Sistemi operativi

Cumu eseguisce WhatsApp in PC

Eccu una descrizzione di l'operazione cumu va nantu à l'urdinatore currettamente.

Applicazione Cumu va Hè un prugramma gratuitu per via di quale pudete fà chat è chjama di voce, è stu prugramma permette ancu di sparte è mandà foto, missaghji è video à l'amichi, cumu pudete attraversu u prugramma. Cumu va Mandate è riceve e chjama di voce, è attraversu u prugramma WhatsApp, pudete ancu creà un gruppu o gruppu chì includenu parechji amichi o cunniscenze è cumincianu à fà chatte o riunioni.Questa applicazione hè faciule d'utilizà è oghje vi mustraremu cumu eseguisce WhatsApp. nantu à l'urdinatore bè è senza bisognu di prugrammi di simulazione Per cunvertisce u dispositivu upirativu à u modu di emulazione Android, è pudete emulà u sistema upirativu à Android per mezu di prugrammi cum'è culpèvuli o AMICI .

Prima, accede à U situ ufficiale di WhatsApp per Desktop .

Siconda, u situ vi dumandu di verificà u codice da u telefuninu, cum'è in l'imagine seguente, è avete bisognu di scansà u codice.

È sta stampa hè da u telefunu Attivate u prugramma in u vostru navigatore in u vostru urdinatore o laptop

Questa hè una spiegazione video di cumu scansà u codice in u telefunu

Cumu eseguisce WhatsApp nantu à PC è Laptop

  A camera vi apre per voi, dirige a camera di u telefuninu à u screnu di l'urdinatore o di u laptop, è u prugramma scanserà u screnu è leghje u codice automaticamente è trasferisce tutti i missaghji è chjamate à l'urdinatore o laptop, è u prugramma richiede chì u telefunu sia cunnessu à Internet mentre circhendu o mandendu è riceve ritratti da l'urdinatore o laptop Top.

Pudete ancu esse interessatu à vede:  Cumu sguassà definitivamente un contu WhatsApp

Pudete ancu esse interessatu à amparà nantu à:

Speremu chì truvate questu articulu utile per voi di cunnosce Cumu eseguisce WhatsApp nantu à u PC. Sparte a vostra opinione è sperienza cun noi in i cumenti.

Precedente
scaricà u prugramma winrar
prossimu
Scaricate WhatsApp per PC

Lascia un cumentu