Recensioni

Revisione Huawei Y9s

Revisione Huawei Y9s

Huawei hà annunziatu recentemente u so novu telefunu di gamma media

Huawei Y9s

Cù alta specificazioni è prezzi moderati, quì sottu ampararemu inseme nantu à e specificazioni di u telefuninu cù una rivista rapida di e so specificazioni, cusì seguite cun noi.

Dimensioni

U telefonu Huawei Y9s vene cù dimensioni di 163.1 x 77.2 x 8.8 mm, è un pesu di 206 grammi.

Forma è disignu

U telefunu vene cun un disignu mudernu senza fissure o buchi superiori in u fronte per mette a camera.Vene cun un disignu di camera frontale scorrevule chì appare quandu hè necessariu.U schermu di vetru vene in fronte, è hà bordi laterali assai sottili intornu. è u bordu superiore vene cun un parlante. Chjamate, ma sfurtunatamenti ùn sustene micca a luce LED per notificazioni è alerti, è u bordu di fondu hè un pocu più grossu. Sfortunatamente, a pantalla ùn hà micca una capa esterna resistente à i scratch. Corning Gorilla Glass. In quantu à l'interfaccia posteriore, era ancu fattu di vetru brillanti, chì dà u telefuninu un aspettu elegante è sofisticatu è mantene a so... Hè liberu di scratch, ma ùn pò micca resiste à rotture è scossa, mentri a camera trasversale di 3 lenti vene in a parte superiore sinistra di u spinu cù una disposizione verticale di lenti, è u sensoru di l'impronta digitale vene à u latu drittu di u telefunu, è u telefunu hà bordi d'aluminiu pienu per pruteggiri da scossa è rotture.

u screnu

U telefunu hà una schermu LCD LTPS IPS chì sustene un rapportu d'aspettu 19.5: 9, occupa 84.7% di l'area frontale, è supporta multi-touch.
U schermu misura 6.59 pollici, cù una risoluzione di 1080 x 2340 pixel, è una densità di pixel di 196.8 pixel per pollice.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cunnosce VIVO S1 Pro

Storage è spaziu di memoria

U telefunu supporta 6 GB di memoria d'accessu casuale (RAM).
U almacenamiento internu hè 128 GB.
U telefunu sustene un portu per una carta di memoria esterna cù una capacità di 512 GB è una dimensione Micro, chì sfurtunatamenti sparte u portu cù a seconda carta SIM.

vigori

U telefunu Huawei Y9s hà un processore octa-core, chì hè a versione Hisilicon Kirin 710F, chì travaglia nantu à a tecnulugia 12nm.
U processatore opera à una frequenza di (4 × 2.2 GHz Cortex-A73 & 4 × 1.7 GHz Cortex-A53).
U telefunu supporta un processore graficu Mali-G51 MP4.

fotocamera posteriore

U telefunu supporta 3 obiettivi per a fotocamera posteriore, ognuna di e quali esegue un compitu specificu:
U primu obiettivu vene cun una fotocamera 48-megapixel, una lente larga chì funziona cù autofocus PDAF, è vene cun un'apertura f / 1.8.
A seconda lente hè una lente ultra larga chì vene cun una risoluzione 8-megapixel è apertura f / 2.4.
A terza lente hè una lente per catturà a prufundità di l'immagine è attivà u ritrattu, è vene cun una risoluzione di 2 megapixel è apertura f / 2.4.

fotocamera frontale

U telefunu hè stata cun una camera frontale cù una sola lente pop-up chì appare quandu hè necessariu, hà una risoluzione di 16 megapixels, una apertura di lenti f / 2.2, è sustene a funzione HDR.

arregistramentu video

In quantu à a camera posteriore, supporta a registrazione di video clips in qualità 1080p (FullHD), à una frequenza di 30 frames per seconda.
In quantu à a fotocamera frontale, supporta ancu a registrazione video 1080p (FullHD), à 60 fotogrammi per secondu.

Caratteristiche Camera

A camera supporta a funzione di autofocus PDAF, è supporta u lampu LED, in più di i vantaghji di HDR, panorama, ricunniscenza facciale è geo-tagging di l'imagine.

Sensori

U telefunu Huawei Y9s vene cun un sensor di impronte digitali à u latu drittu di u telefunu.
U telefunu supporta ancu accelerometru, giroscopiu, sensori di prossimità è bussola.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Oppiu Reno 2

Sistema operativu è interfaccia

U telefunu sustene u sistema operatore Android da a versione 9.0 (Pie).
Funziona cù l'interfaccia d'utilizatore EMUI 9.1 di Huawei.

Supportu di Rete è Comunicazioni

U telefunu sustene a capacità di aghjunghje duie carte SIM di dimensioni Nano è funziona cù rete 4G.
U telefunu supporta Bluetooth da a versione 4.2.
E rete Wi-Fi sò standard Wi-Fi 802.11 b/g/n, è u telefunu sustene hotspot.
U telefunu sustene automaticamente a riproduzione di a radio FM.
U telefunu ùn sustene micca a tecnulugia LTE corde.

a batteria

Ellu prupone u telefunu batterie Batteria di polimeru di litiu non amovibile cù capacità di 4000 mAh.
A cumpagnia hà annunziatu chì a bateria supporta a funzione di carica rapida 10W.
Sfurtunatamente, a batteria ùn sustene micca a ricarica wireless.
U telefunu vene cun un portu USB Type-C per ricaricà da a versione 2.0.
A cumpagnia ùn hà micca annunziatu chjaramente chì u telefunu sustene a funzione USB On The Go, chì li permette di cunnette cù unità flash esterne per trasferisce è scambià dati trà elli è u telefunu, o ancu per cunnette cù i dispositi esterni cum'è un mouse è un teclatu. .

U telefunu sustene una batteria giganti cù una capacità di 4000 mAh, chì sustene a carica rapida, è pò travaglià più di un ghjornu cù un usu moderatu è aleatoriu.

Culori dispunibili

U telefunu sustene i culori neri è cristalli.

prezzi di telefuninu

U telefuninu Huawei Y9s vene in i mercati mundiali à un prezzu di 230 dollari americani, è u telefuninu ùn hè ancu ghjuntu à i mercati egiziani è arabi.

u disignu

A cumpagnia s'appoghja nantu à u disignu di a camera frontale scorrevule, cù l'usu di un corpu di vetru brillanti per u telefunu, chì dà à u telefunu una forma elegante simile à i telefoni principali. Malgradu a so capacità di resiste à i graffi, pò facilmente rompe cù u tempu. scossa è cascate, cusì pudete avè bisognu di una tappa protettiva per u telefunu, è pudete aduprà una di e copertine resistenti à l'acqua se avete bisognu, cum'è u telefunu ùn resiste micca à l'acqua o a polvera, è u telefunu sustene u sensor di impronte digitali nantu à u latu di questu, in più di u so supportu per un portu USB Type-C 1.0 per a carica è un portu jack 3.5mm per cuffie.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Caratteristiche di u telefunu Samsung Galaxy A51

u screnu

A pantalla hè stata cun pannelli LCD LTPS IPS chì furnisce un gradu adattatu di luminosità, precisione è alta qualità di l'imaghjini.Hè capaci di vede u cuntenutu pulitu cù una visualizazione di dettagli, cù culori naturali è realistichi chì sò cunfortu per l'ochju. vene in un grande tamantu adattatu per i telefoni muderni, è supporta novi dimensioni di visualizazione. In i schermi, occupa a maiò parte di l'area di fronte cù bordi laterali sottili, è sfurtunatamenti a schermu ùn sustene micca una capa di prutezzione esterna resistente à i graffi. tutti.

u spettaculu

U telefuninu presenta u processore Hisilicon Kirin 710F da Huawei per a categuria muderna mid-range, cum'è u processore vene cù tecnulugia 12nm, chì aiuta à furnisce a velocità in u rendiment in cambiu di risparmià ancu a bateria, è stu chip vene cun un putente è veloce. processore graficu per i ghjoculi, in più di u spaziu di almacenamentu aleatoriu. Stu dispusitivu facilita u prucessu di multitasking in u telefunu, è ancu u spaziu di almacenamento internu, chì permette di almacenà assai schedari senza affettà u funziunamentu di u telefunu. portu di memoria.

Camera

U telefunu vene cun una camera tripla posteriore di alta qualità per a so categuria di prezzu, per pudè cumpete in questa categuria, cù u sensoru primariu chì vene cun una risoluzione di 48 megapixels, è vene ancu cù una lente ultra-larga, è un lenti per piglià ritratti di ritratti, è a camera hè carattarizata da una alta qualità in fotografia di notte in poca luce.U telefunu sustene ancu una camera frontale d'alta qualità, ma sfurtunatamenti a camera ùn offre micca qualità è velocità di registrazione di video diffirenti.

Precedente
Cunnosce VIVO S1 Pro
prossimu
Scaricate l'applicazione WhatsApp

Lascia un cumentu