Attualità

Facebook crea u so propiu tribunale supremu

Facebook crea a so "Corte Suprema"

Induve u gigante di e rete suciale "Facebook" hà rivelatu chì lancerà una Corte Suprema per cunsiderà e questioni cuntruversi suscitate da u cuntenutu in questu.

Mercuri, Sky News hà riferitu, citendu u situ Blue, chì un organu, cumpostu da 40 persone indipendenti, averà pigliatu a decisione finale in i prublemi contruversi in Facebook.

L'utilizatori chì sò in còllera per a gestione di i so cuntenuti di sta piattaforma digitale (cum'è cancellazioni è sospensioni) puderanu piglià l'affare à l'autorità, attraversu un prucessu internu di "appellu".

Ùn hè micca chjaru quandu l'autorità indipendente in "Facebook" hà da cumincià u so travagliu, ma u situ hà cunfirmatu chì hà da cumincià u so travagliu subitu quandu hè furmatu.

Ancu se u compitu di u corpu, a "Corte Suprema" cum'è alcuni u chjamanu, serà limitatu à u cuntenutu, hè prubabile di cunsiderà altri prublemi cum'è l'elezzioni à vene in i Stati Uniti è in Gran Bretagna.

Dunque, i membri di questu organu seranu "persunalità forti", è quelli chì "esaminanu assai" materie diverse.

Facebook hà iniziatu à impiegà 11 membri di a cumissione, ancu u so capimachja, rimarcendu chì i membri seranu ghjurnalisti, avucati è anziani ghjudici.

U CEO di Facebook, Mark Zuckerberg, hà cunfirmatu chì l'autorità opererà di manera cumpletamente indipendente, libera da chiunque, ancu ellu stessu.

È site in a migliore salute è sicurezza di i nostri cari seguitori

Precedente
Chì hè u firewall è chì sò i so tippi?
prossimu
Dimensioni di memoria

Lascia un cumentu