Internet

Cosa hè DNS

Cosa hè un servitore DNS?

induve u termine (Sistema di Domain Name) in duie cose, u primu hè u protocolu adupratu oghje in a maiò parte di i casi per cunvertisce etichette leggibili (Cum'è i nomi di l'òspite di l'urdinatore) à l'indirizzi numerichi, a seconda hè l'attività glubale di custruisce un serviziu aduprendu stu protocolu per abilità e cumunicazioni.

è u DNS hè una abbreviazione di servitore di nome di duminiu و sistema di nomi di duminiu

U Sistema di Domain Name (DNS) hè un inseme di basi di dati chì traducenu i nomi di l'òspite in indirizzi IP.

U DNS hè spessu chjamatu a rubrica di l'Internet perchè converte nomi d'ospiti facili da ricurdà cum'è www.google.com in indirizzi IP cum'è 216.58.217.46.

Accade daretu à e quinte dopu avè scrittu l'URL in a barra d'indirizzu di u navigatore senza chì l'utilizatore s'addunessi di stu prucessu. Vale à dì chì senza un servitore DNS, navigà nant'à Internet ùn serà micca faciule perchè duveremu inserisce l'indirizzu IP di ogni situ web vulemu visità.

Fasi di Origini DNS

Questu serviziu hè passatu per trè generazioni finu à diventà in a so forma attuale è abituale.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Spiegazione di cambià u DNS di u router

● prima generazione

Dopu qualchì tentativu iniziale di fà accessibili l'òspiti nantu à Internet, un gruppu di ingegneri anu creatu una descrizzione DNS.
Stu travagliu hè statu realizatu in a Task Force di Ingegneria Internet (IETF) è cù a documentazione publicata in a serie Richiesta di Cumentu (RFC), sta documentazione descrive un protocolu cumpletamente funzionale è include alcuni di i primi tipi di dati da trasmette.

U mail Internet hè statu ancu identificatu è ci sò stati provi à permette à u mail di fà un usu significativu di DNS. Ancu se altri tentativi anu seguitu per aghjunghje funzionalità specifiche à l'applicazione in u DNS, ùn hè statu rispettatu perchè più tardi si hè rivelatu chì ùn era micca l'idea di cunnesse altre app prufundamente in u DNS. DNS Bona idea è hè stata circa 10 anni prima chì u primu aghjurnamentu di protocolu maiò sia statu publicatu DNS Chì era di aghjunghje un modu più dinamicu per tene i servitori aggiornati attraversu l'usu di meccanismi chjamati NOTIFICA è trasferimentu di area incrementale (IXFR), in a prima generazione di DNSU megliu modu per furnisce a continuità era di avè parechji servitori rispondendu à parechje dumande. Un servitore hè statu chjamatu servitore maestru (servitore maestru), mentre u restu eranu servitori schiavi (servitori schiavi), è ogni servitore schiavu hè statu urdinatu di verificà periodicamente u servitore maestru per determinà se i dati avianu cambiatu o micca.

 

● seconda generazione

più longu NOTIFICA U primu cambiatore di ghjocu, invece chì u servitore maestru abbia da aspettà chì i servitori schiavi verifichinu, puderia mandà un missaghju di notificazione à i servitori schiavi, invitandu li à uttene i novi dati. À u listessu tempu cunduttu IXFR cambiamentu significativu in u modu di cumunicazione di i dati;

Nanzu cambià solu un registru nantu à centinaie face chì a specificazione originale invia centinaia di messaghji, mentre cambia IXFR U sistema permette solu di invià cambiamenti.

 

● A terza generazione

È dopu aghjuntu NOTIFICA و IXFR è aghjurnamenti vitali, u sviluppu di un protocolu hà iniziatu DNS In u crash, postu chì u codice hè statu aghjuntu quì è quì, ma nimu hà datu à i protocolli una bona rivista di a cosiddetta integrità strutturale, u focu di u sviluppu in a terza generazione era a sicurezza DNS È rimarrà cusì per parechji anni à vene.

 

Cumu funziona un servitore DNS

U prucessu pò esse piuttostu cumplicatu ma pò esse simplificatu dicendu chì un servitore DNS

Hè a carta nantu à a quale Internet opera in a forma chì sapete; Invece, quandu inserite u nome di un situ web in u vostru navigatore, un servitore DNS vi dirige versu un indirizzu IP hè currettu. Piglia parechje tappe è parechji servitori, ma u prucessu hè assai veloce.

Per capisce u prucessu dietro a risoluzione DNS, hè impurtante cunnosce i sfarenti cumpunenti hardware chì una dumanda DNS deve passà. Per un navigatore web, a ricerca DNS accade è ùn richiede alcuna interazione da l'urdinatore di l'utente, eccettu per a richiesta iniziale.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Eliminate u DNS da u dispositivu

Chì sò i cumpunenti di DNS?

In DNS, una quantità di cumpunenti cullaburanu per cumplettà a vostra dumanda:

● Recursore DNS

Pò esse pensatu cum'è un bibliotecariu chì li dumanda di circà un libru specificu in qualchì locu in a biblioteca, chì hè DNS ricursore Responsabile di a presentazione di richieste addiziunali, chì migliora a ricerca è soddisfa l'utente.

● Root nameserver

Hè u primu passu per traduce o risolve i nomi d'ospiti leghjibili in indirizzi IP.

Pò esse pensatu cum'è un puntatore in una biblioteca chì punta à diversi scaffali di libri; Pudete piglià cum'è una riferenza à altri siti più specifici.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Spiegazione di DNS Hijacking

● Servitore di nome di duminiu di livellu superiore

Un servitore di duminiu di primu livellu (TLD) cum'è una scaffale per i libri in biblioteca.

Stu servitore di nomi hè u prossimu passu in a ricerca di un indirizzu IP specificu, postu chì accoglie l'ultima parte di u nome di un situ. Per esempiu, dicemu chì avemu un situ cù un nome example.com U duminiu di primu livellu hè (comm.).

 

● Servitore di nomi auturitariu

Hè l'ultimu puntu in a quistione di i servitori di nomi, è se u servitore di nome ufficiale hà accessu à u registru dumandatu,

Ritorna l'indirizzu IP di u nome di l'ospite dumandatu torna Ricursore DNS chì hà fattu a dumanda iniziale.

è mesi dns DNS hè u DNS google o DNS di Google è ellu

DNS Permery: 8.8.8.8

Secundariu DNS: 8.8.4.4

È site in a migliore salute è benessere di i nostri cari seguitori

Precedente
U discu duru di almacenamentu più grande di u mondu cù una capacità di 100 TB
prossimu
Cumu sguassate i vostri dati da FaceApp?

Lascia un cumentu