Sistemi operativi

Chì hè u firewall è chì sò i so tippi?

Chì hè u firewall è chì sò i so tippi?

In questu articulu, ampareremu inseme ciò chì hè un firewall è chì sò i tippi di firewall in dettaglio.

Prima, chì hè un firewall?

Un firewall hè un dispositivu di sicurità di rete chì monitorizeghja u flussu di dati da è da u vostru urdinatore attraversu e rete à quale hè cunnessu, permettendu o bluccendu u trafficu in e fora basatu annantu à un inseme di regule di sicurezza predefinite.

U so scopu, benintesa, hè di creà una barriera trà u vostru urdinatore o rete interna è a rete esterna à a quale hè cunnessu, in un sforzu per impedisce u muvimentu di dati dannosi cum'è virus o attacchi di pirateria.

Cumu funziona u firewall?

Induve i firewall analizanu i dati in entrata è in uscita basati nantu à regule predefinite, filtrendu i dati chì venenu da fonti periculose o sospette, prevenendu possibili attacchi à u vostru urdinatore o urdinatori cunnessi à a vostra rete interna, vale à dì, agiscenu cum'è guardie in i punti di cunnessione di l'urdinatore, questi punti porti, induve i dati sò scambiati cù dispositivi esterni.

Chì tippi di firewall?

I firewall ponu esse software o hardware, è in realtà, hè megliu avè entrambi i tippi.
Sò prugrammi chì sò installati in ogni urdinatore per fà u so travagliu in regulazione di u trafficu di dati attraversu porti è applicazioni.
I firewall hardware sò dispositivi fisici chì sò posti trà a rete esterna è u vostru urdinatore à u quale site cunnessu, vale à dì, rappresentanu a cunnessione tra u vostru urdinatore è a rete esterna.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cume Adattà l'indirizzu IP manualmente in Windows 10

I firewall sò di u tippu Packet_Filtering.

I tippi più cumuni di firewall,

Scansiona i pacchetti di dati è blocca u so passaghju se ùn currispondenu micca à e regule di sicurezza elencate in precedenza in i firewall. Stu tippu verifica a fonte di i pacchetti di dati è l'indirizzi IP di i dispositivi emessi da elli, per u dettu prucessu di corrispondenza.

● firewall di seconda generazione

((Firewall di prossima generazione (NGFW)

Include in a so cuncezzione a tecnulugia di i firewall tradiziunali, in più di altre funzioni cum'è verificazione passata criptata, sistemi di prevenzione di intrusioni, sistemi antivirus, è hà ancu a caratteristica di ispezione profonda di pacchetti DPI. U secondu (NGFW) hà un DPI per esplorà è esaminà accuratamente i dati in u pacchettu, permettendu à l'utente di identificà è identificà più efficacemente i pacchetti maliziosi.

● Parrucchieri proxy

(Firewall proxy)

Stu tipu di firewall funziona à u livellu di l'applicazione, à u cuntrariu di l'altri firewall, agisce cum'è intermediari trà duie estremità di un sistema, induve u cliente chì u sustene deve mandà una richiesta à u firewall di stu tippu per esse valutatu contr'à un inseme di reguli di securità per permette o prevene i dati inviati per a valutazione. Ciò chì distingue stu tippu hè chì controlla u trafficu secondu i cosiddetti protocolli di Livellu XNUMX cum'è HTTP è FTP, è hà ancu a caratteristica di l'ispezione profonda di pacchetti DPI è tecniche di firewall ufficiali o statali.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu permette l'applicazioni attraversu u firewall in Windows 10

● firewall di traduzzione di l'indirizzu di rete (NAT)

Questi firewall permettenu à parechji dispositivi cù indirizzi IP diversi di cunnessu inseme à rete esterne cù una sola indirizzu IP, affinchì l'attaccanti, chì si basanu nantu à a scansione di rete nantu à l'indirizzi IP, ùn ponu micca ottene dettagli specifici di i dispositivi prutetti da stu tippu di firewall. Stu tipu di firewall hè simile à i firewall Proxy in quantu agiscenu da intermediari trà a totalità di dispositivi chì supportanu è a rete esterna.

● firewall d'ispezione multilayer statali (SMLI)

Filtra i pacchetti di dati à u puntu di cunnessione è u livellu di applicazione, paragunendu li cù i pacchetti di dati cunnisciuti è fiduciati in precedenza, è cum'è in i firewall NGFW, SMLI scansiona tuttu u pacchettu di dati è li permette di passà s'ellu supera tutti i livelli è i livelli di scansione, determina dinò u tippu di cunnessione è u so statutu per assicurà chì tutte e cumunicazioni iniziate sianu fatte solu cù fonti di fiducia.

È site in a migliore salute è sicurezza di i nostri cari seguitori

Precedente
Wi-Fi 6
prossimu
Facebook crea u so propiu tribunale supremu

Lascia un cumentu