Internet

Migliori Modi per Prutegge u Wi-Fi

A pace sia nantu à voi, cari seguitori, oghje ne parlaremu

Migliori Modi per Prutegge u Wi-Fi

  و

Cumu prutegge a vostra rete wireless Wi-Fi

Dapoi a larga diffusione di e rete wireless Wi-Fi Hà fattu chì i piratoghji sviluppinu assai arnesi è prugrammi per pudè penetrà in ste rete. Sfortunatamente, parechji utilizatori trascuranu i metudi di prutezzione dispunibili, ciò chì face di e so rete una preda faciule per i pirati.

In questu articulu, parleremu di ottu passi chì pudete fà per tene u spettru di pirate:

U primu passu: sceglite u tippu di crittografia

I router di solitu permettenu di avè parechje opzioni di crittografia cume WPA2, WEP, WPA. Aduprate u sistema di crittografia WPA2, chì hè unu di i sistemi dispunibili i più forti. Evitate d'utilizà u sistema WEP, chì ùn hè micca sicuru è pò esse pirateatu in pochi minuti attraversu strumenti gratuiti chì ponu esse scaricati da Internet. Alcuni vechji router ùn avè u sistema di crittografia WPA2, cusì pudete aduprà u sistema WPA.

Passu XNUMX: Aduprà una password forte:

Ancu se utilizate u forte sistema di crittografia WPA2, hè ancu pussibule di pirate una rete Wi-Fi Per esempiu, induvinendu a password, allora utilizate una password forte, seguitate ste indicazioni per pudè sceglie una password forte:

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cume truvà password WiFi in Mac è sparte lu in u vostru iPhone?

Aduprate almenu 10 cifre.
Aduprate una cumminazione di lettere, numeri è simboli, cum'è un puntu o un puntu esclamativu.
Stà luntanu da e parolle faciule è cumune cum'è ABC123, password, o 12345678.
Aduprate lettere è simbuli cum'è !@#$% (ma certi routers ùn supportanu micca i simboli).

Terzu Passu: Disattivà WPS

L'attivazione di a funzione WPS facilita a cunnessione di i dispositivi à u router inserendu un numeru PIN specificu, invece di inserisce a password intera.

Ma d'altra parte, sta caratteristica rende assai più faciule per i piratudisti, chì anu da cunnosce solu u numeru PIN per accede à a rete. Wi-Fi .

A disattivazione di sta funzione hè assai impurtante se vulete impedisce chì a vostra rete sia pirata, tenendu in mente chì alcuni vechji router ùn permettenu micca di cambià,

Tuttavia, a maiò parte di i router attuali ùn venenu micca cù questa funzione WPS, o cuntenenu una opzione per disattivà facilmente questa funzione.

Quattru Passu: Oculta Griglia Wi-Fi :

Se fate una rete Wi-Fi Nascosta Hè un pocu difficiule per i piratoghji postu chì li richiederà di cunnosce prima u nome di a rete piatta è dopu di pruvà à pirate.

Ci hè alcuni strumenti chì ponu scopre u nome di una rete Wi-Fi Ancu s'ellu hè piattu.

Passu Cinque: Aduprate u Filtru di l'indirizzu MAC:

Questu passu rende difficiule (cù una password forte) di pirate una rete Wi-Fi Assai, cume puderete determinà attraversu queste caratteristiche chì dispositivi sò permessi di cunnessione à a vostra rete aghjunghjendu l'indirizzu MAC di ogni dispositivu chì li permette di aduprà a vostra rete.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Chì ci hè a differenza trà Li-Fi è Wi-Fi

Nutate bè chì hè pussibule di cambià l'indirizzu MAC di un dispusitivu (leghjite st'articulu è ùn vi scurdate di turnà à seguità u restu di i passi) per diventà unu di l'indirizzi MAC chì sò permessi di cunnette vi à a rete, allora deve aduprà una password forte in più di sta prucedura.

Sestu passu: Cambiate u nome d'utilizatore è a password di a pagina amministratore di u router:

Parechji utilizatori ponu trascurà questu passu impurtante, chì tutti i router venenu cun un nome d'utilizatore è una password predefiniti per entrà in i parametri di u router,

Cambià u nome d'utilizatore è a parolla d'intesa (alcuni router ùn permettenu micca di cambià l'utente) rende difficiule per i pirati chì provanu à pirate u router aduprendu dati predefiniti.

Step Seven: Disattivà u login remoto:

I piratudisti ponu pruvà à attaccà u router stessu, induve u nome d'utilizatore predefinitu per a maiò parte di i router hè (Admin), è dopu i piratudisti ponu scopre a password per mezu speciale.

Ma per furtuna, sta funzione (login remota) ùn hè micca attivata per difettu. Assicuratevi di questu quandu installate u router

Passu XNUMX: Disattivà a Gestione Router via Wi-Fi:

Aduprà queste opzioni vi permetterà solu di cambià a configurazione di u router solu via a LAN cablata è ùn permetterà micca u restu di l'utenti cunnessi via Wi-Fi Da cambià i paràmetri ancu s'elli cunnoscenu u nome d'utilizatore è a password di u router.
Infine, per piacè è micca un ordine per sparte u postu per u benefiziu di l'altri. Per educà a ghjente, è se avete qualchì domanda, per piacè lasciate un cummentariu è vi sarà rispostu per mezu di noi, è site in a migliore salute è benessere di i nostri cari seguitori.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu bluccà qualsiasi situ web nantu à u vostru urdinatore, telefonu o rete

Precedente
Cumu sguassate e vostre foto da u vostru telefunu prima di vende?
prossimu
Complimenti à i pruprietarii di j7 pro è j7 prime
  1. Izzat Auf Ellu disse:

    Eccellente spiegazione, aspittendu tutte e novità da voi

    1. Benvenutu, Ezzat Aouf

      Speremu d'esse sempre à u vostru bon pensamentu

    2. Speremu d'esse sempre à u vostru bon pensamentu

Lascia un cumentu