Sistemi operativi

Cosa hè a modalità sicura è cumu aduprà?

Cosa hè a modalità sicura è cumu aduprà?

mentre chì Modu Safe و modu sicuru Un modu speciale per carica Windows quandu ci hè un prublema di sistema seriu chì interferisce cù u funziunamentu nurmale di Windows. U scopu di u Modu Safe hè di permette di risolve Windows è pruvà à determinà ciò chì face chì ùn funziona micca bè. Una volta chì avete correttu u prublema, pudete riavvià u vostru urdinatore è caricherà Windows nurmalmente.

Cumu sapete sè site in modu sicuru?

In modu sicuru, u fondu di u scrittore hè rimpiazzatu da un culore neru solidu cù e parolle "A".per modu sicuru»O modu sicuru In tutti i quattru anguli di Windows.

Cumu possu andà in modu sicuru?

hè accessu "Modu Safe»O modu sicuru  Da Configurazione di Startup in Windows 10 è Windows 8, è da Opzioni Avanzate Avanzate in versioni precedenti di Windows.

Se pudete inizià Windows normalmente ma vulete principià in modu sicuru per qualchì ragione, u modu veramente faciule hè di fà cambiamenti in a Configurazione di u Sistema.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Scaricate AIMP per Windows 10 (ultima versione)

Sì nimu di i modi per accede Modu Safe و modu sicuru Menzionatu sopra, pudete forzà à riavviare Windows in Modu Safe.

Cume aduprà a modalità sicura?

Spessu, u modu sicuru hè adupratu cum'ellu si usa nurmalmente Windows, ma l'unica eccezzione à l'usu di Windows in modu sicuru hè chì alcune parte di Windows ùn possanu mai funzionà o ùn funzionanu micca cusì prestu chì site abituati.

Per esempiu, sè avete principiatu Windows in "Modu Safe»O modu sicuru Se vulete ripiglià un cunduttore o aghjurnà un cunduttore, a ferete cum'è si faria quandu si utilizza Windows nurmalmente, hè ancu pussibule di scansà per malware, caccià i prugrammi, aduprà Restaurazione di u Sistema, ecc.

Cum'è l'avemu spiegatu nanzu, per vede stu tema, pudete cliccà nant'à stu ligame quì

Chì sò l'opzioni di modu sicuru?

Ci sò in realtà trè diverse opzioni di Modu Safe و modu sicuru, dipende da a selezzione di una opzione Moda sicura و modu sicuru nantu à u prublema chì site di fronte.

Di seguito hè una descrizzione di e trè opzioni è quandu aduprà una di e seguenti:

● Modu Safe

A modalità sicura inizia Windows cù u numeru minimu assolutu di driver è servizi pussibuli per avvià u sistema operativu.

Sceglite Moda sicura Se ùn pudete micca accede à Windows normalmente, è ùn aspettate micca d'avè bisognu d'accessu à Internet o à una rete lucale.

● Modu Safe with Networking

Principiatu "Modu Safe»O modu sicuru  Cù "rete" in esecuzione Windows cù u listessu gruppu di driver è servizi cum'è "Modu Safe»O modu sicuru  , ma include ancu quelli prugrammi chì sò necessarii per gestisce i servizii di rete.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu cambià u paese è a regione di u Microsoft Store in Windows 11

Sceglite u Modu Safe cù Networking per i stessi motivi chì vulete per u Modu Safe Mode nurmale, ma quandu aspettate d'avè bisognu d'accessu à a vostra rete o Internet.

Questa opzione Modu Safe hè spessu usata quandu Windows ùn principia micca è suspettate chì duverete accede à Internet per scaricà i driver è seguità una guida di risoluzione di i prublemi.

● Modu Safe with Prompt di Command

partite Modu Safe و modu sicuru Cù "Invite di Command" cù "Modu SafeFora chì l'invita di cumanda si carica cum'è l'interfaccia utente predefinita invece di Esploratore.

Sceglite Moda sicura Cù Prompt di cumanda se avete pruvatu a modalità sicura, ma a barra di attività, a schermata iniziale o u desktop ùn si carica currettamente

Qual hè u modu per entrà in modalità sicura in Windows 10?

Menu Start, dopu sceglite u buttone Power, dopu premete u buttone Shift quandu sceglite Riavvia u dispositivu

Quandu u dispositivu riparte, selezziunate Troubleshoot, dopu Opzioni avanzate, è dopu selezziunate Settings Startup

È quandu entrate in a Configurazione di Startup, allora premete u buttone Restart, è quandu l'urdinatore riparta, sceglite N ° 4 per entrà Modu Safe.

Cumu l'avemu spiegatu prima questu sughjettu, ma quì in qualchì dettu, per seguità l'argumentu precedente, per piacè seguitate stu ligame da quì

Cume attivà a modalità sicura in Windows 10

Cumu attivà u Modu Safe in Mac è altre versioni di Windows

È site in a migliore salute è sicurezza di i nostri cari seguitori

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cume apre u Modu Safe in Windows 10

Precedente
Chì ghjè un duminiu?
prossimu
Spiegà cumu attivà Hotspot per PC è mobile

Lascia un cumentu