Imbulighjate

Scaricate H1Z1 action and war game 2020

Scaricate H1Z1 action and war game 2020

H1Z1 hè in qualchì locu trà PUBG è Fortnite in termini di realisimu. A classificazione di culore estetica hè simile à PUBG, ma ghjoca cun più di un grande ghjocu. Stu ghjocu Battle Royale presenta 150 ghjucatori chì si battenu finu à a morte sia in solitario, in duo o cum'è una squadra di cinque ghjucatori. Ancu sì assai simile à i so cuncurrenti più famosi, H1Z1 hà un sistema artigianale chì permette di fabricà armature è articuli curativi. In PC, H1Z1 vanta ancu Auto Royale, una battaglia royale cù vitture H1Z1. Cunsiderate a modalità di rimozione di Burnout più largamente. Auto Royale ùn hè ancu dispunibule nantu à PS4, ma hè in strada. A versione Xbox One di u H1Z1 funziona ancu. Sè site stancu di PUBG o Fortnite, H1Z1 hè solidu è vale a pena pruvà.

Ritratti di u ghjocu

Prima: sviluppu di ghjocu

Z1 Battle Royale hè statu originariamente liberatu in Steam Early Access u 15 di ghjennaghju di u 2015 cum'è H1Z1. In a liberazione, u ghjocu hà patitu parechji prublemi tecnichi, cum'è a segnalazione chì ùn pudianu micca accede à u so contu o entrà in un servitore attivu. Un novu bug, chì hà fattu tutti i servitori fora di linea, hè statu ancu introduttu in u ghjocu dopu chì u sviluppatore hà liberatu un patch per risolve altri prublemi. Malgradu u lanciu scunnisciutu, John Smedley, CEO di Daybreak Game Company, hà annunziatu chì u ghjocu avia vindutu più di un milione di copie da marzu 2015.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cosa hè EDNS è cumu si migliurà DNS per esse più veloce è più sicura?

In Farraghju 2016, Daybreak hà annunziatu chì u ghjocu era statu spartutu in dui prughjetti separati cù e so squadre di sviluppu, cù u ghjocu rinominatu King of the Kill mentre l'altru diventava Just Survive. Più tardi quellu annu, hè statu annunziatu chì u sviluppu di e versioni di a cunsula serà arrestatu per fighjà nantu à a versione Windows di u ghjocu, chì hè stata data una data di uscita ufficiale di u 20 di settembre di u 2016. Tuttavia, u produttore esecutivu di u ghjocu hà dichjaratu una settimana prima di u so release, chì perchè ci eranu parechje Caratteristiche micca cumplettate da tandu, u ghjocu fermerà in modu iniziale finu à novu avvisu. Cum'è un cumprumissu, u ghjocu hà ricevutu un aghjurnamentu maiò u 20 di settembre, cumprese parechje caratteristiche destinate à a liberazione ufficiale.

  Hè statu annunziatu chì u ghjocu lascerà falà u sottotitulu King of the Kill, diventendu cunnisciutu solu cum'è H1Z1. Un torneu promozionale hè statu fattu durante TwitchCon in u Long Convention Convention Center u listessu mese. Inoltre, in uttrovi 2017, a "Lega H1Z1 Pro" hè stata annunziata, chì era un partenariatu trà Daybreak Games è Twin Galaxies per creà una lega esports elettronica è prufessiunale per u ghjocu.

U ghjocu hè statu liberatu cumpletamente da Early Access u 28 di ferraghju di u 2018, cù l'aghjurnamenti di cumbattimentu è di ghjocu è un novu modu di ghjocu cunnisciutu cum'è Auto Royale. Una settimana dopu a liberazione, hè statu annunziatu chì u ghjocu tornerà à liberu à ghjucà. Hè stata liberata in accessu iniziale à PlayStation 1 u 4 di maghju di u 22, guadagnendu più di dece milioni di ghjucadori in più di un mese, è hè stata ufficialmente liberata u 2018 d'aostu di u 7. U ghjocu presenta una opzione staghjunale di battaglia di battaglia chì introduce i cusmetichi di caratteri.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu creà un novu contu Google

In marzu 2019, u ghjocu hè statu ribattizatu Z1 Battle Royale sottu u sviluppu di NantG Mobile. L'aghjurnamentu hà riportatu a maiò parte di i cambiamenti fatti à a meccanica di u ghjocu, à l'equilibriu di l'arme è à a creazione di u ghjocu UI da u principiu di u 2017. Inoltre, un novu sistema di missione, è ancu un gameplay classificatu, cumprese tornei mensili trà i primi 75 ghjucatori di a regione sò stati aghjunti. U mese dopu, hè statu annunziatu chì u sviluppu di u ghjocu serà trasmessu à Daybreak Games, cù NantG citendu "parechje sfide" chì eranu ghjunte da a cunfusione chì u ghjocu avia causatu da chì Daybreak è Daybreak curressinu u listessu ghjocu sottu duie marche separate. U mutivu daretu.

Siconda: ghjucà

Z1 Battle Royale hè un ghjocu di battaglia royale in u quale finu à un centu di ghjucatori compete in contru à l'altri in l'ultimu omu chì stà in u modu di morte. I ghjucatori ponu sceglie di ghjucà in solitaria, in duo, o in gruppi di cinque, cù u scopu essendu a persona finale o a squadra restante finale.

I lettori cumincianu ogni partita paracchianendu da un locu casuale in cima di a carta. Una volta sbarcati, devenu truvà una manera di difende si. Questu pò piglià a forma di qualcosa da piglià una arma è cercà attivamente per altri ghjucatori, à nascundesi mentre l'altri ghjucatori si tombanu. I veiculi sò piazzati in u mondu sanu, permettendu à i ghjucatori di caccighjà l'avversarii o di fughje prestu. I ghjucatori ponu liberà una varietà di forniture da u so circondu, cumprese armi, attrezzature è kit di primi aiuti. U ghjocu hà ancu un sistema di crafting chì permette à i ghjucatori di creà articuli temporanei, cume smuntà l'articuli disegnati in fasce funzionali o armature scheletriche.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu restaurà e pagine chjuse da pocu per tutti i navigatori

Quandu u ghjocu avanza, una nuvola di gas velenosu culpisce a carta, causendu danni à i ghjucatori chì ci fermanu. Questu rende a parte più ghjucabile di a carta più chjuca, cusì i ghjucatori seranu eventualmente custretti à affruntassi trà elli in quartieri stretti. U gasu si sparghje in incrementi cronometrati, è face un più grande gradu di danni in e fasi più tardi di una partita.

Scaricate da quì 

Per scaricà i prugrammi speciali per ghjucà i ghjochi da quì 
Precedente
Scaricate u ghjocu Wars Patch of Exile 2020
prossimu
U grande ghjocu di lotta Apex Legends 2020

Lascia un cumentu