazkranet.com/en

È se u ligame esiste, significa chì u vostru ligame hè statu archivatu.

Chì hè u piombu?

U principale hè chì avete scrittu un articulu è u vostru articulu hè diventatu u primu in i mutori di ricerca. À a fine, riceve un terzu di ciò ch'ellu cerca. In u sensu chì cercate di guidà in a parolla android, è supponemu chì a ricerca di a parola sia di 90 ricerche mensili .. Quandu site in testa in questa parolla, ùn raccoglie micca e ricerche complete di 90, ma guadagnerete trà 30: 50% di u tassu di ricerca, vale à dì, circa 40 visitatori à u mese cù una media di 2 visitatori à ghjornu annantu à Circa un mese.

Cosa hè un schedariu sitemap?

U schedariu sitemap hè u sitemap attraversu u quale i ragni di ricerca vi ghjunghjenu. L'estensione di a carta finisce sempre in xml o php, secondu cumu u prugrammatore hà creatu a carta.

È a maiò parte di i siti, pudete cunnosce a so carta aghjunghjendu sitemap.xml à a fine di l'estensione

Pudete vede una carta di google quì

google.com/sitemap.xml

Cosa hè un fugliale di robot?

U fugliale robot hè un schedariu di basa in ogni situ web chì dirige i ragni di ricerca per dirige ciò chì hè archivatu è ciò chì ùn hè micca. Di solitu ogni fugliale di robot in qualsiasi situ web finisce cù sta estensione robots.txt

Pudete vede un esempiu quì

https://www.google.com/robots.txt

Chì ghjè u schedariu adds.txt?

Hè un fugliale publicitariu per leghje codici publicitarii per e cumpagnie principali cum'è Tabula, Google Adsense è altri.

Hè situatu sottu à l'estensione ads.txt cù i stessi esempii menzionati sopra.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Top 10 siti gratuiti di cuncepimentu di logo in linea prufessiunale per u 2023

tazkranet.com/ads.txt

Chì ghjè a prova di pruprietà?

Hè u modu per verificà a vostra pruprietà di u situ quandu fate un passu per fà un ligame trà dui ligami, cume a cunnessione di Godaddy à Blogger, o a leia di un contu Google Analytics à u vostru blog in Blogger, WordPress, o prugrammazione privata .. o ligà u vostru situ cù strumenti di webmaster.

Hà u scopu di prutege u vostru situ da i pirati chì cercanu di spionà u vostru situ.

Chì ghjè Google Analytics?

Hè un contu Google per analizà u trafficu basatu annantu à u vostru situ in termini di visite, a so surghjente, e pagine chì sò navigate, u sughjornu di u visitore, u cumpurtamentu di navigazione di u visitore, l'età di u visitore, u tippu è a natura di u dispositivu utilizza, a rete in cui hè cunnessu, è parechje informazioni chì pudete truvà attraversu questu account è basatu annantu à queste analisi partenu da Modificazione è sviluppu di u vostru situ per aumentà u trafficu è l'interazione in u situ.

Chì sò l'utili per webmaster?

Hè un strumentu Google per identificà e visite à u vostru situ da u mutore di ricerca Google solu, chì sò e parolle più visibili in a prima pagina è chì sò i ligami chì si riferenu à voi in altri siti è per mezu di ellu valutate bè u vostru situ attraversu i visitatori à i mutori di ricerca.

Cosa hè un contu Google Adsense?

Hè un cuntu publicitariu chì hè u ligame trà Google Ads per i publicisti è Google Adsense per l'editori,

Induve l'inserzionista paga soldi in cambio di destinà una categuria di visitatori da un paese specificu nantu à un cuntenutu specificu, a Rete di Annunci per a publicità valuta i siti affiliati à u prugramma di l'editori è mira ciò chì l'annunziatore richiede in modo chiaru è accuratu di mustrà annunci à voi è per Google per uttene l'equazione è dà à l'editore una parte di 68% di u prufittu paragunatu à 32% per u so prugramma AdSense.

Cosa hè u backlink?

Hè u backlink, è significa a presenza di un ligame à u vostru situ in un altru situ, è quandu u visitore clicca nantu à ellu, dirige direttamente à u vostru situ.

Per esempiu, aghju spartutu un ligame à u mo situ nantu à un foru

Pudete ancu esse interessatu à vede:  I Miglii Strumenti di Ricerca di Parolle Chjave SEO per u 2020

Avà aghju un backlink à u mo situ da stu foru.

U situ web ùn funziona senza www

Precedente
U megliu prugramma per creà a vostra propria applicazione AppsBuilder 2020
prossimu
Spiegà cumu sbloccà un duminiu di u situ web in Facebook

XNUMX cummentariu

Aghjunghje un cummentariu

  1. Cubad Ellu disse:

    Vogliu custruisce un situ web

Lascia un cumentu